Chci si zaregistrovat notebook od VBI, což vyžaduje zadání sériového čísla. Když ho zadám, píše mi to "NENALEZENO". (A to jsem opravdu vyzkoušela všechna čísla, co jsou u noťasu přiložena.)
Proto jsem jim napsala do kontaktního formuláře... ale... nikdo se mi neozval! A to jsem je už urgovala asi třikrát a ani sebemenší odezva!
Poradí mi někdo, jak je mám donutit, aby mě aspoň nakontaktovali a projevili snahu postarat se o svého zákazníka?
//edit C: To nie je o citlivosti, ale o slusnosti.
Odmítají mi zaregistrovat notebook
servis je pro VBI (resp. distributora KM) asi sprosty slovo. kdyz jsem pritelkyni vyrizoval reklamaci FL90ky, tak to opravili, ale na maily (a ze jich bylo) co presne opravili, v cem to bylo, co vymenili(!). nikdy nikdo neodpovedel...
kdyz jsem jim psal dotazy ohledne koupe, tak odpovedeli do druhyho dne. ale jak jde o servis, delaj mrtvyho brouka
kdyz jsem jim psal dotazy ohledne koupe, tak odpovedeli do druhyho dne. ale jak jde o servis, delaj mrtvyho brouka
Me by zajimalo, jestli by treba vratili penize..
Bud rad, ze to aspon opravili.. U Aceru kolikrat svalili vinu na uzivatele a chteli penize...
Jinak to je typicke chovani krivaku.. Prodat ano a tim konci pece o zakaznika. U FSC se ke me chovali pekne, az to vraceni penez, ktere neprobehlo, no.. Snad budou casem lepsi zkusenosti s jinymi znackami..
Bud rad, ze to aspon opravili.. U Aceru kolikrat svalili vinu na uzivatele a chteli penize...

Jinak to je typicke chovani krivaku.. Prodat ano a tim konci pece o zakaznika. U FSC se ke me chovali pekne, az to vraceni penez, ktere neprobehlo, no.. Snad budou casem lepsi zkusenosti s jinymi znackami..
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
Přesně tak, pokud se noťas nedá zaregistrovat (prodejna nejspíš není partnerem KM nebo co to je), tak reklamaci musí zařídit přímo prodejce. U VBI se s tebou v tomto případě asi bavit nebudou.
Compal FL90 v.2, Intel core 2 duo T7700, 2x1GB ram, Hitachi Travelstar 7K500, Nvidia 8600M GT 512 mb, Windows 7 professional
ja teda co jsem jednou urgoval VBI servis (ukazalo se ze zbytecne) tak mi na 3 maily vzdy do 2 dnu odpovedeli. registrace probehla v poradku atd atd. Jen bych doporucil telefoni kontakt. je to preci jen osobnejsi a nejde se tomu vyhnout. Pan v servisu tomu ocividne rozumnel a poradil...
Pokud si vsak kupoval notebook VBI nekde, kde nemaji partnerstvi, musis si to vyridit s nima... To uz je proste tvoje blbost ze si chtel usetrit tu petistovku nebo o kolik to bylo levnejsi
Pokud si vsak kupoval notebook VBI nekde, kde nemaji partnerstvi, musis si to vyridit s nima... To uz je proste tvoje blbost ze si chtel usetrit tu petistovku nebo o kolik to bylo levnejsi

VBI Compal FL90 (15,4", 1280x800 • T7500 2,2GHz 4MB L2 • 2x1GB RAM • GF 8600M GT + Robson 1GB • Seagate momentus 500GB, 7200ot., SATA2, G-Force • Wifi, Bluetooth • Windows Vista home Premium 32bit CZ SP2 - RULEZ) • Logitech MX518
no tady taky za tebe nikdo nebude resit takovejhle specifickej problem... zavolej na VBI a res to s nima. zadna jina moznost (krome emailu) uz neni.
VBI Compal FL90 (15,4", 1280x800 • T7500 2,2GHz 4MB L2 • 2x1GB RAM • GF 8600M GT + Robson 1GB • Seagate momentus 500GB, 7200ot., SATA2, G-Force • Wifi, Bluetooth • Windows Vista home Premium 32bit CZ SP2 - RULEZ) • Logitech MX518
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host