Chci si zaregistrovat notebook od VBI, což vyžaduje zadání sériového čísla. Když ho zadám, píše mi to "NENALEZENO". (A to jsem opravdu vyzkoušela všechna čísla, co jsou u noťasu přiložena.)
Proto jsem jim napsala do kontaktního formuláře... ale... nikdo se mi neozval! A to jsem je už urgovala asi třikrát a ani sebemenší odezva!
Poradí mi někdo, jak je mám donutit, aby mě aspoň nakontaktovali a projevili snahu postarat se o svého zákazníka?
//edit C: To nie je o citlivosti, ale o slusnosti.
Odmítají mi zaregistrovat notebook
-
Poník
-
CeCo
-
dak
servis je pro VBI (resp. distributora KM) asi sprosty slovo. kdyz jsem pritelkyni vyrizoval reklamaci FL90ky, tak to opravili, ale na maily (a ze jich bylo) co presne opravili, v cem to bylo, co vymenili(!). nikdy nikdo neodpovedel...
kdyz jsem jim psal dotazy ohledne koupe, tak odpovedeli do druhyho dne. ale jak jde o servis, delaj mrtvyho brouka
kdyz jsem jim psal dotazy ohledne koupe, tak odpovedeli do druhyho dne. ale jak jde o servis, delaj mrtvyho brouka
Me by zajimalo, jestli by treba vratili penize..
Bud rad, ze to aspon opravili.. U Aceru kolikrat svalili vinu na uzivatele a chteli penize...
Jinak to je typicke chovani krivaku.. Prodat ano a tim konci pece o zakaznika. U FSC se ke me chovali pekne, az to vraceni penez, ktere neprobehlo, no.. Snad budou casem lepsi zkusenosti s jinymi znackami..
Bud rad, ze to aspon opravili.. U Aceru kolikrat svalili vinu na uzivatele a chteli penize...
Jinak to je typicke chovani krivaku.. Prodat ano a tim konci pece o zakaznika. U FSC se ke me chovali pekne, az to vraceni penez, ktere neprobehlo, no.. Snad budou casem lepsi zkusenosti s jinymi znackami..
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
Přesně tak, pokud se noťas nedá zaregistrovat (prodejna nejspíš není partnerem KM nebo co to je), tak reklamaci musí zařídit přímo prodejce. U VBI se s tebou v tomto případě asi bavit nebudou.
Compal FL90 v.2, Intel core 2 duo T7700, 2x1GB ram, Hitachi Travelstar 7K500, Nvidia 8600M GT 512 mb, Windows 7 professional
ja teda co jsem jednou urgoval VBI servis (ukazalo se ze zbytecne) tak mi na 3 maily vzdy do 2 dnu odpovedeli. registrace probehla v poradku atd atd. Jen bych doporucil telefoni kontakt. je to preci jen osobnejsi a nejde se tomu vyhnout. Pan v servisu tomu ocividne rozumnel a poradil...
Pokud si vsak kupoval notebook VBI nekde, kde nemaji partnerstvi, musis si to vyridit s nima... To uz je proste tvoje blbost ze si chtel usetrit tu petistovku nebo o kolik to bylo levnejsi
Pokud si vsak kupoval notebook VBI nekde, kde nemaji partnerstvi, musis si to vyridit s nima... To uz je proste tvoje blbost ze si chtel usetrit tu petistovku nebo o kolik to bylo levnejsi
VBI Compal FL90 (15,4", 1280x800 • T7500 2,2GHz 4MB L2 • 2x1GB RAM • GF 8600M GT + Robson 1GB • Seagate momentus 500GB, 7200ot., SATA2, G-Force • Wifi, Bluetooth • Windows Vista home Premium 32bit CZ SP2 - RULEZ) • Logitech MX518
no tady taky za tebe nikdo nebude resit takovejhle specifickej problem... zavolej na VBI a res to s nima. zadna jina moznost (krome emailu) uz neni.
VBI Compal FL90 (15,4", 1280x800 • T7500 2,2GHz 4MB L2 • 2x1GB RAM • GF 8600M GT + Robson 1GB • Seagate momentus 500GB, 7200ot., SATA2, G-Force • Wifi, Bluetooth • Windows Vista home Premium 32bit CZ SP2 - RULEZ) • Logitech MX518
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů
