výběr notebooku, poměr cena - výkon

Jaký koupit notebook? ... vybrat ten nebo onen? ... to jsou časté dotazy mnoha lidí, kteří vybírají nový nebo použitý notebook ... zde se mohou vzájěmně radit
Dvořáková
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 07 říj 2022 15:36

výběr notebooku, poměr cena - výkon

Příspěvekod Dvořáková » 07 říj 2022 16:16

Jsem laik a chci si koupit po 15 letech nový notebook za 15-20 tis
na doma kde pracuji a vozím ho do práce,do penzionu, kde také pracuji.
Vybrala jsem HP PROBOOK 455G8, ale vlastně nevím proč a tak bych potřebovala poradit, třeba NB vhodnější.
Ale na radu koupím i úplně jiný... Moc děkuji D

drinobecny
občas něco napíše
Příspěvky: 62
Registrován: 24 črc 2016 22:12

Re: výběr notebooku, poměr cena - výkon

Příspěvekod drinobecny » 07 říj 2022 17:19

Dobry den, snad to neschytam od zdejsich matadoru...
Zalezi na typu Vasi prace, co na notebooku budete delat, ale vzhledem k castemu prenaseni by se mi libil jeden z techto dvou:

https://notebooky.heureka.cz/asus-um325 ... /#prehled/

https://notebooky.heureka.cz/acer-swift ... ecifikace/

Prvni ma OLED displej, druhy zase 14" uhlopricku (IPS) misto 13,3".

IPS je lepsi, kdyz mate cely den zobrazen temer identicky obsah. OLED poskytuje zase lepsi cernou a hezci barvy...

Zalezi, jak moc potrebujete numericky blok, nebo zda opravdu vyzadujete vetsi displej.
Jinak ten prvni ma numericky blok v touchpadu a oba se vejdou do ceny pod 20000Kc, maji 16GB ram a 8jadrovy/16vlaknovy procesor, podsvicenou klavesnici a rychlou wifi 6 (ax).

Ale je to na Vas a pockejte si jeste na radu od zdejsich

Dvořáková
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 07 říj 2022 15:36

Re: výběr notebooku, poměr cena - výkon

Příspěvekod Dvořáková » 09 říj 2022 11:03

Děkuji za typy VÁM, matadoři nereagují :-)
Dívala jsem se na ně. Mám nyní stále display 15,6 a menší (14 a 13,3) se mi zdají malé...
Numerickou a navíc podsvícenou klávesnici bych potřebovala.