windows 7 - problem s instalaci pc suite, modrá smrt

Vše kolem Microsoft Windows. Zkušenosti, problémy, vylepšení atp.
Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

windows 7 - problem s instalaci pc suite, modrá smrt

Příspěvekod Pizzy » 15 říj 2010 22:44

Zdravím, mám windows 7, 64 bit a stáhla jsem si freeware Pc suite pro telefony Sony ericsson, ovšem nejde to nainstalovat. Hlásí to "Spuštění aplikace se nezdařilo, protože její souběžná konfigurace není správná. Podrobnosti naleznete v protokolu událostí aplikace nebo použijte nástroj příkazového řádku sxstrace.exe". Nejsem z toho vůbec moudrá, o co jde a jak se toho zbavit, aby to fungovalo, prosím?
Naposledy upravil(a) Pizzy dne 18 říj 2010 22:23, celkem upraveno 1 x.

lukycrust
guru
Příspěvky: 743
Registrován: 24 dub 2008 08:33
Bydliště: Vranov n/T

Příspěvekod lukycrust » 16 říj 2010 08:55

skús stiahnúť tento a nainštalovať http://www.x64bitdownload.com/downloads ... xzeta.html ,tento by mal byť kompatibilný so 64bit Windows 7...
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 17 říj 2010 21:26

Super, už to funguje, děkuji mockrát.

Edit: hm, akorát mi potom při vypnutí spadli windowsi :?

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 18 říj 2010 22:22

Tak jak jsem psala, jakmile jsem Pc suite vypnula, naskočila modrá smrt a pc se musel znovu nastartovat. Od té doby (1 den) to udělal ještě asi 4x, aniž bych ten program vůbec znovu zapínala, prostě jen tak v průběhu práce na pc. Může tu modrou smrt způsobovat ten nově nainstalovaný program? Jak se toho zbavím? Nějak jsem tu chybovou hlášku nestihla ani přečíst a stejně bych tomu nerozuměla. Zkusím to vyfotit, až to zas spadne, jestli to stihnu. Notebook je nový, mám ho asi tak měsíc. :(

lukycrust
guru
Příspěvky: 743
Registrován: 24 dub 2008 08:33
Bydliště: Vranov n/T

Příspěvekod lukycrust » 19 říj 2010 07:09

samozrejme,že to môže byť modrá smrť spôsobená tým...

skúšala si odinštalovať PC Suite???robí to aj potom???
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station

michalko58

Příspěvekod michalko58 » 19 říj 2010 10:23

Ja by som tiez navrhoval odinstalovat PC Suite a vyskusat namiesto neho MyPhoneExplorer. Zvlada asi vsetko ako PC suite s tym, ze ma ovela mensie naroky na system. :wink:

http://www.fjsoft.at/en/

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 19 říj 2010 15:23

Tak jsem ho odinstalovala a zkusím, zda to bude dělat dál. Díky

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 29 říj 2010 14:20

Tak problém stále přetrvává, modrá smrt se objevuje i po odinstalování programu, i když méně než předtím. Prosím o radu. Přidávám fotku http://pizzy.rajce.idnes.cz/ruzne/#DSC00270.jpg

michalko58

Příspěvekod michalko58 » 30 říj 2010 22:32

No ta chyba znamena podla microsoftu nasledovne:

http://support.microsoft.com/kb/137539

Ak to nie je hardware, tak je mozne, ze to spoobil nejaky ovladac. Najjednoduchsou cestou (z casovych dovodov) ako to overit je preinstalovat system do tovarnych nastaveni. Ak sa problem bude objavovat znova, tak je mozne ze to je hardwarova chyba.

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 01 lis 2010 10:45

Fajn, takže obnovím systém ze zálohy a můžu si tam pak hned nahrát zpátky zálohu programů, které tam teď mám nebo mám nejdřív čekat, jak se bude notebook chovat při továrním nastavení?

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 01 lis 2010 15:52

zkus to ještě v nouzovém režimu po restartu přes F8 ... pokud to bude dělat i v nouzáku, bude to virus, nebo hardware ... (anebo poškozené systémové soubory)
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 05 lis 2010 13:35

S tím nouzovým režimem to je trochu problematické. Nejde na něj jet delší dobu vzhledem k tomu, že tam jdou jen základní věci, zbytek je omezen (a i obraz je dost děsný) a když tam ta chyba naskočí třeba jednou za 3 dny a pak zas 3x během jednoho odpoledne, tak je těžké poznat, zda by to za tu dobu v nouzovém režimu už udělal nebo ne. To bude pro mě asi lepší ta obnova. Ale díky, zase se ozvu, až to vyzkouším.
Acer 1830T - 11,6"/Core i3 330UM/Intel HD Graphics/4GB RAM/500 GB HDD

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 28 lis 2010 23:25

Tak jsem tedy obnovila systém do továrního nastavení, nicméně problém přetrvává a modrá smrt se občas dostaví :cry: Jde s tím ještě něco udělat (jsem laik, nic složitého) a nebo ho mám raději reklamovat do servisu? Děkuji
Acer 1830T - 11,6"/Core i3 330UM/Intel HD Graphics/4GB RAM/500 GB HDD

Pizzy
občas něco napíše
Příspěvky: 68
Registrován: 16 srp 2010 23:07

Příspěvekod Pizzy » 03 pro 2010 11:52

Poradíte ještě, prosím?
Acer 1830T - 11,6"/Core i3 330UM/Intel HD Graphics/4GB RAM/500 GB HDD


Zpět na „Windows 11, 10, 8 / 8.1, 7, Vista, XP i starší“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti