Příspěvekod sapuszchkyn » 25 zář 2010 21:19
Dobrý den,
v srpnu sem si koupil tento notebook MSI GX640 po tom co mi ho dovezli domů jsem zjistil že je vadná síťovka no prostě strčil sem tam síťovej kabel a nic. Tak sem to donesl do nejbližšího IT servisu kde sem jim to popsal on se na tu síťovku z venku koukl a řekl že tam něco chybí, že to mám poslat na reklamaci. Tak sem taky udělal. Odvezli mo notes do Polska závadu uznali a "opravili". Jakmile mi notes přišel domů postavil jsem ho na stůl a zmáčkl POWER a nic
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
byl to šok. Zkusil jsem to ještě několikrát a po asi 2 minutách naběhl. V servisním listu bylo že vyměnili základní desku. Nicméně síťovka na tom byla úplně stejně
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ani ťuk. Navíc ještě ten problém se zapínáním. Pokud je notebook pouze na baterii nedá se zapnout vůbec. Pokud je kabelu zapne se, ale čas který to trvá než se po zmáčknutí tlačítka power začne něco dít se stále prodlužuje. K dnešnímu dni je to asi 10 minut . Takže objednávám už druhou reklamaci a chtěl jsem se zeptat pokud nebudu chtít aby mi ten notebook vyměnili za novej kus ale aby mi vrátili prachy musím to napsat do záznamu o vadě nebo jak ? Protože jsemse dočetl že pokud mi to vyměnijou za novej kus tak se počítá záruka zasejc od začátku a všechny závady se mažou že ? No a to já bych právě nechtěl . Chci vrátit chechtáky. Já to totiž vůbec neřeším s firmou od který sem to koupil ale řeším to přímo přes servis MSI v Polsku že jo. Tak mi někdo napiště co s tím. MSI už nechcu. ( vzhledem k poruchovosti a šikovnosti polských techniků )
ThinkPad X220 i5-2520M, 4GB RAM, 120 GB SSD
Past:
ASUS G55VW, MSI GX640, ASUS EEE X101CH, X200