Gothic 3 a IBM/LENOVO THINKPAD R61
Tak to pak Eye of the Beholder I-III. Ale já za nejlepší považuju sérii Baldur's Gate, především první díl, nejatmosféričtějí hrdinské fantasy vůbec, sérii Fallout, nemá cenu se rozpisovat proč, předpokládám, a ještě i Planescape: Torment a Arcanum: of Steamwork and Magic Obscura.
Z 3D her je nejlepší, co jsem hrál, asi vážně Bloodlines, ačkoliv nějaký upíry taky nemusím, hra mě vtáhla. Dobrý byly i Kotory, svým způsobem Morrowind a samozřejmě Gothic II.
Ale i zmíněný MaM byly výborný, nebo třeba další pozapomenutý hry, jako Septerra Core, Gorky 17, Arx Fatalis, Realms of Arcania...
Tohle všechno si zahrajete na R61 bez problémů leccos i v režimu šetření energie. Imho je to lepší, než kupovat Gothic III. Hru stejně chcete hlavně kvůli grafice a tu si na R61 tak jako tak neužijete.
Z 3D her je nejlepší, co jsem hrál, asi vážně Bloodlines, ačkoliv nějaký upíry taky nemusím, hra mě vtáhla. Dobrý byly i Kotory, svým způsobem Morrowind a samozřejmě Gothic II.
Ale i zmíněný MaM byly výborný, nebo třeba další pozapomenutý hry, jako Septerra Core, Gorky 17, Arx Fatalis, Realms of Arcania...
Tohle všechno si zahrajete na R61 bez problémů leccos i v režimu šetření energie. Imho je to lepší, než kupovat Gothic III. Hru stejně chcete hlavně kvůli grafice a tu si na R61 tak jako tak neužijete.
Ja Baldurs Gate 1 hral 2x... nikdy se mi ho nepodarilo dohrat pri druhem pokusu mi odesel disk. Kdyz uz byla rec o Vampirech Masquarade, tak Bloodlines nebyli tak spatni, dohral sem dvakrat... nejdriv za Brujaha (anglicky) a pak cekal az bude cestina abych mohl hrat za Malkaviana, s anglictinou potize nemam, ale lustit vyznam Malkavianskych kecu v anglictine vazne naladu nemam Ale myslim, ze me vic bavili Vampire Masquarade: Redemption ... melo to chytlavejsi pribeh
Bloodlines měli dobrej příběh, zvlášť ten konec. A když si odmyslím upíry, byla to skutečně podařená hra (třeba úkol na hřbitově...a kdyby jenom to).
Icewind Dale je dobrý, atmosferický klasický DnD RPG, ale Baldur's Gate je přeci jen lepší, ID má možná navrch v soubojích, BG ve všem ostatním. A do konce života budu nadávat na debilní lesní mapu v ID2, kterou mohl člověk vyluštit jen na základě náhody
NWN2 je podle komentářů lidí, kterejm v tomhle důvěřuju, mnohem lepší, než jednička. Sám jsem ješt nehrál. Jednička mě nudila, Bioware tu dost ujelo. Sice "výbornej" nápad, ale příliš předešel dobu. takže souhlasím se Solitarym - ale - pokud je NWN1 nudné a linární, co potom klikačky jako Diablo, které k nudě a linearitě (myšleno spíš předvídatelnost a stereotyp, že ano) přidává ještě příšernou stupiditu?
Každopádně i dneska má čím zaujmout hra jako Arcanum, Fallout nebo Planescape:Torment, pro mnohé záležitost absolutního kultu a nejlepší hra / kulturní zážitek vůbec (pro mě samozřejmě ne, ale hra to byl prvotřídní, imo mezi pěti nejlepšími, co znám - to ale všechny tři zmíněné a možná nejlepší ze všech je v jistém podstatném smyslu Arcanum, spojující v sobě BG, Fallouty a P:T s jakous takous výpovědí o současném světě nikoliv nepodobnou s filmy japonce Miyazakiho).
Icewind Dale je dobrý, atmosferický klasický DnD RPG, ale Baldur's Gate je přeci jen lepší, ID má možná navrch v soubojích, BG ve všem ostatním. A do konce života budu nadávat na debilní lesní mapu v ID2, kterou mohl člověk vyluštit jen na základě náhody
NWN2 je podle komentářů lidí, kterejm v tomhle důvěřuju, mnohem lepší, než jednička. Sám jsem ješt nehrál. Jednička mě nudila, Bioware tu dost ujelo. Sice "výbornej" nápad, ale příliš předešel dobu. takže souhlasím se Solitarym - ale - pokud je NWN1 nudné a linární, co potom klikačky jako Diablo, které k nudě a linearitě (myšleno spíš předvídatelnost a stereotyp, že ano) přidává ještě příšernou stupiditu?
Každopádně i dneska má čím zaujmout hra jako Arcanum, Fallout nebo Planescape:Torment, pro mnohé záležitost absolutního kultu a nejlepší hra / kulturní zážitek vůbec (pro mě samozřejmě ne, ale hra to byl prvotřídní, imo mezi pěti nejlepšími, co znám - to ale všechny tři zmíněné a možná nejlepší ze všech je v jistém podstatném smyslu Arcanum, spojující v sobě BG, Fallouty a P:T s jakous takous výpovědí o současném světě nikoliv nepodobnou s filmy japonce Miyazakiho).
Proto taky Diablo nemam rad ale NWN1 bylo linearni takovym zpusobem... vzdy jsi postoupil do urcite mapy... hlavni mapa, pratelska, kde sis nakoupil atd. a pak z teto mapy vedly 4vychody do nebezpecnych lokalit. A takhle to bylo kazdy dalsi level... prostredni pratelska - 4 nepratelske. Jinak dalsi linearni parba byl Dungeon Siege (hral jsem jen 1) bylo zajimave ze ta mapa sla projit tam a zpet od zacatku do konce bez loadingu... kdyz jsem dohral hru, za asi 15minut jsem dobehl zpet na zacatek cele hry jinak taky docela nuda...
Nevim proc si u Vampiru chces odmyslovat vampiry kdyz to je na tom prave to nejlepsi, genialni vymyslena spolecnost... hral si ty Redemption? Ten pribehe je lepsi... ten novy me moc nenadchl
Nevim proc si u Vampiru chces odmyslovat vampiry kdyz to je na tom prave to nejlepsi, genialni vymyslena spolecnost... hral si ty Redemption? Ten pribehe je lepsi... ten novy me moc nenadchl
Debilna mapa ? Myslis vymiceny les ? To nebolo zdaleka podla nahody musel si sledovat stopi,Napovedy,mapu,zobrat si lano,pozerat akym smerom ide vsetky cesty ti niekto povedal alebo si si ich niekde precital ta cast sa my pacila najviac .Casto v tych udsjocg ktore si dostal boli chyby pretoze ten kto ich pisl ich pisla ovplivneny napr. pohybom tych zivych stromov a zdaleka to nebolo o nahode len si musel poriadne vsetko studovat a vsymat si detaili a hlavne vediet uvazovat Osobne poznam asi 6ludi co hrali IWD2 a vacsina skoncila v tomto lese ...Najviac ma hnevaju hraci ktory si nevsimli napr. v priebehu hry niekolko desiato questov len preto ze neboli v spravny cas na spravnom mieste Na hadanky a skryte pravdy priamo v pribehu to bolo ovela pestrejsie ako Baldurs gate 1 a 2
Osobne som viackrat dohral ICW1 a ICW2 taktiez Baldurs gate 1 a 2 ale baldur sa zdal pre vacsinu ludi komplikovanejsi skustocnosti ICW2 bol podstatne viac len velmi vela veci ktore si vacsnina hracov ani nevsimla neboli podstatne pre vyhranie a pribekh pokial si sledoval vsetky knyhi a pribehy postav bol velmi zaujimvy a mna velmi oslovil ICW2 bola a je moja najoblubenejsia hra dokonca som objavil jeden wuest ktory nebol ani v navode na Games tiscali...
Osobne som viackrat dohral ICW1 a ICW2 taktiez Baldurs gate 1 a 2 ale baldur sa zdal pre vacsinu ludi komplikovanejsi skustocnosti ICW2 bol podstatne viac len velmi vela veci ktore si vacsnina hracov ani nevsimla neboli podstatne pre vyhranie a pribekh pokial si sledoval vsetky knyhi a pribehy postav bol velmi zaujimvy a mna velmi oslovil ICW2 bola a je moja najoblubenejsia hra dokonca som objavil jeden wuest ktory nebol ani v navode na Games tiscali...
Nejsem si jist, jestli máš pravdu.
AD design: Já vím, že to šlo rozluštit rozumem - ale jen v NĚKTERÝCH případech. Nakonec jsem sám s papírem na ten systém stejně přišel, po dvou pronadávaných odpoledních (sakra, skloňovat odpoledne není tak lehký, jak se zdá). Ale je to designérská perlička začátku devadesátých let, v novém století se hádanky přeci jen postulují jinak, především je řešení zakódované jaksi očividně - podle mě je designérská chyba nechat hráče takhle tápat. (Tohle jsem si užíval jako malej fracek v EOB, kdy jsem si pořádně procvičil práci s čtverečkovaným papírem.) Questy tohoto tyypu jsou natolik frustrující a rozbíjející atmosféru, že si je neužije skoro nikdo. (A to jsem už dávno milovník her jako je Myst, kterej jsem hrál kdysi dávno na macu a na quest s "piánemů si volal tetu s absolutním sluchem...)
Jinak hlavně v ID 1 bylo těchhle pěkných hádanek dost, to souhlasím, ale ve dvojce už ani moc ne, tam to bylo o soubojích. V Bg ale máš spoustu questů typu vyšetřování, o Falloutech, Arcanu a P:T nemluvě. Ale já ID nekritizuju, je to jedna z mých oblíbených her a některý místa, jako Useknutá ruka a Kuldahar vskutku stojí za to navštívit.
AD design: Já vím, že to šlo rozluštit rozumem - ale jen v NĚKTERÝCH případech. Nakonec jsem sám s papírem na ten systém stejně přišel, po dvou pronadávaných odpoledních (sakra, skloňovat odpoledne není tak lehký, jak se zdá). Ale je to designérská perlička začátku devadesátých let, v novém století se hádanky přeci jen postulují jinak, především je řešení zakódované jaksi očividně - podle mě je designérská chyba nechat hráče takhle tápat. (Tohle jsem si užíval jako malej fracek v EOB, kdy jsem si pořádně procvičil práci s čtverečkovaným papírem.) Questy tohoto tyypu jsou natolik frustrující a rozbíjející atmosféru, že si je neužije skoro nikdo. (A to jsem už dávno milovník her jako je Myst, kterej jsem hrál kdysi dávno na macu a na quest s "piánemů si volal tetu s absolutním sluchem...)
Jinak hlavně v ID 1 bylo těchhle pěkných hádanek dost, to souhlasím, ale ve dvojce už ani moc ne, tam to bylo o soubojích. V Bg ale máš spoustu questů typu vyšetřování, o Falloutech, Arcanu a P:T nemluvě. Ale já ID nekritizuju, je to jedna z mých oblíbených her a některý místa, jako Useknutá ruka a Kuldahar vskutku stojí za to navštívit.
Solitary píše:Proto taky Diablo nemam rad ale NWN1 bylo linearni takovym zpusobem... vzdy jsi postoupil do urcite mapy... hlavni mapa, pratelska, kde sis nakoupil atd. a pak z teto mapy vedly 4vychody do nebezpecnych lokalit. A takhle to bylo kazdy dalsi level... prostredni pratelska - 4 nepratelske. Jinak dalsi linearni parba byl Dungeon Siege (hral jsem jen 1) bylo zajimave ze ta mapa sla projit tam a zpet od zacatku do konce bez loadingu... kdyz jsem dohral hru, za asi 15minut jsem dobehl zpet na zacatek cele hry jinak taky docela nuda...
Nevim proc si u Vampiru chces odmyslovat vampiry kdyz to je na tom prave to nejlepsi, genialni vymyslena spolecnost... hral si ty Redemption? Ten pribehe je lepsi... ten novy me moc nenadchl
Redemption jsem nehrál. Upíři mě moc neberou, proto bych dal přednost třeba pořádnýmu cyberpunku nebo tak.
V kuldaharu bola krasna hudba nemas ju nahodov zvlast? pripadne nevies ako sa vola inac mne osobne sa Kuldahar pacil asi najviac ani Chram cierneho havrana nebol zli a Citadela Sardeliny mala peknu atmosferu a hlavne pribeh vzniku Pekna bola ta veza ktora ostala ako jedina vznasajuca sa vo vzduchu to sa my ratalo..Baldurs gate je tiez perfektny ten je fakt o patrani ICW skor o hadankach ale mne osobne sa pacil viac:samotne prostredie,sposob dovednosti,odbornosti atd.,Pribeh,Hadanky,Postavy a Kuldahar...ICW mal taku peknu atmosferu...
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 61
- Registrován: 06 lis 2007 19:12
pánové podle mě nejlepší RPG co kdy bylo byli Brány Skeldalu...ale jen první díl druhý byl naprostá hovadina...
jinak Fallouti jsou taky geniální hry...ale tactics uz bylo o nicem...a mam obavy z toho 3 pokracovani....
Jinak morrowind a gothic I a II jsou naproste klasiky ktere jsem hral nekolikrat a nikdy jsem se nenudil....
Zaklínače jsem ještě nehrál ale celkem se na to tesim podle vasich reakci si ho asi zahraji (az po mature)...
ale rikam ze posledni dobou ty RPG uz nejsou to co byvalo...podle me uz to nema tu spravnou atmosferu a hlavne originalitu....
jinak Fallouti jsou taky geniální hry...ale tactics uz bylo o nicem...a mam obavy z toho 3 pokracovani....
Jinak morrowind a gothic I a II jsou naproste klasiky ktere jsem hral nekolikrat a nikdy jsem se nenudil....
Zaklínače jsem ještě nehrál ale celkem se na to tesim podle vasich reakci si ho asi zahraji (az po mature)...
ale rikam ze posledni dobou ty RPG uz nejsou to co byvalo...podle me uz to nema tu spravnou atmosferu a hlavne originalitu....
HP 6670ec
Zaklinac je pomerne originalny...Hellgate london tiez...Momentalne skusam Two worlds(Ak to chce niekto skusit nech si stiahne patch 1.0-1.6 alebo pojednom proste nech to doplna opatchuje dohromady maju 1,1GB) a nieje to zle nieco pomedzi Gothicom3 a Oblivion...Inac tipicka diablovka je Titan quest Immortal Throne...
atomickiller: Ted si to rozsekl, mas pravdu... Brany skeldalu byly naprosto uzasny. Prijemna kreslena atmosfera
tunak: To je skoda, v tom Redemption zacinas ve stredoveke Praze a nakonec to konci v soucastnosti v NY...
Jinak pokud holdujes cyberpunku, tak si dozajista zahraj System Shock 2... taktez velmi dobre rpg...
tunak: To je skoda, v tom Redemption zacinas ve stredoveke Praze a nakonec to konci v soucastnosti v NY...
Jinak pokud holdujes cyberpunku, tak si dozajista zahraj System Shock 2... taktez velmi dobre rpg...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů