Bloodlines měli dobrej příběh, zvlášť ten konec. A když si odmyslím upíry, byla to skutečně podařená hra (třeba úkol na hřbitově...a kdyby jenom to).
Icewind Dale je dobrý, atmosferický klasický DnD RPG, ale Baldur's Gate je přeci jen lepší, ID má možná navrch v soubojích, BG ve všem ostatním. A do konce života budu nadávat na debilní lesní mapu v ID2, kterou mohl člověk vyluštit jen na základě náhody
NWN2 je podle komentářů lidí, kterejm v tomhle důvěřuju, mnohem lepší, než jednička. Sám jsem ješt nehrál. Jednička mě nudila, Bioware tu dost ujelo. Sice "výbornej" nápad, ale příliš předešel dobu. takže souhlasím se Solitarym - ale - pokud je NWN1 nudné a linární, co potom klikačky jako Diablo, které k nudě a linearitě (myšleno spíš předvídatelnost a stereotyp, že ano) přidává ještě příšernou stupiditu?
Každopádně i dneska má čím zaujmout hra jako Arcanum, Fallout nebo Planescape:Torment, pro mnohé záležitost absolutního kultu a nejlepší hra / kulturní zážitek vůbec (pro mě samozřejmě ne, ale hra to byl prvotřídní, imo mezi pěti nejlepšími, co znám - to ale všechny tři zmíněné a možná nejlepší ze všech je v jistém podstatném smyslu Arcanum, spojující v sobě BG, Fallouty a P:T s jakous takous výpovědí o současném světě nikoliv nepodobnou s filmy japonce Miyazakiho).