Problém se spuštěním
Problém se spuštěním
Dobrý den, mám poměrně zásadní problém. Stále ještě doufám, že se jedná o banalitu, a tak se zkusím přeptat zde. Takto to probíhá: Sputím notebook, ten vydá klasický zvuk jako při zapínání a pak nic. Svítí taková ta světélka, která značí, že notebook jede, ale obrazovka zůstává černá. Nejde dělat vůbec nic, nemůžu se ani dostat do BIOSu. Nemáte s tím někdo zkušenost? Děkuji za případné odpovědi.
vypnuté LCD
Zdravím, tak mám stejný problém. Mám FS AMILO Pa 1539 a po zapnutí mi zůstane lcd vypnuté. Neví někdo co s tím?
Notebook zapinanie
Notebook od fujitsusiemens zapinaj tak ze tlačitko treba podržat asi 5 sekund je to aj v navode. ten isty problem som mal aj ja.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 1
- Registrován: 06 říj 2008 21:03
Nelze zapnout
mám úplně stejný problém. Když zapnu notebook tak naskočí disk, ventilátor, CD-ROM, rozblikají se světýlka ale to je všechno. Obrazovka zůstane černá. Určitě to není tím že by odešlo jen LCD.( I po cca 30minutách nejde zapnout NUM nebo Caps)
Nevíte někdo co by s tím mohlo být ? Nebo je to zralé na servis
Nevíte někdo co by s tím mohlo být ? Nebo je to zralé na servis
Re: Notebook zapinanie
Stano13 píše:Notebook od fujitsusiemens zapinaj tak ze tlačitko treba podržat asi 5 sekund je to aj v navode. ten isty problem som mal aj ja.
Toto je hovadina a ak to tak funguje je to zavada ktoru treba odstranit v servise , ludia prosim k problemom pisat aj typ notebooku pripadne seriove cislo zacinajuce na Y , mimo ineho problem ze po zapnuti nieje obraz len svietia ledky je spôsobeny chybnou grafikou najcastejsie modely 1538 a 1539 bohuzial maju chybne GPU od nvidie a problemy su pravidelne .Treba navstivit servis oprava cca. 2 tyzdne .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
Re: Nelze zapnout
[quote="Lord_Lukas"]mám úplně stejný problém. Když zapnu notebook tak naskočí disk....quote]
Měl jsem stejný problém. Vyřešila to reklamace. Byla špatná základní deska. Doporučuju servis.
Měl jsem stejný problém. Vyřešila to reklamace. Byla špatná základní deska. Doporučuju servis.
Naposledy upravil(a) Areg dne 21 říj 2008 01:49, celkem upraveno 1 x.
jednoznacne reklamacia ... moja frajerka mala tento isty problem, ale na asuse F3T ... je to sice ntb sam o sebe poruchovy ale takisto som ho raz chytil do ruk, zapol a takisto obrazovka cierna, diodky svietili a NIC . Ona mi sice potom vravela ze co chytim to pokazim .. ale dali sme to reklamovat a vymenili celu zakladnu dosku takze radim jednoznacne reklamovat....
Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů