compaq nx7300

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
Milano182
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 31 led 2009 18:01

compaq nx7300

Příspěvekod Milano182 » 31 led 2009 18:08

Mám takový problém s bootováním. Možná se to už někomu stalo také, když zapnu noťas, objeví se nápis : "Non-system disk or disk error.
Replace and strike any key when ready." Přitom ho mám už přes rok, pořád jel v pohodě a teď najednou tohle. Stalo se to z ničeho nic, normálně jsem klikl na odkaz a on začal nějak moc pracovat, sekl se, pak se tam objevila typická modrá obrazovka že se může něco poškodit a najednou se vypl a od té doby už ho nespustím. Když spustím BIOS, dám kontrolu disku, napíše to disk error, stejně tak když ho chci v BIOSu naformátovat. Přitom když jsem dal zkontrolovat paměť, normálně to šlo. V obchodě mi řekli že to nejspíš bude softwarovej problém, ale kdyby byl, tak by to přece šlo v BIOSu naformátovat. Neví někdo co s tím? :(

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 31 led 2009 18:11

nechci strasit, ale vypada to, ze disk poputuje do kremikoveho nebe.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Milano182
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 31 led 2009 18:01

Příspěvekod Milano182 » 31 led 2009 18:19

Ale né, pro mě to není strašení, právě naopak, vysvobození, protože mi aspoň konečně uznají reklamaci, ale oni mi pořád cpou že je to spíš softwarovej problém, ať to přeinstaluju. Tak já to zkusím a když to napíše že se nemá kam instalovat a nevezmou mi to, hodím jim to na hlavu :D

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 31 led 2009 18:37

Tady neni, co řešit. Na 99% je to chyba disku a nevidim důvod, proč by to neměli v servisu vyměnit za nový.

Btw prodejci většinou vědi prd. Reklamaci doporučuju řešit rovnou s autorizovaným servisem. Je to rychlejší, než když to tam posílá až prodejce.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Milano182
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 31 led 2009 18:01

Příspěvekod Milano182 » 31 led 2009 18:43

swarm píše:Tady neni, co řešit. Na 99% je to chyba disku a nevidim důvod, proč by to neměli v servisu vyměnit za nový.

Btw prodejci většinou vědi prd. Reklamaci doporučuju řešit rovnou s autorizovaným servisem. Je to rychlejší, než když to tam posílá až prodejce.

Já jsem právě myslel že v autorizovaným servisu HP za to budu platit, tak jsem to jednoduše chtěl dát na reklamaci..ale nejspíš to tam odnesu.
DOKUD BUDE TENHLE BLBEJ SVĚT, BUDEM KŘIČET PUNK'S NOT DEAD!

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 31 led 2009 18:59

Pokud je notebook v záruce, tak nic platit v autorizovaném servisu nebudeš. Autorizované servisy jsou jediné subjekty, které mohou provádět záruční opravy. Ve výsledku, pokud ten notebook odneseš prodejci, jen mu přiděláš práci, protože on to bude muset nějak zabalit a odeslat/odnést do autorizovaného servisu sám. Všechno to znamená jen zdržení.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Milano182
občas něco napíše
Příspěvky: 5
Registrován: 31 led 2009 18:01

Příspěvekod Milano182 » 31 led 2009 19:03

swarm píše:Pokud je notebook v záruce, tak nic platit v autorizovaném servisu nebudeš. Autorizované servisy jsou jediné subjekty, které mohou provádět záruční opravy. Ve výsledku, pokud ten notebook odneseš prodejci, jen mu přiděláš práci, protože on to bude muset nějak zabalit a odeslat/odnést do autorizovaného servisu sám. Všechno to znamená jen zdržení.

On mi to právě říkal...takže teda určitě je to hardwarová chyba..parády, díky :wink:
DOKUD BUDE TENHLE BLBEJ SVĚT, BUDEM KŘIČET PUNK'S NOT DEAD!

DeToX
občas něco napíše
Příspěvky: 25
Registrován: 13 zář 2008 02:18

Příspěvekod DeToX » 31 led 2009 19:29

Něco podobného se mi stalo se svým 6735s.
Kontrola disku v BIOSu mi psala disk error, když se nabootoval systém z CD, spustila "opravná konzole" a dal jsem fotmat C: tak to celý zatuhlo..
Formátování přímo z BIOSu taky dopadlo někde na 80% errorem.
Dal jsem to do servisu, záruku uznali, a trvalo jim to asi tejden takže s HP servisem spokojenost.


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů