Mám takový problém s bootováním. Možná se to už někomu stalo také, když zapnu noťas, objeví se nápis : "Non-system disk or disk error.
Replace and strike any key when ready." Přitom ho mám už přes rok, pořád jel v pohodě a teď najednou tohle. Stalo se to z ničeho nic, normálně jsem klikl na odkaz a on začal nějak moc pracovat, sekl se, pak se tam objevila typická modrá obrazovka že se může něco poškodit a najednou se vypl a od té doby už ho nespustím. Když spustím BIOS, dám kontrolu disku, napíše to disk error, stejně tak když ho chci v BIOSu naformátovat. Přitom když jsem dal zkontrolovat paměť, normálně to šlo. V obchodě mi řekli že to nejspíš bude softwarovej problém, ale kdyby byl, tak by to přece šlo v BIOSu naformátovat. Neví někdo co s tím?
compaq nx7300
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Tady neni, co řešit. Na 99% je to chyba disku a nevidim důvod, proč by to neměli v servisu vyměnit za nový.
Btw prodejci většinou vědi prd. Reklamaci doporučuju řešit rovnou s autorizovaným servisem. Je to rychlejší, než když to tam posílá až prodejce.
Btw prodejci většinou vědi prd. Reklamaci doporučuju řešit rovnou s autorizovaným servisem. Je to rychlejší, než když to tam posílá až prodejce.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
swarm píše:Tady neni, co řešit. Na 99% je to chyba disku a nevidim důvod, proč by to neměli v servisu vyměnit za nový.
Btw prodejci většinou vědi prd. Reklamaci doporučuju řešit rovnou s autorizovaným servisem. Je to rychlejší, než když to tam posílá až prodejce.
Já jsem právě myslel že v autorizovaným servisu HP za to budu platit, tak jsem to jednoduše chtěl dát na reklamaci..ale nejspíš to tam odnesu.
DOKUD BUDE TENHLE BLBEJ SVĚT, BUDEM KŘIČET PUNK'S NOT DEAD!
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Pokud je notebook v záruce, tak nic platit v autorizovaném servisu nebudeš. Autorizované servisy jsou jediné subjekty, které mohou provádět záruční opravy. Ve výsledku, pokud ten notebook odneseš prodejci, jen mu přiděláš práci, protože on to bude muset nějak zabalit a odeslat/odnést do autorizovaného servisu sám. Všechno to znamená jen zdržení.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
swarm píše:Pokud je notebook v záruce, tak nic platit v autorizovaném servisu nebudeš. Autorizované servisy jsou jediné subjekty, které mohou provádět záruční opravy. Ve výsledku, pokud ten notebook odneseš prodejci, jen mu přiděláš práci, protože on to bude muset nějak zabalit a odeslat/odnést do autorizovaného servisu sám. Všechno to znamená jen zdržení.
On mi to právě říkal...takže teda určitě je to hardwarová chyba..parády, díky
DOKUD BUDE TENHLE BLBEJ SVĚT, BUDEM KŘIČET PUNK'S NOT DEAD!
Něco podobného se mi stalo se svým 6735s.
Kontrola disku v BIOSu mi psala disk error, když se nabootoval systém z CD, spustila "opravná konzole" a dal jsem fotmat C: tak to celý zatuhlo..
Formátování přímo z BIOSu taky dopadlo někde na 80% errorem.
Dal jsem to do servisu, záruku uznali, a trvalo jim to asi tejden takže s HP servisem spokojenost.
Kontrola disku v BIOSu mi psala disk error, když se nabootoval systém z CD, spustila "opravná konzole" a dal jsem fotmat C: tak to celý zatuhlo..
Formátování přímo z BIOSu taky dopadlo někde na 80% errorem.
Dal jsem to do servisu, záruku uznali, a trvalo jim to asi tejden takže s HP servisem spokojenost.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů