Příspěvekod cross » 02 črc 2009 16:42
Do včera mi měli vrátit peníze. Ani se neozvali.
Voním nějaké sekretářce či co, mluvím s ní 30s a ona že mě přepojí na reklamační ... tak jsem to nechal vyzvánět dost dlouho ... 25kč.
Volám sekretářce, ať mi nadiktuje číslo na reklamační ... 6kč.
Volám na reklamační - nezvedají.
Volám na reklamační - nezvedají.
Volám na reklamační - někdo to zvedne a hned položí ... 6kč.
Čekám, jestli zavolají zpět - nevolají.
Po minutě volám na reklamační - nikdo nezvedá.
Volám mamce, diktuju číslo, volá ona, po nějaké době (asi hodině až hodině a půl) se dovolá. Že prý chtějí číslo reklamace - vždy chtěli číslo objednávky, které jsem mamce nadiktoval. Tak mi volá zpět, diktuju číslo reklamace. Prý mě nedohledali ani podle jména ... asi to tam nikdo neřešil.
Pak to našli a pracovník se začal vymlouvat na "Nemá originální zdroj." "Má tam slabý zdroj." - prostě ty směšné důvody, co uvedli. Pak přiznal, že v příručce je opravdu 65W, který jsem dodal. Mamka ho pomalu prý ani nepustila ke slovu, protože se snažil vymlouvat.
Řekl, že šéf (nejspíše pan Bialek, se kterým jsem komunikoval já) má dovolenou a že se ozve v pondělí.