Dnes odpoledne mě z ničeho nic vysadila nabíječka u výše zmiňovaného modelu HP - zkrátka přestala nabíjet.
Tuto věc jsem řešil již před rokem a při reklamaci mi nabíječku vyměnili za nový kus. Po dnešku si myslím, že reklamace dopadne stejně (výměnou). Teď ale proč vlastně píšu...
Notebook jsem měl v minulosti na reklamaci kvůli zamrzání. Notas si vzali a otestovali, mám od toho papír.
Chtěl jsem se zeptat, jak je to s třetí reklamací. Zda mám již nárok na vrácení peněz,či až při dalším problému
resp. reklamaci. Je to sice jen nabíječka, ale k notebooku patří. Na notebooku pracuji denně a spolehlivost je pro mne č. 1.
Ještě poslední otázka:

Pojem uznaná/neuznaná reklamace: - uznanou reklamací se myslí vyřízení reklamace ? (např. provedení výše zminovaného testu HW, či výměna nabíječky)
Děkuji za vaše odpovědi.
