Reklamace s HP 6715b

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
3D_Focus
občas něco napíše
Příspěvky: 24
Registrován: 22 čer 2008 12:04

Reklamace s HP 6715b

Příspěvekod 3D_Focus » 15 led 2010 19:40

Zdravím,
Dnes odpoledne mě z ničeho nic vysadila nabíječka u výše zmiňovaného modelu HP - zkrátka přestala nabíjet.
Tuto věc jsem řešil již před rokem a při reklamaci mi nabíječku vyměnili za nový kus. Po dnešku si myslím, že reklamace dopadne stejně (výměnou). Teď ale proč vlastně píšu...
Notebook jsem měl v minulosti na reklamaci kvůli zamrzání. Notas si vzali a otestovali, mám od toho papír.
Chtěl jsem se zeptat, jak je to s třetí reklamací. Zda mám již nárok na vrácení peněz,či až při dalším problému
resp. reklamaci. Je to sice jen nabíječka, ale k notebooku patří. Na notebooku pracuji denně a spolehlivost je pro mne č. 1.
Ještě poslední otázka: :)
Pojem uznaná/neuznaná reklamace: - uznanou reklamací se myslí vyřízení reklamace ? (např. provedení výše zminovaného testu HW, či výměna nabíječky)
Děkuji za vaše odpovědi. :wink:
HP 6715b TL-60 2Ghz, 2GB RAM, 160HDD, X1250

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 15 led 2010 20:50

3 stejne nebo 4 ruzne zavady jsou duvodem pro vraceni penez
pokud vam pri tom zamrzani nic nenasli tak nezle zadat o vraceni penez
se musi projevit jinak nejsou uznane
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55

3D_Focus
občas něco napíše
Příspěvky: 24
Registrován: 22 čer 2008 12:04

Příspěvekod 3D_Focus » 18 led 2010 21:31

Mám to tedy chápat tak, že pokud se mě "podělá" nabíječka znova, mohu požadovat vrácení penez ? .. (aspon teoreticky) jinak u notase mě štvou např. uvolněné panty .. a pán z M... - obchodu mi řekl, že kdyby to dotáhli tak to nepujde ani zavřít .. myslim si že to je výmluva. :?
HP 6715b TL-60 2Ghz, 2GB RAM, 160HDD, X1250

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 18 led 2010 21:59

Pokud je to uvolněné tak, že jdou ztuha, ale mají vůli, tak dotažení skutečně není řešení. Ono panty drží pomocí tření a pokud jsou moc tuhé, tzn. uvnitř se více opotřebovávají, dříve dospějí do stavu, kdy mají určitou vůli.

Dotažení (pokud to jde) by mělo smysl, jestli jsou celé panty jako takové uvolněné, tzn. kladou velice malý odpor při zavírání a otevírání.

Jestli se to kýve moc, můžeš požádat o jejich výměnu, nikde ale není psané, že ti to musí uznat.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

3D_Focus
občas něco napíše
Příspěvky: 24
Registrován: 22 čer 2008 12:04

Panty u displeje

Příspěvekod 3D_Focus » 18 led 2010 23:13

Panty drží displej v každé poloze naklonění a při normálním úhlů mě displej "lítá" až od 1,5 cm..Takže např. v BUSe je práce nemyslitelná. Co se týče otevírání/zavírání displeje - zavírat jde řekl bych normálně (gravitace pomáhá). Při otevírání se bez podržení spodní části ntb neobejdu (ntb se zvedá celý) V levém pantu mi navíc něco vrže, tak si myslím, že to nakonec do servisu přece jen odnesu .. ? :roll:
HP 6715b TL-60 2Ghz, 2GB RAM, 160HDD, X1250

3D_Focus
občas něco napíše
Příspěvky: 24
Registrován: 22 čer 2008 12:04

reklamace

Příspěvekod 3D_Focus » 21 led 2010 22:10

Mohl by mi prosim někdo ješte ujasnit jak to je s těmi reklamacemi ? :wink:
3 stejné reklamace a při 4-té mohu požadovat vrácení peněz ?
nebo 4 různé reklamace a při 5-té mohu požadovat vrácení peněz ?
Ikdyž to asi stejnak nevyužiju, je dobrý v tom mít jasno ..
Dík
HP 6715b TL-60 2Ghz, 2GB RAM, 160HDD, X1250

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 21 led 2010 22:20

při třetí stejné / 4té různé závadě, musí být ale uznané a zboží musí být koupeno jako fyzická osoba, je to totiž dle občasnkého zákonníku, tuším že to taky platí pouze první 2 roky např. v případě, že máš prodlouženou záruku.
Platí to tuším i při více současných závadách.
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

3D_Focus
občas něco napíše
Příspěvky: 24
Registrován: 22 čer 2008 12:04

Příspěvekod 3D_Focus » 22 led 2010 22:01

jj .. tzn. teoreticky při té třetí stejné (pokud tomu vada opět nasvědčuje) .. či 4-tém "problému" řeknu,
že požaduji vrácení peněz a oni to pošlou ještě do servisu na posouzení ? kdyžtak pokud s tímto má někdo vlastní zkušenost tak napište taky .. :wink:
btw: co když se podělá 3x nabíječka - nárok na to je taky ne ?
HP 6715b TL-60 2Ghz, 2GB RAM, 160HDD, X1250

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 22 led 2010 23:57

jj, přesně tak, musí mít totiž potvrzené, že závada skutečně je.
a nabíječka je taky součást booku.
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů