V jiném tématu jsem řešil problém s přehříváním svojí A210.. do vysání jsem se sice pustil, ale moc nepomohlo a vzhledem k další nepříjemné věci jsem se rozhodl vydat do servisu v Brně a nechat to na profících.
Závada zní: přehřívá se, pravděpodobně i závada s napájením - během práce se vypne podsvícení, jako by ntb nebyl připojen k síti, po kliknutí na ikonu baterie se vše vrátí do původního stavu
To napsala hezky, ale až dneska ráno jsem si všiml UPOZORNĚNÍ:
Před zahájením opravy bude zákazník seznámen s jejím rozsahem a odpovídající cenou. V případě neakceptování opravy, např. pro vysokou cenu, bude účtován fixní poplaten 900Kč (bez DPH) za demontáž, diagnostiku a montáž.
A tady vidím problém, o kterém chci mluvit.. Pokud mám notebook jen něco přes rok a je tedy v záruce, neměla by být oprava vady nezpůsobené mojí vinou zdarma? K tomu přece záruka je. Docela mě to vylekalo, ale pořád doufám, že to upozornění je tam prostě "jen tak".
Záruční oprava v servisu
Záruční oprava v servisu
Toshiba Satellite A210-1AP
jo,tahle všelijaká upozornění mně dost serou,protože pokud se jim to právě hodí,začnou se ohánět nesmyslnými dodatky ve smlovách a podmínkách,tak aby s toho vysekali co nejvíc........
snad to nebude tvůj případ,ale já už si podobných věcí užil až,až....
už to beru jako takové "nutné ztráty....."
snad to nebude tvůj případ,ale já už si podobných věcí užil až,až....
už to beru jako takové "nutné ztráty....."
Qosmio F50-108
za a) měl sis to přečíst při předávce a poptat se.
za b) chápu proč to tam mají. Je to proti lidem co ví, že něco provedli s noťasem a zkouší "reklamovat", s tím že při nejhorším zjistí co je špatně a pokusí se to opravit nějak jinak, taková profi diagnostika zadarmo a pak šupem pryč.
Jinak bych se toho nebál, být slušnej a nenechat si srát na hlavu a bude to v pohodě.
za b) chápu proč to tam mají. Je to proti lidem co ví, že něco provedli s noťasem a zkouší "reklamovat", s tím že při nejhorším zjistí co je špatně a pokusí se to opravit nějak jinak, taková profi diagnostika zadarmo a pak šupem pryč.
Jinak bych se toho nebál, být slušnej a nenechat si srát na hlavu a bude to v pohodě.
Toshiba A200-23W, T7500 2,2GHz, 4GB RAM, Radeon HD2600(512MB), 2x200GB HDD, Windows 7 Pro 64bit + ext. 24" LCD Samsung P2450H
Ja si myslim, ze servisy maji jeden formular pro vsechny. Bez ohledu na to, jestli je ntb v zaruce nebo neni a jestli jde o spotrebitele nebo firmu.
Ten ntb by ti meli prijmout do reklamace i kdyz nechces podepsat ty dalsi podminky. Nekdy staci ten dodatek/upozorneni skrtnout. Kdyby nechteli, tak by to melo jit reklamovat u prodejce a at ten to resi.
Ted uz je to stejne jedno, ale myslim, ze po tobe to vyzadovat nebudou, ani kdyby ti oznamili, ze to neni zarucni vada.
Ten ntb by ti meli prijmout do reklamace i kdyz nechces podepsat ty dalsi podminky. Nekdy staci ten dodatek/upozorneni skrtnout. Kdyby nechteli, tak by to melo jit reklamovat u prodejce a at ten to resi.
Ted uz je to stejne jedno, ale myslim, ze po tobe to vyzadovat nebudou, ani kdyby ti oznamili, ze to neni zarucni vada.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
A ještě by mě zajímala jedna věc..
Co když oprava nebude vyřízena do 30 dnů? Podle zákona bych sice měl mít nárok na vrácení peněz, ale já reklamaci nevyřizoval přes internetový obchod, ve kterém jsem notebook koupil. Jel jsem přímo do servisu a ten mi zboží neprodal a tutíž by za něj kromě doby v opravě neměl být zodpovědný, takže nevím.
Co když oprava nebude vyřízena do 30 dnů? Podle zákona bych sice měl mít nárok na vrácení peněz, ale já reklamaci nevyřizoval přes internetový obchod, ve kterém jsem notebook koupil. Jel jsem přímo do servisu a ten mi zboží neprodal a tutíž by za něj kromě doby v opravě neměl být zodpovědný, takže nevím.
Toshiba Satellite A210-1AP
Zpět na „notebooky Dynabook (dříve Toshiba)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti