ACER Aspire 5920G TOTÁLNÍ KOLABS?!+přenostní servis Mironetu

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 27 srp 2008 16:56

JoeY: Já ti nevim. Moc se mi nezdá, že by nikdo z Aceru o tom nevěděl. To je přece divný. Pokud by něco takového bylo, tak technici a příjem dostanou nějaké nové směrnice a nařízení. Navíc já jsem se nakonec ze zvědavosti zeptal i přes šéfa člověka, který nám dodává ty nejnovější Acer notebooky na test (tj. člověk přímo z Aceru) a ten se k tomu vyjádřil tak, že oni nic takového nenabízí a že jde pouze o nějakou akci Mironetu. On sice nemá servis na starosti, ale zároveň by to měl být člověk, co musí tušit, jak to v jejich firmě chodí, a pokud řekne, že oni nic takovýho žádnému prodejci nenabízí, tak je to prostě divný. Já už se do toho nechci moc srát, ale zkus schválně zkontaktovat písemně i přímo Acer.

Když nám sem pak prdneš vyjádření, tak o Mironetu napíšu asi ještě jeden zápisek :)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

JoeY
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 06 srp 2008 17:33

re

Příspěvekod JoeY » 28 srp 2008 09:01

no já nevim, já na to asi už shituju, až dám notebook na reklamaci,tak po nich budu prostě ten přednostní servis požadovat a případně je budu popohánět...


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 11 hostů