reklamace MSI

notebooky MSI a vše kolem nich
Tukomartin
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 23 lis 2010 14:20

Příspěvekod Tukomartin » 26 lis 2010 16:46

Já to také řeším přímo s nima

Kingo
občas něco napíše
Příspěvky: 15
Registrován: 25 srp 2009 14:08

Příspěvekod Kingo » 04 led 2011 13:03

Ja by som sa chcel len podelit o skusenost s MSI servisom ked si moja mati kupila NB MSI VX600 myslim to bol a hned po instalaci padal stale win do modrej smrti alebo prestalo po chvili nieco pracovat . Po odneseni do servisu sa vratil po mesiaci NB naspat s vyjadrenim technika ze nb je naprosto v poriadku. Tak som naistalovat ci uz XP alebo visty alebo 7 a stale to iste po chvili padanie, nedalo sa nic robit natom NB seriozne. Tak som im napisal email a znova ze to mame priniest tak to tam bolo asi 2 mesiace a potom mi napisali ti k....i email ze mam prist aj s krabicou a prislusenstvom ze mi budu vratene peniaze, a ze NB je neopravitelny. Ked som tam bol, spytal som sa ako to je mozne ze mi to vratili domov ze to je v poriadku prvykrat otestovane atd ked to je vadny kus, a oni ze bohuzial technik ktory to mal kontrolovat bol na dovolenke tak to urobil nejaky druhy atd atd. takze to je moja skusenost s NB MSI a nikdy viac notasa od nich :D

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 11 led 2011 19:26

prosím za jakoukoliv radu
Vyměnili mi Grafickou kartu která byla vadná za novou u MSI EX 600X-074CZ cena 5500 kč .Počítač mám 3 roky a stál 21000 kč. Po 5.5 měsících odešla znovu prý nemám nárok na záruku protože záruka je jen 3 měsíce a ne 6 měsíců na materiál . Chci se jen zeptak taky máte takový zkušenosti se zárukama po opravě ? U nás v opravně televizí je na nový součástky 6 měsíců a na práci 3 měsíce jak je to u počítačů .


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů