CZSpeedyCZ: ako ty si myslis, ze pocas nejakeho benchmarku v momente ked sa zacnu nacitavat textury z disku a hra sa sekne ako hovoris "uprostred nejakeho zavodu", tak pocitadlo fps sa zastavi a caka dokym sa textury nacitaju???
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
houby - do vysledku sa zaratavaju kraasne nuly...
by si videl jake rozdiely v fps by boli, keby sa naozaj nestihali nacitavat textury z disku a hra by sa kvoli tomu zasekavala... proste a jasne - pre lowend je dostatocnych 128MB grafickej pamate, pre integrovane riesenia este menej, nie je dovod sa zaoberat zvysovanim pamate, naozaj to na vykone neprida... to ze tebe sa sekaju hry nie je problem velkosti grafickej pamate, ale problem tvojho fragmentovaneho disku... ja som hral napr. flatout2, nfs:c a podobne hry na x700 so 128MB VRAM (ziadny turbocache ani nic podobne) pri rozliseni 1024x768 takmer na plnych detailoch s 2xAA a nic sa mi nesekalo - x700 je pritom niekolkokrat rychlejsia ako integrovane grafiky a predsa jej 128MB staci...