Zdravím, v ASUSu mi odmítají opravit závadu na notebooku F3T v rámci záruky, ačkoli jde jednoznačně o závadu základní desky která již je podruhé měněná...
Noteboook je sice téměř rok po 2leté záruční lhůtě, ale ještě za záruky se projevila závada, při které bylo potřeba vyměnit základní desku, pak znovu (již po záruce) a nyní opět... Volali mi, že pokud je NB kupován na IČO (firmu) nařídí se obchodním zákoníkem a tedy nemůžu uplatnit opětovnou 2 letou záruku na novou základní desku...
Logicky, pokud MB vyměnili ještě v záruce je na ní znovu 2 leté záruka... že ???
Asus F3t
V obchodním zákoně se sice nevyznám, ale je jasné, že se budou snažit udělat všechno proto, aby ti nemuseli vracet peníze na které bys měl mít nárok pokud reklamuješ zboží 3x se stejnou vadou. Buhužel. Zkus pohledat nějaké diskuse které se týkají tohoto tématu a odpovídají tam odborníci...
Compal FL90 v.2, Intel core 2 duo T7700, 2x1GB ram, Hitachi Travelstar 7K500, Nvidia 8600M GT 512 mb, Windows 7 professional
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů