aha aha, tak to se omluvuju za spam každopádně ten servis může bejt ošemetnej u všech značek jen je vyjímka že někde víc a někde míň ale to si člověk až tak nevybere snad krom dellu?
Vsude pracujou jen lidi,... takze to jestli ti tam nejaky nevyspaly technik udela nejakou botu se stane vsude. V Dellu, Lenovu i MSI... hlavni rozdil je v ochote problem resit. Coz se hodi v pripadech, kdy chyba neni prokazatelne a jednoznacne na jejich strane (resp. na strane vyrobce notebooku) (viz treba http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=12441 - mechanicka poskozeni jsou vubec problem, protoze se velmi snadno da rict, ze sis to udelal vlastni vinou spatneho zachazeni)
Ja mam najlepsie skusenosti z ASUS servisom sice pomerne vela roznych reklamcii ale vzdy nemali problem uznat(a to hocijaku blbost piskajuce trafo,book,flak na displeji,praskliny sasi atd.)
Ja sa tu tyzden neukazem vyrazam s kamaratmi na chatu(a net nikto neberie-aspon dufam)
Jedinou pravdou je, že všichni lžou Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
Zdravicko, panstvo. Nacal jsem si domaci slivovicku a nechci pit sam jako alkoholik, tak jsem dosel za vami Noc je jeste mlada, v hlave spousta starosti... Tak jich par snad z hlavy vyplavim.