o mesiac a pol odisla zakladna doska tak som reklamoval ze po zapnuti neni obraz na LCD a hlucny vetrak , vymenili dosku a vetrak uz ignorovali a aj ho vratili a rovnako rachotil ako predtym vkuse nenormalne, potom odisiel disk - tak som reklamoval ze pri formatovani skonci v polke na chybe a notebook zamrzne a opetovne hlucny ventilator !! vymenili disk a ventilator nic ,, uzasny vyborny najlepsi servis na svete ... unich asi neplati pravidlo nas zakaznik nas pan , ten chladic s vetrakom za 18 euro musi byt nenormalne nakladny na vymenu hlavne ked si MSI vybere taky noname ze to po tyzdni pouzivania zacne hucat, klepat , piskat a neviem co este ...
Parada tak som dosiel k predajcovi ze po stvrty krat stale hlucny ventilator a to teda uz pistal a rapkal poriadne a zadalsie ze zamrza v biose pri bootovani na MSI logu, predajca mi dal naspet peniaze a povedal nech od MSI sa drzim dalej ,, sa ani necudujem ved ten servis stoji za nieco ....
Ja servisujem fujitsu a ked zakaznik napise ze mu huci vetrak tak ho automaticky objednam lebo viem akej pofidernej kvality su tie vetraciky ale urcite ich nikdy sa nesnazim mazat alebo nieco podobne !!! Ale v pente ho ani raz z troch reklamacii nevymenili za novy !!!
Ked si vyrobca notebookov pre MSI nevie kontrolovat kvalitu komponentov vo vyrobe tak by aspon MSI mohlo zabezpecit kvalitny servis !!!To ze RAMku mi vymenili po skoro styroch tyzdnoch a disk po vyse troch tyzdnoch uz ani nehovorim, ale na druhu stranu dosku som mal vymenenu uz po tyzdni to sa asi v servise niekdo pomylil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)