Zdravím

já si u Dellů objednal Inspiron 1720...můj první NB, takže jsem docela natrní

No nedalo mi to, abych si zda nepřisadil svou trošku do mlýna
14/01 - po domluvě s pracovníkem Dellu zasílám objednávku se svojí konfigurací mailem (místo abych si netebook sestavil v internetovém obchodě), prý mi pak NB dorazí do 10 dnů od objednání
17/01 - zasílám emialový dotaz na stav objednávky, jelikož se nic neděje, ten den příchází odpověď s omluvou a zálohovou fakturou
18/01 - úhrada faktury
23/01 - přijat mail s potvrzením objednávky a předpokládaným datumem 8.2.2008, Stav objednávky na bodě 3. Výroba
24/01 - změna Stavu objednávky na bod 5. Odesláno, v balícím listě uveden Raheen Limerick (Irsko), kurýr není žádný uveden
28/01 - telefonát na ZS Dell, prý mají chybně zpracované stránky a NB je ještě ve výrobě

, termín dodání slečna odhaduje na konec příštího týdně, tedy opět kolem 8.2., BTW v poště už mám obálku s daňovým dokladem za NB a doprace Walsh Western - to je poprvé co u mne daň. doklad předběhl zboží
to be continue