Acer Predator 15 - overview, postřehy a zkušenosti

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9098
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 23 led 2016 11:31

Tak hlavně, aby šel v pohodě vrátit :D
Asus ROG Strix G18

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 23 led 2016 12:35

orgasmic píše:Tak hlavně, aby šel v pohodě vrátit :D
Koukám, že v tobě zas tluče "MSI srdíčko" :D
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

gerremi
píše často
Příspěvky: 143
Registrován: 04 lis 2011 02:04

Příspěvekod gerremi » 23 led 2016 17:48

Objednal som ho s obchodu ktory ma sidlo v mojom panelaku o poschodie nizsie tak s vratenim problem nebude :lol:
Acer Predator 15 - i7 6700HQ, GTX 980m, 16GB RAM , SSD 256GB + HDD 1TB
Asus G750JZ - i7 4700HQ, GTX880m, 8GB Ram, 1T HDD,250GB SSD - predane...

HonzaB
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 07 lis 2015 16:44

Příspěvekod HonzaB » 24 led 2016 07:05

Prosím o radu.Nový Predator jsem kupoval hlavně proto, že můj starý notebook mi dělal každý den to, že se nerozjel disk a zůstala černá obrazovka jen s myší. Dnes po dvou dnech mi to samé předvedl Predátor. Chyba ve starém je špatný disk.
Mám ho dva dny, poraďte mám ho jít raději vrátit?
Taky se mi zdá, že mi během používání už 2 X vypl sám num lock. To, že je vypnutý po zapnutí vím, jsem uživatel acer roky.
Takže dnes po zapnutí jen slabé problikávání světélka disku a zůstala černá obrazovka se šipkou. Po restartu naskočilo vše ok.
Jinak zvuk více než dobrý. Hry hraji nijak náročné ( AW,BTF3 - na ultra ) a teploty nejsou přes 70 °C .
Děkuji za radu.

orgasmic
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9098
Registrován: 23 dub 2007 08:54
Bydliště: International

Příspěvekod orgasmic » 24 led 2016 10:52

Zdržím se prvního komentářem, abych nebyl nařčen z čehosi :D

Sežeň si instalační medium svého OS na DVD nebo USB disk a zkus dat opravit zavaděč OS.
Asus ROG Strix G18

HonzaB
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 07 lis 2015 16:44

Příspěvekod HonzaB » 24 led 2016 10:56

Asi mi neporadíš kde ho seženu. Může to být špatný disk? Nejspíš notebook vrátím, mám ho dva dny a první notebook mi za 6 let toto nikdy neudělal. Druhý to dělá po dvou letech pořád ale pořád jede.

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10677
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 24 led 2016 12:42

Jak to tak čtu,tak do Predatoru nejdu.Zlaté modely GT od MSI.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 24 led 2016 12:55

HonzaB píše:Prosím o radu.Nový Predator jsem kupoval hlavně proto, že můj starý notebook mi dělal každý den to, že se nerozjel disk a zůstala černá obrazovka jen s myší. Dnes po dvou dnech mi to samé předvedl Predátor. Chyba ve starém je špatný disk.
Mám ho dva dny, poraďte mám ho jít raději vrátit?
Taky se mi zdá, že mi během používání už 2 X vypl sám num lock. To, že je vypnutý po zapnutí vím, jsem uživatel acer roky.
Takže dnes po zapnutí jen slabé problikávání světélka disku a zůstala černá obrazovka se šipkou. Po restartu naskočilo vše ok.
Jinak zvuk více než dobrý. Hry hraji nijak náročné ( AW,BTF3 - na ultra ) a teploty nejsou přes 70 °C .
Děkuji za radu.

1) NumLock se vypíná jednou z předinstalovaných aplikací po každém uspání/uzamknutí profilu.
2) Pokud ti dva notebooky nezávisle na sobě dělají stejnou chybu, tak bych hledal problém jinde než v hardware. Může jít o nějaký soft, který jsi nahrál na oba.

roman2277: Ale no tak... :lol:
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

roman2277
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 10677
Registrován: 30 dub 2008 10:22
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvekod roman2277 » 24 led 2016 13:16

No nevím Jirko,ale asi Acer podcenil výstupní kontrolu.Ale stále čekám i na nový Asus G752.
Lenovo Legion 9,Lenovo Legion Slim 7,Ipad PRO M1,Naim Uniti Atom,Dali Epicon 6,LG OLED TV
World Leader in horde at map Azura(statistics) in Gears of War 3

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 24 led 2016 13:31

Jako v čem? Když koukámn a světová fóra, tak to tak zle nevypadá. Zde se nám sešli dva lidé, kdy u jednoho ještě ani není jisté, že si tam spíš jen nenahrál špatný soft.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

HonzaB
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 07 lis 2015 16:44

Příspěvekod HonzaB » 24 led 2016 13:43

Swarme, omlouvám se ale kdyby jsi pozorně četl můj příspěvek , tak se tam dočteš o tom num locku, opravdu je to můj několikátý notebook acer. Nic nového si mi tím nenapsal. Na nový notebook jsem si jen stáhnul 3 oficiální hry, zatím nic jiného. Předchozí notebook to začal dělat v době kdy jsem hry ještě nehrál. Prosím nedělej ze všech lidí hlupáky, snad chybu udělat acer může, ne? Nenapsal jsem, že je špatný. Líbí se mi a proto počkám jestli to bude dělat dále a uvidím co s tím.
Další Swarme, pokud by sis můj příspěvek četl opravdu pozorně, tak tam píšu, že u tohoto samého problému mne diagnostikovali špatný disk. Omlouvám se ale tvá odpověď nebyla vůbec správná, když si nedáš čas aby jsi můj text pozorně přečetl. Ještě jsem jinou značku notebooku neměl a tuto značku nechci hanit.
Buď tak hodný Swarme a lidi, kteří nejsou tak kolem notebooků našlapaný jako ty hned nehaň.
Děkuji všem za rady, kterých se mi s tímto přístupem asi nedostanou. Byl bych rád kdyby se mi k tomu vyjádřil Roman, ten mi připadá na tomto fóru nezaujatý a opravdu kvalifikovaný.

Děkuji

tiktak
guru
Příspěvky: 708
Registrován: 04 kvě 2014 22:21

Příspěvekod tiktak » 24 led 2016 14:13

Nejsem sice Roman, ale důležité je spíš diagnostikovat, kdy Tvůj problém nastane - zastaví se notebook při reálném bootování systému - tedy ve chvíli, kdy se závadějí systémové soubory pro rozběh Windows? Nebo už se třeba objeví loga windows a následně se to zastaví? Či to má jiný průběh?
Protože pokud při bootu systém jakoby nemůže najít disk vůbec, měl by to hlásit (nějaké "disk boot failure, insert system disk..."). To by znamenalo, že systém má problém s nalezením zaváděcího disku. Nebo je problém až po začátku bootování a pak se hledají systémové soubory, které mohou být poškozeny (vadou disku nebo špatným uložením při vypnutí atd.)
Jinak jsem si nikde nepřečetl, jaký máš disk na systém, respektive zda máš klasický HDD nebo SSHD, případně kombinaci třeba dvou disků (tam pak při určitém nastavení v BIOSu může být kolize při zavádění, nebo s tím mají některé notebooky problém.
To, že některé specifické programy (a nemusí to být vůbec hry - obvykle to jsou spíše antiviry, firewaly, měřící a zálohovací software, vypalovací software a spousta dalších) mohou způsobit problémy se zavaděči systému je obecně známý problém, takže pokud používáš v podstatě stejný software i v nověm notebooku, není tohle od věci - stačí třeba nová verze antiviráku a starší i nový notebook se mohou chovat stejně - nechtějí bootovat či to udělají až na x-tý pokus.
PS: co Ti "diagnostikují" v servisu, ať už u placeného, tak na záruku, moc směrodatné není - on se s tím ani v servisu nijak více nikdo nezabývá - notebook nebootuje = poškozený OS nebo poškozený disk - daj novej disk s čistou instalcí, vše pak funguje - závada byla na "špatném disku". Uživatel si tam pak následně nainstaluje nějaký svůj software (a opakuji, že se může jednat o "banální" software (v podstatě skoro cokoliv, co potřebuje přistupovat na disk) a závada se může opakovat úplně stejně.
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P

HonzaB
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 07 lis 2015 16:44

Příspěvekod HonzaB » 24 led 2016 14:24

Disk je HDD. Mám tu konfiguraci i7 ,gtx 970,HDD za 39 990 Kč. Na starém notebooku jsem používal antivir od Microsoftu Defender a nyní na novém mám Eset Nod32, máme postižené děvčátko a firma Eset nám na antivir poskytla slevu.
Budu rád když bude vše OK, bylo to pro mne hodně peněz a 13 let neznám nic jiného než práci a péči o dcerku, tak jsem si chtěl udělat radost ( hry hraju asi 2 roky, před tím jsem spíše sportoval a na počítač nebyl čas ), proto nyní ty obavy.
Žena relaxuje focením, tak jsem chtěl větší a kvalitnější obrazovku.

Tiktaku, moc děkuji za tvoji odpověď.

HonzaB
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 07 lis 2015 16:44

Příspěvekod HonzaB » 24 led 2016 14:31

Byla to jen černá obrazovka a bílá šipka.
Pomůžou tyto informace ?

24.01.2016 10:36 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0x1124
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d156930f6cc361
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: 845ce590-b37c-4b89-ad68-23143ba3a37d
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 10:36 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WER5729.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_08c76206

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 845ce590-b37c-4b89-ad68-23143ba3a37d
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 5:16 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0xae4
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1566669092b08
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: e4eef3fe-b52a-4850-8d34-f1912835aa49
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 5:16 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WERFA4B.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_16f10b24

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: e4eef3fe-b52a-4850-8d34-f1912835aa49
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPRequestAdditionalSoftware&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_01&#x000d;&#x000a;P3: 10.0.0.0&#x000d;&#x000a;P4: 0405&#x000d;&#x000a;P5: input.inf&#x000d;&#x000a;P6: *&#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_e1d1fdb98f58ebb0891c805abeb51aacfabcf7bd_00000000_231a991f&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4228-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPGenericDriverFound&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_01&#x000d;&#x000a;P3: &#x000d;&#x000a;P4: &#x000d;&#x000a;P5: &#x000d;&#x000a;P6: &#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_bd1cad24d67164846eeb747367b1906096a2dd73_00000000_231a9910&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4227-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPRequestAdditionalSoftware&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&#x000d;&#x000a;P3: 10.0.0.0&#x000d;&#x000a;P4: 0405&#x000d;&#x000a;P5: input.inf&#x000d;&#x000a;P6: *&#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_c1b04d1d474d9647ac9d80d9e651925b1361ba5_00000000_231a9900&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4226-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPGenericDriverFound&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&#x000d;&#x000a;P3: &#x000d;&#x000a;P4: &#x000d;&#x000a;P5: &#x000d;&#x000a;P6: &#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_93472c476cb7fcbf725b175d0967f10b5109870_00000000_231a98e1&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4225-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPRequestAdditionalSoftware&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col04&#x000d;&#x000a;P3: 10.0.0.0&#x000d;&#x000a;P4: 0405&#x000d;&#x000a;P5: input.inf&#x000d;&#x000a;P6: *&#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_3a141eb5395bd7c631ae4744023d1be4b765f2a_00000000_231a98d1&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4224-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPGenericDriverFound&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col04&#x000d;&#x000a;P3: &#x000d;&#x000a;P4: &#x000d;&#x000a;P5: &#x000d;&#x000a;P6: &#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_4a5a83f5958b224f9c8cbf908d3ea6ec187f9dd_00000000_231a98b2&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4223-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPRequestAdditionalSoftware&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col02&#x000d;&#x000a;P3: 10.0.0.0&#x000d;&#x000a;P4: 0405&#x000d;&#x000a;P5: input.inf&#x000d;&#x000a;P6: *&#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_f45e5d15a3d320c67c71cddf66cec454852446d9_00000000_231a98a2&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4222-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPRequestAdditionalSoftware&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_00&#x000d;&#x000a;P3: 10.0.0.0&#x000d;&#x000a;P4: 0405&#x000d;&#x000a;P5: input.inf&#x000d;&#x000a;P6: *&#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_65f78e8c04bcc8626b1b23c1b128c449fe3ba_00000000_1a169883&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d1b11-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPGenericDriverFound&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col02&#x000d;&#x000a;P3: &#x000d;&#x000a;P4: &#x000d;&#x000a;P5: &#x000d;&#x000a;P6: &#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_a2373a7e90f56e937af17ec26c9ac797e7b311e1_00000000_231a9893&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4221-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPGenericDriverFound&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col03&#x000d;&#x000a;P3: &#x000d;&#x000a;P4: &#x000d;&#x000a;P5: &#x000d;&#x000a;P6: &#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_5c9d73acf518e5ae2c1ff8ccabb3198fabfdb2f_00000000_231a9864&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d4220-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0&#x000d;&#x000a;Název události: PnPGenericDriverFound&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: x64&#x000d;&#x000a;P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_00&#x000d;&#x000a;P3: &#x000d;&#x000a;P4: &#x000d;&#x000a;P5: &#x000d;&#x000a;P6: &#x000d;&#x000a;P7: &#x000d;&#x000a;P8: &#x000d;&#x000a;P9: &#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_87f036c284e7e7467d59eecfe7b301e59a39ee_00000000_1a169864&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 217d1b10-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 4100&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:50 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e&#x000d;&#x000a;Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e&#x000d;&#x000a;Kód výjimky: 0xc0000409&#x000d;&#x000a;Posun chyby: 0x0000000000015953&#x000d;&#x000a;ID chybujícího procesu: 0x121c&#x000d;&#x000a;Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1566b187aa9ca&#x000d;&#x000a;Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;ID zprávy: 40c4f4f1-e071-42fb-9fd5-02e4584e2c02&#x000d;&#x000a;Úplný název chybujícího balíčku: &#x000d;&#x000a;ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 5:50 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5&#x000d;&#x000a;Název události: BEX64&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;P2: 6.15.10.4331&#x000d;&#x000a;P3: 564cc83e&#x000d;&#x000a;P4: igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;P5: 6.15.10.4331&#x000d;&#x000a;P6: 564cc83e&#x000d;&#x000a;P7: 0000000000015953&#x000d;&#x000a;P8: c0000409&#x000d;&#x000a;P9: 0000000000000005&#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WER895F.tmp.WERInternalMetadata.xml&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_137991bb&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 40c4f4f1-e071-42fb-9fd5-02e4584e2c02&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 0&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 8:02 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e&#x000d;&#x000a;Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e&#x000d;&#x000a;Kód výjimky: 0xc0000409&#x000d;&#x000a;Posun chyby: 0x0000000000015953&#x000d;&#x000a;ID chybujícího procesu: 0x864&#x000d;&#x000a;Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1567d9f38477a&#x000d;&#x000a;Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;ID zprávy: 1966926b-a446-4e21-95be-a1a131aee109&#x000d;&#x000a;Úplný název chybujícího balíčku: &#x000d;&#x000a;ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 8:02 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5&#x000d;&#x000a;Název události: BEX64&#x000d;&#x000a;Reakce: Není k dispozici.&#x000d;&#x000a;ID souboru CAB: 0&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Podpis problému:&#x000d;&#x000a;P1: igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;P2: 6.15.10.4331&#x000d;&#x000a;P3: 564cc83e&#x000d;&#x000a;P4: igfxHK.exe&#x000d;&#x000a;P5: 6.15.10.4331&#x000d;&#x000a;P6: 564cc83e&#x000d;&#x000a;P7: 0000000000015953&#x000d;&#x000a;P8: c0000409&#x000d;&#x000a;P9: 0000000000000005&#x000d;&#x000a;P10: &#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Připojené soubory:&#x000d;&#x000a;C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WERD8CA.tmp.WERInternalMetadata.xml&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Tyto soubory mohou být k dispozici zde:&#x000d;&#x000a;C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_1c26e5ea&#x000d;&#x000a;&#x000d;&#x000a;Symbol analýzy: &#x000d;&#x000a;Opětovné hledání řešení: 0&#x000d;&#x000a;ID hlášení: 1966926b-a446-4e21-95be-a1a131aee109&#x000d;&#x000a;Stav hlášení: 0&#x000d;&#x000a;Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283

tiktak
guru
Příspěvky: 708
Registrován: 04 kvě 2014 22:21

Příspěvekod tiktak » 24 led 2016 14:51

Problém s nenalezením igfxHK.exe (nějaký driver k Intel grafice) - nelouskal jsem celý log, ale už to rozhodně někdo řešil - první odkaz v google na Toms Hardware
http://www.tomshardware.co.uk/answers/i ... artup.html
Takže spíše problém ovladače ke grafice, než problém disku (a tím méně problém Aceru Predatora jako HW - pokud máš originální drivery od Aceru - z čisté image na disku, jak si notebook dostal)
Řešením by mělo být reinstalace ovladače pro Intel grafiku - podíval bych se na staránky Aceru, zda není nějaký novější driver, případně je možno vyzkoušet driver přímo z Intel stránek - někdy lépe fungují čisté Intelácké drivery, někdy ne, protože ve "značkových" a mnohdy upravených od výrobce jsou tam upraveny i věci, specificky související s nějakým dalším softwarem od výrobce notebooku (Acer)
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů