Acer Predator 15 - overview, postřehy a zkušenosti
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Koukám, že v tobě zas tluče "MSI srdíčko"orgasmic píše:Tak hlavně, aby šel v pohodě vrátit
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Prosím o radu.Nový Predator jsem kupoval hlavně proto, že můj starý notebook mi dělal každý den to, že se nerozjel disk a zůstala černá obrazovka jen s myší. Dnes po dvou dnech mi to samé předvedl Predátor. Chyba ve starém je špatný disk.
Mám ho dva dny, poraďte mám ho jít raději vrátit?
Taky se mi zdá, že mi během používání už 2 X vypl sám num lock. To, že je vypnutý po zapnutí vím, jsem uživatel acer roky.
Takže dnes po zapnutí jen slabé problikávání světélka disku a zůstala černá obrazovka se šipkou. Po restartu naskočilo vše ok.
Jinak zvuk více než dobrý. Hry hraji nijak náročné ( AW,BTF3 - na ultra ) a teploty nejsou přes 70 °C .
Děkuji za radu.
Mám ho dva dny, poraďte mám ho jít raději vrátit?
Taky se mi zdá, že mi během používání už 2 X vypl sám num lock. To, že je vypnutý po zapnutí vím, jsem uživatel acer roky.
Takže dnes po zapnutí jen slabé problikávání světélka disku a zůstala černá obrazovka se šipkou. Po restartu naskočilo vše ok.
Jinak zvuk více než dobrý. Hry hraji nijak náročné ( AW,BTF3 - na ultra ) a teploty nejsou přes 70 °C .
Děkuji za radu.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
HonzaB píše:Prosím o radu.Nový Predator jsem kupoval hlavně proto, že můj starý notebook mi dělal každý den to, že se nerozjel disk a zůstala černá obrazovka jen s myší. Dnes po dvou dnech mi to samé předvedl Predátor. Chyba ve starém je špatný disk.
Mám ho dva dny, poraďte mám ho jít raději vrátit?
Taky se mi zdá, že mi během používání už 2 X vypl sám num lock. To, že je vypnutý po zapnutí vím, jsem uživatel acer roky.
Takže dnes po zapnutí jen slabé problikávání světélka disku a zůstala černá obrazovka se šipkou. Po restartu naskočilo vše ok.
Jinak zvuk více než dobrý. Hry hraji nijak náročné ( AW,BTF3 - na ultra ) a teploty nejsou přes 70 °C .
Děkuji za radu.
1) NumLock se vypíná jednou z předinstalovaných aplikací po každém uspání/uzamknutí profilu.
2) Pokud ti dva notebooky nezávisle na sobě dělají stejnou chybu, tak bych hledal problém jinde než v hardware. Může jít o nějaký soft, který jsi nahrál na oba.
roman2277: Ale no tak...
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Jako v čem? Když koukámn a světová fóra, tak to tak zle nevypadá. Zde se nám sešli dva lidé, kdy u jednoho ještě ani není jisté, že si tam spíš jen nenahrál špatný soft.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Swarme, omlouvám se ale kdyby jsi pozorně četl můj příspěvek , tak se tam dočteš o tom num locku, opravdu je to můj několikátý notebook acer. Nic nového si mi tím nenapsal. Na nový notebook jsem si jen stáhnul 3 oficiální hry, zatím nic jiného. Předchozí notebook to začal dělat v době kdy jsem hry ještě nehrál. Prosím nedělej ze všech lidí hlupáky, snad chybu udělat acer může, ne? Nenapsal jsem, že je špatný. Líbí se mi a proto počkám jestli to bude dělat dále a uvidím co s tím.
Další Swarme, pokud by sis můj příspěvek četl opravdu pozorně, tak tam píšu, že u tohoto samého problému mne diagnostikovali špatný disk. Omlouvám se ale tvá odpověď nebyla vůbec správná, když si nedáš čas aby jsi můj text pozorně přečetl. Ještě jsem jinou značku notebooku neměl a tuto značku nechci hanit.
Buď tak hodný Swarme a lidi, kteří nejsou tak kolem notebooků našlapaný jako ty hned nehaň.
Děkuji všem za rady, kterých se mi s tímto přístupem asi nedostanou. Byl bych rád kdyby se mi k tomu vyjádřil Roman, ten mi připadá na tomto fóru nezaujatý a opravdu kvalifikovaný.
Děkuji
Další Swarme, pokud by sis můj příspěvek četl opravdu pozorně, tak tam píšu, že u tohoto samého problému mne diagnostikovali špatný disk. Omlouvám se ale tvá odpověď nebyla vůbec správná, když si nedáš čas aby jsi můj text pozorně přečetl. Ještě jsem jinou značku notebooku neměl a tuto značku nechci hanit.
Buď tak hodný Swarme a lidi, kteří nejsou tak kolem notebooků našlapaný jako ty hned nehaň.
Děkuji všem za rady, kterých se mi s tímto přístupem asi nedostanou. Byl bych rád kdyby se mi k tomu vyjádřil Roman, ten mi připadá na tomto fóru nezaujatý a opravdu kvalifikovaný.
Děkuji
Nejsem sice Roman, ale důležité je spíš diagnostikovat, kdy Tvůj problém nastane - zastaví se notebook při reálném bootování systému - tedy ve chvíli, kdy se závadějí systémové soubory pro rozběh Windows? Nebo už se třeba objeví loga windows a následně se to zastaví? Či to má jiný průběh?
Protože pokud při bootu systém jakoby nemůže najít disk vůbec, měl by to hlásit (nějaké "disk boot failure, insert system disk..."). To by znamenalo, že systém má problém s nalezením zaváděcího disku. Nebo je problém až po začátku bootování a pak se hledají systémové soubory, které mohou být poškozeny (vadou disku nebo špatným uložením při vypnutí atd.)
Jinak jsem si nikde nepřečetl, jaký máš disk na systém, respektive zda máš klasický HDD nebo SSHD, případně kombinaci třeba dvou disků (tam pak při určitém nastavení v BIOSu může být kolize při zavádění, nebo s tím mají některé notebooky problém.
To, že některé specifické programy (a nemusí to být vůbec hry - obvykle to jsou spíše antiviry, firewaly, měřící a zálohovací software, vypalovací software a spousta dalších) mohou způsobit problémy se zavaděči systému je obecně známý problém, takže pokud používáš v podstatě stejný software i v nověm notebooku, není tohle od věci - stačí třeba nová verze antiviráku a starší i nový notebook se mohou chovat stejně - nechtějí bootovat či to udělají až na x-tý pokus.
PS: co Ti "diagnostikují" v servisu, ať už u placeného, tak na záruku, moc směrodatné není - on se s tím ani v servisu nijak více nikdo nezabývá - notebook nebootuje = poškozený OS nebo poškozený disk - daj novej disk s čistou instalcí, vše pak funguje - závada byla na "špatném disku". Uživatel si tam pak následně nainstaluje nějaký svůj software (a opakuji, že se může jednat o "banální" software (v podstatě skoro cokoliv, co potřebuje přistupovat na disk) a závada se může opakovat úplně stejně.
Protože pokud při bootu systém jakoby nemůže najít disk vůbec, měl by to hlásit (nějaké "disk boot failure, insert system disk..."). To by znamenalo, že systém má problém s nalezením zaváděcího disku. Nebo je problém až po začátku bootování a pak se hledají systémové soubory, které mohou být poškozeny (vadou disku nebo špatným uložením při vypnutí atd.)
Jinak jsem si nikde nepřečetl, jaký máš disk na systém, respektive zda máš klasický HDD nebo SSHD, případně kombinaci třeba dvou disků (tam pak při určitém nastavení v BIOSu může být kolize při zavádění, nebo s tím mají některé notebooky problém.
To, že některé specifické programy (a nemusí to být vůbec hry - obvykle to jsou spíše antiviry, firewaly, měřící a zálohovací software, vypalovací software a spousta dalších) mohou způsobit problémy se zavaděči systému je obecně známý problém, takže pokud používáš v podstatě stejný software i v nověm notebooku, není tohle od věci - stačí třeba nová verze antiviráku a starší i nový notebook se mohou chovat stejně - nechtějí bootovat či to udělají až na x-tý pokus.
PS: co Ti "diagnostikují" v servisu, ať už u placeného, tak na záruku, moc směrodatné není - on se s tím ani v servisu nijak více nikdo nezabývá - notebook nebootuje = poškozený OS nebo poškozený disk - daj novej disk s čistou instalcí, vše pak funguje - závada byla na "špatném disku". Uživatel si tam pak následně nainstaluje nějaký svůj software (a opakuji, že se může jednat o "banální" software (v podstatě skoro cokoliv, co potřebuje přistupovat na disk) a závada se může opakovat úplně stejně.
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
Disk je HDD. Mám tu konfiguraci i7 ,gtx 970,HDD za 39 990 Kč. Na starém notebooku jsem používal antivir od Microsoftu Defender a nyní na novém mám Eset Nod32, máme postižené děvčátko a firma Eset nám na antivir poskytla slevu.
Budu rád když bude vše OK, bylo to pro mne hodně peněz a 13 let neznám nic jiného než práci a péči o dcerku, tak jsem si chtěl udělat radost ( hry hraju asi 2 roky, před tím jsem spíše sportoval a na počítač nebyl čas ), proto nyní ty obavy.
Žena relaxuje focením, tak jsem chtěl větší a kvalitnější obrazovku.
Tiktaku, moc děkuji za tvoji odpověď.
Budu rád když bude vše OK, bylo to pro mne hodně peněz a 13 let neznám nic jiného než práci a péči o dcerku, tak jsem si chtěl udělat radost ( hry hraju asi 2 roky, před tím jsem spíše sportoval a na počítač nebyl čas ), proto nyní ty obavy.
Žena relaxuje focením, tak jsem chtěl větší a kvalitnější obrazovku.
Tiktaku, moc děkuji za tvoji odpověď.
Byla to jen černá obrazovka a bílá šipka.
Pomůžou tyto informace ?
24.01.2016 10:36 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0x1124
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d156930f6cc361
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: 845ce590-b37c-4b89-ad68-23143ba3a37d
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 10:36 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WER5729.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_08c76206

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 845ce590-b37c-4b89-ad68-23143ba3a37d
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 5:16 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0xae4
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1566669092b08
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: e4eef3fe-b52a-4850-8d34-f1912835aa49
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 5:16 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WERFA4B.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_16f10b24

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: e4eef3fe-b52a-4850-8d34-f1912835aa49
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_01
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_e1d1fdb98f58ebb0891c805abeb51aacfabcf7bd_00000000_231a991f

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4228-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_01
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_bd1cad24d67164846eeb747367b1906096a2dd73_00000000_231a9910

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4227-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_c1b04d1d474d9647ac9d80d9e651925b1361ba5_00000000_231a9900

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4226-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_93472c476cb7fcbf725b175d0967f10b5109870_00000000_231a98e1

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4225-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col04
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_3a141eb5395bd7c631ae4744023d1be4b765f2a_00000000_231a98d1

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4224-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col04
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_4a5a83f5958b224f9c8cbf908d3ea6ec187f9dd_00000000_231a98b2

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4223-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col02
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_f45e5d15a3d320c67c71cddf66cec454852446d9_00000000_231a98a2

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4222-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_00
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_65f78e8c04bcc8626b1b23c1b128c449fe3ba_00000000_1a169883

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d1b11-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col02
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_a2373a7e90f56e937af17ec26c9ac797e7b311e1_00000000_231a9893

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4221-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col03
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_5c9d73acf518e5ae2c1ff8ccabb3198fabfdb2f_00000000_231a9864

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4220-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_00
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_87f036c284e7e7467d59eecfe7b301e59a39ee_00000000_1a169864

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d1b10-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:50 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0x121c
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1566b187aa9ca
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: 40c4f4f1-e071-42fb-9fd5-02e4584e2c02
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 5:50 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WER895F.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_137991bb

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 40c4f4f1-e071-42fb-9fd5-02e4584e2c02
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 8:02 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0x864
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1567d9f38477a
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: 1966926b-a446-4e21-95be-a1a131aee109
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 8:02 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WERD8CA.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_1c26e5ea

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 1966926b-a446-4e21-95be-a1a131aee109
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
Pomůžou tyto informace ?
24.01.2016 10:36 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0x1124
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d156930f6cc361
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: 845ce590-b37c-4b89-ad68-23143ba3a37d
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 10:36 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WER5729.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_08c76206

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 845ce590-b37c-4b89-ad68-23143ba3a37d
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 5:16 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0xae4
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1566669092b08
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: e4eef3fe-b52a-4850-8d34-f1912835aa49
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 5:16 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WERFA4B.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_16f10b24

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: e4eef3fe-b52a-4850-8d34-f1912835aa49
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_01
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_e1d1fdb98f58ebb0891c805abeb51aacfabcf7bd_00000000_231a991f

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4228-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_01
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_bd1cad24d67164846eeb747367b1906096a2dd73_00000000_231a9910

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4227-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_c1b04d1d474d9647ac9d80d9e651925b1361ba5_00000000_231a9900

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4226-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_93472c476cb7fcbf725b175d0967f10b5109870_00000000_231a98e1

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4225-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col04
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_3a141eb5395bd7c631ae4744023d1be4b765f2a_00000000_231a98d1

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4224-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col04
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_4a5a83f5958b224f9c8cbf908d3ea6ec187f9dd_00000000_231a98b2

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4223-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col02
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_f45e5d15a3d320c67c71cddf66cec454852446d9_00000000_231a98a2

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4222-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPRequestAdditionalSoftware
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_00
P3: 10.0.0.0
P4: 0405
P5: input.inf
P6: *
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_65f78e8c04bcc8626b1b23c1b128c449fe3ba_00000000_1a169883

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d1b11-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col02
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_a2373a7e90f56e937af17ec26c9ac797e7b311e1_00000000_231a9893

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4221-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: HID\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_02&Col03
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_5c9d73acf518e5ae2c1ff8ccabb3198fabfdb2f_00000000_231a9864

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d4220-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:27 Windows Error Reporting Chybný blok , typ 0
Název události: PnPGenericDriverFound
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: x64
P2: USB\VID_09DA&PID_1266&REV_11<3&MI_00
P3: 
P4: 
P5: 
P6: 
P7: 
P8: 
P9: 
P10: 

Připojené soubory:

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\NonCritical_x64_87f036c284e7e7467d59eecfe7b301e59a39ee_00000000_1a169864

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 217d1b10-c25b-11e5-9bd1-dcfe072bf26c
Stav hlášení: 4100
Zakódovaný interval:
24.01.2016 5:50 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0x121c
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1566b187aa9ca
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: 40c4f4f1-e071-42fb-9fd5-02e4584e2c02
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 5:50 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WER895F.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_137991bb

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 40c4f4f1-e071-42fb-9fd5-02e4584e2c02
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
24.01.2016 8:02 Application Error Název chybující aplikace: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Název chybujícího modulu: igfxHK.exe, verze: 6.15.10.4331, časové razítko: 0x564cc83e
Kód výjimky: 0xc0000409
Posun chyby: 0x0000000000015953
ID chybujícího procesu: 0x864
Čas spuštění chybující aplikace: 0x01d1567d9f38477a
Cesta k chybující aplikaci: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
Cesta k chybujícímu modulu: C:\WINDOWS\system32\igfxHK.exe
ID zprávy: 1966926b-a446-4e21-95be-a1a131aee109
Úplný název chybujícího balíčku: 
ID aplikace související s chybujícím balíčkem:
24.01.2016 8:02 Windows Error Reporting Chybný blok 116055539612, typ 5
Název události: BEX64
Reakce: Není k dispozici.
ID souboru CAB: 0

Podpis problému:
P1: igfxHK.exe
P2: 6.15.10.4331
P3: 564cc83e
P4: igfxHK.exe
P5: 6.15.10.4331
P6: 564cc83e
P7: 0000000000015953
P8: c0000409
P9: 0000000000000005
P10: 

Připojené soubory:
C:\Users\honza\AppData\Local\Temp\WERD8CA.tmp.WERInternalMetadata.xml

Tyto soubory mohou být k dispozici zde:
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportArchive\AppCrash_igfxHK.exe_e6d28b21348c3b7c1c4bd222288477424765868_fed373c3_1c26e5ea

Symbol analýzy: 
Opětovné hledání řešení: 0
ID hlášení: 1966926b-a446-4e21-95be-a1a131aee109
Stav hlášení: 0
Zakódovaný interval: 0e5971ed7cafb42accbe009331d37283
Problém s nenalezením igfxHK.exe (nějaký driver k Intel grafice) - nelouskal jsem celý log, ale už to rozhodně někdo řešil - první odkaz v google na Toms Hardware
http://www.tomshardware.co.uk/answers/i ... artup.html
Takže spíše problém ovladače ke grafice, než problém disku (a tím méně problém Aceru Predatora jako HW - pokud máš originální drivery od Aceru - z čisté image na disku, jak si notebook dostal)
Řešením by mělo být reinstalace ovladače pro Intel grafiku - podíval bych se na staránky Aceru, zda není nějaký novější driver, případně je možno vyzkoušet driver přímo z Intel stránek - někdy lépe fungují čisté Intelácké drivery, někdy ne, protože ve "značkových" a mnohdy upravených od výrobce jsou tam upraveny i věci, specificky související s nějakým dalším softwarem od výrobce notebooku (Acer)
http://www.tomshardware.co.uk/answers/i ... artup.html
Takže spíše problém ovladače ke grafice, než problém disku (a tím méně problém Aceru Predatora jako HW - pokud máš originální drivery od Aceru - z čisté image na disku, jak si notebook dostal)
Řešením by mělo být reinstalace ovladače pro Intel grafiku - podíval bych se na staránky Aceru, zda není nějaký novější driver, případně je možno vyzkoušet driver přímo z Intel stránek - někdy lépe fungují čisté Intelácké drivery, někdy ne, protože ve "značkových" a mnohdy upravených od výrobce jsou tam upraveny i věci, specificky související s nějakým dalším softwarem od výrobce notebooku (Acer)
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů