ako riesit reklamaciu

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
dixxx6

ako riesit reklamaciu

Příspěvekod dixxx6 » 19 říj 2011 21:17

zdravim vas chlapi obraciam sa na vas s otazkou kedy mam narok na vratenie penazi mam notebook hp pavilion dv 6 3040 nasiel som na nom tri zavady obrazovka tak jemne pulzovala usb sa strasne spomalili a notebook oproti priatelkinmu hpcku bol o dost horucejsi notebooky su zhruba rovnako vykonne cize nechapem preco by sa jeden mal hriat viac a druhy menej. cize su to tri odlisne chyby na staznosti.sme.sk som sa docital ze zakaznik ma pravo aj pri troch odlisnych zavadach naraz nemate s tymto niekto skusenosti? dakujem

Jandaskunk
občas něco napíše
Příspěvky: 74
Registrován: 19 srp 2010 14:54

Příspěvekod Jandaskunk » 19 říj 2011 21:29

Co znamená "obrazovka tak jemně pulzovala"? To, že se zpomalilo USB může být problém softwarový anebo flashky (nebo disku, nebo co připojuješ a vidíš zpomalení). Co to znamená, že hodně hřeje? Máš změřený teploty komponent, zda se to přehřívá, nebo je tam nějaký problém, nebo pouze subjektivní pocit (pak se to totiž blbě reklamuje)? Pokud jsou ty notebooky stejné konfigurace, tak by měli teoreticky hřát stejně....ale ty můžeš mít víc zasviněný chlazení, nebo špatnou (starou) teplovodivou pastu, horší kousek CPU (který by jel na vyšší voltáž, ale to nepředpokládám) a možná bych toho našel i víc...jestli ho máš delší dobu, tak bych viděl problém v zaprášeném chlazení (žeber a větráku).

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR

Re: ako riesit reklamaciu

Příspěvekod swarm » 19 říj 2011 21:51

dixxx6 píše:obrazovka tak jemne pulzovala
To je jak z nějakého hororu :lol:
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 19 říj 2011 22:07

To co popisuješ nemusí být vady, pulzuje? to jako jak?

hřeje? kdy jsi ho naposled čistil od prachu? néni to náhodou vlastnost tohoto notebooku?

Pomalé USB? je pomalé USB nebo zařízení? zkoušel jsi odinstalovat drivery?
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 19 říj 2011 22:39

Nemas pravo na odstupenie od zmluvy a vratenie penazi, prehrievanie ? Pouzivas to v sulade s navodom a vyhybas sa prasnemu prostrediu ? Bud rad ked ti to servis bezplatne vycisti, spomalene USB porty ? Ak sa potvrdi SW zavada tak preinstaluje sa to a nerata sa taka vec do poctu chyb zariadenia nakolko si to uzivatel spôsobil sam .Pulzuje obrazovka ? Ak sa ti postasti ze to nejaky technik uvidi a bude mat chut riesit tak to bude tak mozno 1 zavada ktora bude uznana takze nieje co riesit .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

dixxx6

Příspěvekod dixxx6 » 20 říj 2011 09:00

o notebook je pravidelne starane je cisteny od prachu dokonca pouzivam aj chladiacu podlozku aj tak je nesmierne horuci usb porty sa spomali zo dna na den kopiroval som vzdy na ten isty externy disk nikdy s tym problemy neboli a az teraz to kopiruje neskutocne dlho a to pulzovanie to mi pride ako pri kolisani napatia na sedom podklade ako vlnovky keby po monitore chodilinieco podobne ako na starych crtckach robili ked ste volali.

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 20 říj 2011 10:08

Kazdopadne to daj do servisu ale narok na vratenie penazi nemas .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CCBot a 14 hostů