Reklamácie

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
zeto750
píše často
Příspěvky: 147
Registrován: 05 srp 2007 14:48

Reklamácie

Příspěvekod zeto750 » 27 led 2013 15:27

Zdravím

Ako je zo s reklamáciou? je prehrievanie a následné reštarty relevantný dôvod na reklamáciu? Ak áno tak toto bude moja druhá, je možné pri tretej rovno žiadať vrátenie penazí ?
Problém je v tom, že keď som volal do obchodu kde som book kúpil tak ma poslali s Lenovo thinkpad EDGE E320 do IBM centra. Máte s tým nejaké skúseností? Resp. po tretej reklamácií žiadať peniaze od obchodu alebo to vybaví reklamačné centrum ?

THx

Red Devil
píše často
Příspěvky: 272
Registrován: 21 kvě 2009 14:38

Příspěvekod Red Devil » 27 led 2013 16:08

Peníze ti případně bude vracet prodejce, po to co mu servisní centrum potvrdí že je reklamace oprávněná.
Nevím jak u Vás ale v CZ je to po třech stejných, nebo čtyřech rozdílných reklamacích. Vždy ta reklamace nejdřív musí projít servisem, jestli za závadu nemůžeš ty...

zeto750
píše často
Příspěvky: 147
Registrován: 05 srp 2007 14:48

Příspěvekod zeto750 » 27 led 2013 16:10

Prvá bol zlomený pant a prehrievanie, teraz je to zase to prehrievanie. Takže ak nepomôže tak pri tretej budem žiadať vrátenie.

Red Devil
píše často
Příspěvky: 272
Registrován: 21 kvě 2009 14:38

Příspěvekod Red Devil » 27 led 2013 16:11

U nás by ti to asi neprošlo.

zeto750
píše často
Příspěvky: 147
Registrován: 05 srp 2007 14:48

Příspěvekod zeto750 » 27 led 2013 16:17

Ja si myslím že nie je v poriadku aby sa pri bežnej práci book dostal na 85°C.

Red Devil
píše často
Příspěvky: 272
Registrován: 21 kvě 2009 14:38

Příspěvekod Red Devil » 27 led 2013 16:18

To ne myslel jsem to že se budeš ohánět třema stejnejma reklamacema

zeto750
píše často
Příspěvky: 147
Registrován: 05 srp 2007 14:48

Příspěvekod zeto750 » 27 led 2013 16:20

Uvidím, možno že po tejto druhej už budem spokojný, ak nie tak tu prídam časom môj postreh.

Gerchan
občas něco napíše
Příspěvky: 88
Registrován: 02 pro 2011 21:59

Příspěvekod Gerchan » 27 led 2013 16:53

3 stejné uznané reklamace nebo 4 různé uznané reklamace, pak máš nárok na odstoupení od smlouvy vrácení celé částky.

Red Devil
píše často
Příspěvky: 272
Registrován: 21 kvě 2009 14:38

Příspěvekod Red Devil » 27 led 2013 17:06

Chtělo by to číst, to už jsem mu psal v prvním příspěvku....
Ale u nich to může být jinak než u nás.

zeto750
píše často
Příspěvky: 147
Registrován: 05 srp 2007 14:48

Příspěvekod zeto750 » 27 led 2013 17:24

Nie, nie. Zisťil som niečo zo zákonov a podmienok obchodu tak u nás je to rovnake.
citujem podmienky shopu:

"Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť (za takúto sa považuje aj vada, ktorá nebola odstránená v lehote 30dní) a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako bez vady, má v zmysle § 623 kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak pre opätovné vyskytovanie sa vady po oprave , aká bola najmenej dvakrát opravovaná, alebo pre väčší počet rôznych vád nemôže vec riadne užívať."

Pri menej náročnej hre sa GPU vyšplhala na 105°C,
Dá sa niekde nsataviť teplota pri ktorej sa restartuje/vypne PC pri prehriatí ?


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CCBot a 5 hostů