Zdravím
Ako je zo s reklamáciou? je prehrievanie a následné reštarty relevantný dôvod na reklamáciu? Ak áno tak toto bude moja druhá, je možné pri tretej rovno žiadať vrátenie penazí ?
Problém je v tom, že keď som volal do obchodu kde som book kúpil tak ma poslali s Lenovo thinkpad EDGE E320 do IBM centra. Máte s tým nejaké skúseností? Resp. po tretej reklamácií žiadať peniaze od obchodu alebo to vybaví reklamačné centrum ?
THx
Reklamácie
Nie, nie. Zisťil som niečo zo zákonov a podmienok obchodu tak u nás je to rovnake.
citujem podmienky shopu:
"Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť (za takúto sa považuje aj vada, ktorá nebola odstránená v lehote 30dní) a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako bez vady, má v zmysle § 623 kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak pre opätovné vyskytovanie sa vady po oprave , aká bola najmenej dvakrát opravovaná, alebo pre väčší počet rôznych vád nemôže vec riadne užívať."
Pri menej náročnej hre sa GPU vyšplhala na 105°C,
Dá sa niekde nsataviť teplota pri ktorej sa restartuje/vypne PC pri prehriatí ?
citujem podmienky shopu:
"Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť (za takúto sa považuje aj vada, ktorá nebola odstránená v lehote 30dní) a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako bez vady, má v zmysle § 623 kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak pre opätovné vyskytovanie sa vady po oprave , aká bola najmenej dvakrát opravovaná, alebo pre väčší počet rôznych vád nemôže vec riadne užívať."
Pri menej náročnej hre sa GPU vyšplhala na 105°C,
Dá sa niekde nsataviť teplota pri ktorej sa restartuje/vypne PC pri prehriatí ?
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti