Příspěvekod gabriel31337 » 20 říj 2008 22:16
Parazol64 píše:tak to je divne ked ti za dosku zobral NTB, ja som nahlasoval chybu mailom, este sa ma nieco pytal, takze technik bol u mna na 3 den, priniesol celu novu dosku, rozobral NTB a vymenil
Hodne podobna skusenost
Sice mi prisiel novy notas s odpalenou doskou, ale po zavolani bol druhy den u mna technik s novou doskou a vymenil priamo pred ocami. Aspon som videl svoj notas rozobrany skoro do poslednej skrutky
Ako firma mame vsetky notasy a PC od Dellu a kedykolvek bol nejaky problem, na druhy den bol vyrieseny. Takze s Dell podporou som zatial maximalne spokojny, asi aj preto som siel do sukromneho notasu od nich
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
DELL XPS M1530 - Intel Core2Duo T9300 2.5 GHz, 8 GB RAM, nVidia GeForce Go 8600M GT, 15.4" WSXGA+ 1680x1050, 128 GB SSD + 1TB HDD, Windows 7 Professional 64bit, 4Yr NBD CompleteCare Support, ... and finally DEAD :-/