Servis DELL
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 12
- Registrován: 17 dub 2008 20:52
- Bydliště: Přelouč
- Kontaktovat uživatele:
NBD
U mě pohoda, ráno jsem napsal mejla, odpoledne mi volal chlápek, a druhý den v 11:00 byl u mě doma. Měl jsem nejspíš špatnej kabel ( blikal mi monitor), ale pro jistotu vyměnil i monitor.. NBD je krása
Dell Vostro™ 1500*Intel® Core™ 2 Duo Processor T7250 2.0 GHz*1024 MB 667 MHz Dual-channel *80 GB (5.600rpm)*128 MB NVIDIA® GeForce® 8400M GT*15.4" Wide Screen WXGA* Windows xp*
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 říj 2008 15:07
Parazol64 píše:tak to je divne ked ti za dosku zobral NTB, ja som nahlasoval chybu mailom, este sa ma nieco pytal, takze technik bol u mna na 3 den, priniesol celu novu dosku, rozobral NTB a vymenil
Hodne podobna skusenost
Sice mi prisiel novy notas s odpalenou doskou, ale po zavolani bol druhy den u mna technik s novou doskou a vymenil priamo pred ocami. Aspon som videl svoj notas rozobrany skoro do poslednej skrutky
Ako firma mame vsetky notasy a PC od Dellu a kedykolvek bol nejaky problem, na druhy den bol vyrieseny. Takze s Dell podporou som zatial maximalne spokojny, asi aj preto som siel do sukromneho notasu od nich
DELL XPS M1530 - Intel Core2Duo T9300 2.5 GHz, 8 GB RAM, nVidia GeForce Go 8600M GT, 15.4" WSXGA+ 1680x1050, 128 GB SSD + 1TB HDD, Windows 7 Professional 64bit, 4Yr NBD CompleteCare Support, ... and finally DEAD :-/
taky pridam svoji zkusenost, behem jedineho týdne 2x výmena docku a jednou dock + zakladni deska, je pravda ze na hotline to vetsinou moc neresi ale ty technici co jezdi -aspon ten co byl u me, nejsou zadny experti ale cviceny opice na výmenu dílů. Cela návšteva probíhala tak, že zavolal 10min.predem, prisel - na prvni pohled docela vpohode typek. zeptal se na zavadu, odrikal jsem mu ze po odpojeni od doku nasleduje modra smrt... aniz by cokoli vyzkousel vytahl novy dock (v te dobe jiz 3 co jsem dostal) a behem neuveriltene kratké doby vymenil zakladku. potud dobry. ale potom se zacal dloubat biosu a prepinat mezi ata a irrt a ja nevim co jeste takže mi polozil widle... neveril jsem vlastnim ocim kdyz mi potom uplne klidne popral PEKNY DEN!! na otazku jak mam podle nej ziskat data z disku, kdyz je evidentni ze reinstal me nemine(nemluvim ani tom ze dostat, rozchodit a ucesat program pro vyrobu plast.oken je tak na cely den) rekl mi, ze si mam disk vyndat a pripojit ke stolnimu pocitaci!!! myslim si ze v dellu by s tehle veci meli od vlastniho technika (byt pres sprostredkovatele- kaps) velkou radost.....jeste ze linux bootuje s cd a disk vubec nepotrebuje, mnohem lepsi reseni...
Camo píše:jj vadná série gpu od nvidie, mno mám 4 roky NBD, takže mě to zatím netrápí...
Chci se zeptat na jednu vec. Nevim tedy jestli se me to tyka taky, ale pokud vim, ze GPU je vadna a vymena desky to neresi, protze maji opet vadnou GPU, tak to znamena ze po vyprseni NBD, se mi urcite pos. znovu, ale pak to budu platit ze sveho?
Dell Precision 4300 - 15,4" WUXGA,T9300, 4GB RAM, FX360, XP Pro, 200GB/7200 HDD
dobry den, pridam moju skusenost.
kupil som si dell studio 1537 a za 14 dni sa mi samovolne vysunula lista aj s tlacidlom na wifi z lavej strany monitoru. Kupoval som ho v predajni Nay kde som ho odniesol. Pred tym som si zavolal na hot line s tym ze do druheho dna mi pride technik to opravit. Tam mi povedali, ze ak je to porucha do 30 dni od predaja riesi sa to ako povyrobna vada, ze vymenia kus za kus a aby som ntb odniesol do predajne. Teraz je to uz treti tyzden co som bez ntb a som velmi nahnevany na ich pristup a tiez na ich (ne)informovanost zakaznika. Ntb som si kupoval aj kvoli sluzbe NBD a bola to jedna z hlavnych priorit. Uvidim ako to dopadne a ci naozaj si budu stat za slovom a ten pocitac vymenia kompletne.
kupil som si dell studio 1537 a za 14 dni sa mi samovolne vysunula lista aj s tlacidlom na wifi z lavej strany monitoru. Kupoval som ho v predajni Nay kde som ho odniesol. Pred tym som si zavolal na hot line s tym ze do druheho dna mi pride technik to opravit. Tam mi povedali, ze ak je to porucha do 30 dni od predaja riesi sa to ako povyrobna vada, ze vymenia kus za kus a aby som ntb odniesol do predajne. Teraz je to uz treti tyzden co som bez ntb a som velmi nahnevany na ich pristup a tiez na ich (ne)informovanost zakaznika. Ntb som si kupoval aj kvoli sluzbe NBD a bola to jedna z hlavnych priorit. Uvidim ako to dopadne a ci naozaj si budu stat za slovom a ten pocitac vymenia kompletne.
No reknu ti to takhle. Za 1. je to nejlevnejsi modelova rada - NBD je prioritou u drazsich modelu. Za 2. pokud je to vada, kterou nelze opravit vymenou dilu a resi se to vymenou celeho notebooku, tak samozrejme NBD neplati, nicmene sis mel zadat o vypujceni notebooku na dobu, po kterou se bude resit tvoje reklamace.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů