Servis DELL

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
Pita
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 17 dub 2008 20:52
Bydliště: Přelouč
Kontaktovat uživatele:

NBD

Příspěvekod Pita » 10 srp 2008 18:25

U mě pohoda, ráno jsem napsal mejla, odpoledne mi volal chlápek, a druhý den v 11:00 byl u mě doma. Měl jsem nejspíš špatnej kabel ( blikal mi monitor), ale pro jistotu vyměnil i monitor.. :-) NBD je krása :-) :D
Dell Vostro™ 1500*Intel® Core™ 2 Duo Processor T7250 2.0 GHz*1024 MB 667 MHz Dual-channel *80 GB (5.600rpm)*128 MB NVIDIA® GeForce® 8400M GT*15.4" Wide Screen WXGA* Windows xp*

popelnica
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 01 říj 2008 19:07
Bydliště: Staré Město

Příspěvekod popelnica » 16 říj 2008 15:34

U mě taky dobré... Odpoledne jsem zavolal, že je asi špatný disk. Nijak moc to neřešili a druhý den ráno mě budil poslíček s novým diskem. :)

gabriel31337
občas něco napíše
Příspěvky: 27
Registrován: 17 říj 2008 15:07

Příspěvekod gabriel31337 » 20 říj 2008 22:16

Parazol64 píše:tak to je divne ked ti za dosku zobral NTB, ja som nahlasoval chybu mailom, este sa ma nieco pytal, takze technik bol u mna na 3 den, priniesol celu novu dosku, rozobral NTB a vymenil


Hodne podobna skusenost :)
Sice mi prisiel novy notas s odpalenou doskou, ale po zavolani bol druhy den u mna technik s novou doskou a vymenil priamo pred ocami. Aspon som videl svoj notas rozobrany skoro do poslednej skrutky :lol:

Ako firma mame vsetky notasy a PC od Dellu a kedykolvek bol nejaky problem, na druhy den bol vyrieseny. Takze s Dell podporou som zatial maximalne spokojny, asi aj preto som siel do sukromneho notasu od nich 8)
DELL XPS M1530 - Intel Core2Duo T9300 2.5 GHz, 8 GB RAM, nVidia GeForce Go 8600M GT, 15.4" WSXGA+ 1680x1050, 128 GB SSD + 1TB HDD, Windows 7 Professional 64bit, 4Yr NBD CompleteCare Support, ... and finally DEAD :-/

Ruda.M
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 28 říj 2008 18:53

Příspěvekod Ruda.M » 01 lis 2008 11:52

Reklamoval jsem uz 2 notebooky Dell a pokazde dorazil technik do druheho dne. Predem mi zavolal na telefon aby mi to vyhovovalo. NBD si nemuzu vynachvalit.

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 02 lis 2008 08:04

reklamoval jsem 3x notas během 3 týdnů a taktéž jsem plně spokojen se službou NBD, ne s tím, že se mi pokazil :lol:
XPS 1330 with LED
Camo=kamil2268

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 02 lis 2008 15:42

Camo - ze by vadna serie nVidie. :D
To zas bud rad, ze mas Dell - prodlouzil zaruku, jako snad jediny vyrobce. Apple taky (ale v USA z 1 na 2 roky - coz neni nic extra) a jeste snad HP - ale ti spis to jen oznamili.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 04 lis 2008 17:10

jj vadná série gpu od nvidie, mno mám 4 roky NBD, takže mě to zatím netrápí...
XPS 1330 with LED

Camo=kamil2268

Tipoo
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 08 lis 2008 14:53

Příspěvekod Tipoo » 09 lis 2008 21:22

taky pridam svoji zkusenost, behem jedineho týdne 2x výmena docku a jednou dock + zakladni deska, je pravda ze na hotline to vetsinou moc neresi ale ty technici co jezdi -aspon ten co byl u me, nejsou zadny experti ale cviceny opice na výmenu dílů. Cela návšteva probíhala tak, že zavolal 10min.predem, prisel - na prvni pohled docela vpohode typek. zeptal se na zavadu, odrikal jsem mu ze po odpojeni od doku nasleduje modra smrt... aniz by cokoli vyzkousel vytahl novy dock (v te dobe jiz 3 co jsem dostal) a behem neuveriltene kratké doby vymenil zakladku. potud dobry. ale potom se zacal dloubat biosu a prepinat mezi ata a irrt a ja nevim co jeste takže mi polozil widle... neveril jsem vlastnim ocim kdyz mi potom uplne klidne popral PEKNY DEN!! na otazku jak mam podle nej ziskat data z disku, kdyz je evidentni ze reinstal me nemine(nemluvim ani tom ze dostat, rozchodit a ucesat program pro vyrobu plast.oken je tak na cely den) rekl mi, ze si mam disk vyndat a pripojit ke stolnimu pocitaci!!! myslim si ze v dellu by s tehle veci meli od vlastniho technika (byt pres sprostredkovatele- kaps) velkou radost.....jeste ze linux bootuje s cd a disk vubec nepotrebuje, mnohem lepsi reseni...

Naith
občas něco napíše
Příspěvky: 70
Registrován: 10 zář 2006 14:33

Příspěvekod Naith » 10 lis 2008 00:06

Camo píše:jj vadná série gpu od nvidie, mno mám 4 roky NBD, takže mě to zatím netrápí...


Chci se zeptat na jednu vec. Nevim tedy jestli se me to tyka taky, ale pokud vim, ze GPU je vadna a vymena desky to neresi, protze maji opet vadnou GPU, tak to znamena ze po vyprseni NBD, se mi urcite pos. znovu, ale pak to budu platit ze sveho?
Dell Precision 4300 - 15,4" WUXGA,T9300, 4GB RAM, FX360, XP Pro, 200GB/7200 HDD

entropy
píše často
Příspěvky: 376
Registrován: 08 bře 2008 13:00

Příspěvekod entropy » 10 lis 2008 00:13

no... pokud je to vadná série... tak při opakované reklamaci téže závady máš nárok na vrácení peněz, vybereš si něco jiného a je to. :)
je to sice blbé, ale jestli je to ten průšvih, co měla (má...) Nvidia, tak co jinýho se dá dělat...

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 10 lis 2008 07:24

je zajímavé že ty grafárny odcházejí nejvíc na Dellu.Je ale pravda,že Dell má těch 8400vek nejvíc. Na Aukru se skoro zádné jiné notesy ani neprodávají...na platformě Intelu je tam 90% Dellů,kdoví proč
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

Ghost
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7536
Registrován: 25 říj 2006 12:27
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod Ghost » 10 lis 2008 09:29

lebo Dell nove modely robi uz vsetky len s Intelom. tie starsie lowendy s AMD ako Vostro 1000 alebo Latitude D531 sa nastupcov v novych seriach nedockali. inspiron 1526 s AMD sa u nas tusim ani nepredaval.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8

mischo111
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 26 pro 2008 09:42

Příspěvekod mischo111 » 03 led 2009 20:54

dobry den, pridam moju skusenost.
kupil som si dell studio 1537 a za 14 dni sa mi samovolne vysunula lista aj s tlacidlom na wifi z lavej strany monitoru. Kupoval som ho v predajni Nay kde som ho odniesol. Pred tym som si zavolal na hot line s tym ze do druheho dna mi pride technik to opravit. Tam mi povedali, ze ak je to porucha do 30 dni od predaja riesi sa to ako povyrobna vada, ze vymenia kus za kus a aby som ntb odniesol do predajne. Teraz je to uz treti tyzden co som bez ntb a som velmi nahnevany na ich pristup a tiez na ich (ne)informovanost zakaznika. Ntb som si kupoval aj kvoli sluzbe NBD a bola to jedna z hlavnych priorit. Uvidim ako to dopadne a ci naozaj si budu stat za slovom a ten pocitac vymenia kompletne.

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 03 led 2009 21:04

No reknu ti to takhle. Za 1. je to nejlevnejsi modelova rada - NBD je prioritou u drazsich modelu. Za 2. pokud je to vada, kterou nelze opravit vymenou dilu a resi se to vymenou celeho notebooku, tak samozrejme NBD neplati, nicmene sis mel zadat o vypujceni notebooku na dobu, po kterou se bude resit tvoje reklamace.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

mischo111
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 26 pro 2008 09:42

Příspěvekod mischo111 » 03 led 2009 21:27

1. Prioritu by nemala mat modelova rada, ale zakaznik
2. Vada je to taka, ze sa da riesit opravou na mieste, no ked to vyriesia vymenou kus za kus budem najpokojnejsi. Inak to ani dopadnut nemoze (resp. by nemalo, naco by mali potom NBD).


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů