servis pavilion
-
- píše často
- Příspěvky: 104
- Registrován: 10 čer 2007 16:33
náhrada za servis
opravdu? píšou že zapůjčí na nezbytnou dobu případnou náhradu, i proto si chci koupit NTB u mironet (+ nejlepší cena)
Tiez som mal svoj pavilion v servise tri tyzdne a som si tez myslel ze ho poslu do polska a potom ked som dostal vyjadrenie od servisu tak bola tam nejaka bratislavska adresa. Takze v polsku nebol. A co sa tyka samoznej reklamacii tak som mal nieco so zvukoukou som to aj na toto forum pisal stale vrcalo v reprakoch a nedalo sa to vypnut. A nielen ze opravili tuto poruchu(vymenili MB a nejaky zvukovy modul) ale vymenili mi aj vsetky kryty na notebooku a vsetko v ramci zaruky cize zadara. Spokojnost nadovsetko. HP sa nezaprie...
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
pnak: Do polska to nejde přímo. Chodí to přes lokální servisy, které provedou diagnostiku a přes ně to jde potom zpět.
btw kdyby to neposílali do polska, tak jim to netrvá 3 týdny, ale 3 dny
btw kdyby to neposílali do polska, tak jim to netrvá 3 týdny, ale 3 dny
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
swarm:
No, ono si mozes pre to zavolat aj kuriera, ktory to tam posle priamo (o tom vela ludi nevie).
Inac, tie 3 dni by to tak ci onak netrval, vsak len samotna doprava nahradnych dielov z centralneho skladu je 2-3 dni. Pre Slovaka je to vsak jedno, ACER, ASUS ci HP Pavilion musi tak ci onak vzdy do zahranicia.
C
No, ono si mozes pre to zavolat aj kuriera, ktory to tam posle priamo (o tom vela ludi nevie).
Inac, tie 3 dni by to tak ci onak netrval, vsak len samotna doprava nahradnych dielov z centralneho skladu je 2-3 dni. Pre Slovaka je to vsak jedno, ACER, ASUS ci HP Pavilion musi tak ci onak vzdy do zahranicia.
C
Vzhledem k tomu, že mi před časem odešly quickplay tlačítka na dv6397, byl jsem nucen ho také poslat na cestu do Polska. Měl jsem jisté obavy, ale vrátil se mi za docela slušných 17 dní. Kurýrní služby jsem nevyužil, servisní předávka proběhla přes libereckou pobočku AutoContu.
HP Pavilion dv6397ea | Core2Duo T7200 2,0 GHz | GeForce Go7400 | 2x 1024 MB RAM | 160 GB HDD | Windows Vista Home Premium | Wi-Fi | BT
DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů
Sakrááááááá! Že jsem si to nepřečetl začátkem tohohle týdne Poslal jsem svůj pavilion (po 2.) na reklamaci a to prostřednictvím sběrhného střediska ...
Při první reklamaci to došlo do sběrhného střediska tak po 32 dnech ... Posílal jsem to z Olomouce, teď z Ostravy ...
Jinak co se týče vyřízení oprav, tak jsem byl hodně spokojený - při první reklamaci jsem do protokolu uvedl - vadný HDD, vadný displey (bílé tečky) , volné uchycení displeye, slabá baterie.
Vyměnili mi celé víko (takže ho teď aspoň nemám poškrábané), vyměnili mi i mechaniku (nevím ani proč ... vrzal mi na ní ten plast, možná kvůli tomu), vyměnili hdd. Akorát na tu baterii se mi ozvali, že nesmí být starší než půl roku .. měl jsem ji necelý rok.
Teď jsem reklamoval na špatný kontakt v konektoru na nabíjení.
Ale fakt mě štve, že jsem nevyužil kurýra
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 69
- Registrován: 21 srp 2008 20:50
cross píše:DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů
Sakrááááááá! Že jsem si to nepřečetl začátkem tohohle týdne Poslal jsem svůj pavilion (po 2.) na reklamaci a to prostřednictvím sběrhného střediska ...
Při první reklamaci to došlo do sběrhného střediska tak po 32 dnech ... Posílal jsem to z Olomouce, teď z Ostravy ...
Jinak co se týče vyřízení oprav, tak jsem byl hodně spokojený - při první reklamaci jsem do protokolu uvedl - vadný HDD, vadný displey (bílé tečky) , volné uchycení displeye, slabá baterie.
Vyměnili mi celé víko (takže ho teď aspoň nemám poškrábané), vyměnili mi i mechaniku (nevím ani proč ... vrzal mi na ní ten plast, možná kvůli tomu), vyměnili hdd. Akorát na tu baterii se mi ozvali, že nesmí být starší než půl roku .. měl jsem ji necelý rok.
Teď jsem reklamoval na špatný kontakt v konektoru na nabíjení.
Ale fakt mě štve, že jsem nevyužil kurýra
Tak sis měl nechat vrátit peníze, protože to překročilo zákonnou lhůtu 30 dní na reklamaci.
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů