A ktory servis? Co som sa bavil ja tak vsetci to posielali do Polska (a to som sa bavil asi s 3 servismi + priamo s HP
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
C
DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů
cross píše:DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů
Sakrááááááá! Že jsem si to nepřečetl začátkem tohohle týdnePoslal jsem svůj pavilion (po 2.) na reklamaci a to prostřednictvím sběrhného střediska ...
Při první reklamaci to došlo do sběrhného střediska tak po 32 dnech ... Posílal jsem to z Olomouce, teď z Ostravy ...
Jinak co se týče vyřízení oprav, tak jsem byl hodně spokojený - při první reklamaci jsem do protokolu uvedl - vadný HDD, vadný displey (bílé tečky) , volné uchycení displeye, slabá baterie.
Vyměnili mi celé víko (takže ho teď aspoň nemám poškrábané), vyměnili mi i mechaniku (nevím ani proč ... vrzal mi na ní ten plast, možná kvůli tomu), vyměnili hdd. Akorát na tu baterii se mi ozvali, že nesmí být starší než půl roku .. měl jsem ji necelý rok.
Teď jsem reklamoval na špatný kontakt v konektoru na nabíjení.
Ale fakt mě štve, že jsem nevyužil kurýra
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů