servis pavilion

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
CeCo

Příspěvekod CeCo » 02 kvě 2008 13:23

jami:
A ktory servis? Co som sa bavil ja tak vsetci to posielali do Polska (a to som sa bavil asi s 3 servismi + priamo s HP ;-) )

C

b.a.r.t.i.i.k
píše často
Příspěvky: 104
Registrován: 10 čer 2007 16:33

Příspěvekod b.a.r.t.i.i.k » 16 kvě 2008 12:10

No ja kdyz jsem reklamoval notas...tak to trvalo tri tydny..prestala fungovat cd romka...tak mi ho vymenily za novej kus...:)
Hp pavilion dv6580ec, AMD turion 64 X2 1.8ghz....nv geforce 8400M GS

Nigel11
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 16 črc 2008 14:09

Příspěvekod Nigel11 » 19 črc 2008 19:19

co třeba ten servis, co nabízí mironet? servis do 4 dnů místo 30?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 19 črc 2008 20:59

Hovadina, ono to MUSI ist do Polska.

C

fremy
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 14 čer 2008 20:40

náhrada za servis

Příspěvekod fremy » 20 črc 2008 15:51

opravdu? píšou že zapůjčí na nezbytnou dobu případnou náhradu, i proto si chci koupit NTB u mironet (+ nejlepší cena)

pnak
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 31 črc 2007 15:03

Příspěvekod pnak » 26 črc 2008 09:29

Tiez som mal svoj pavilion v servise tri tyzdne a som si tez myslel ze ho poslu do polska a potom ked som dostal vyjadrenie od servisu tak bola tam nejaka bratislavska adresa. Takze v polsku nebol. A co sa tyka samoznej reklamacii tak som mal nieco so zvukoukou som to aj na toto forum pisal stale vrcalo v reprakoch a nedalo sa to vypnut. A nielen ze opravili tuto poruchu(vymenili MB a nejaky zvukovy modul) ale vymenili mi aj vsetky kryty na notebooku a vsetko v ramci zaruky cize zadara. Spokojnost nadovsetko. HP sa nezaprie...

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 26 črc 2008 09:50

pnak: Do polska to nejde přímo. Chodí to přes lokální servisy, které provedou diagnostiku a přes ně to jde potom zpět.

btw kdyby to neposílali do polska, tak jim to netrvá 3 týdny, ale 3 dny ;-)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

pnak
občas něco napíše
Příspěvky: 11
Registrován: 31 črc 2007 15:03

Příspěvekod pnak » 26 črc 2008 10:01

no tak to ja uz neviem ..... som si myslel ze to bolo v BA ked bolo vsetko komplet pisane po slovensky s popisom odstranenie poruchy atd... ale nejdem sa hadat lebo fakt neviem...

CeCo

Příspěvekod CeCo » 26 črc 2008 17:29

swarm:
No, ono si mozes pre to zavolat aj kuriera, ktory to tam posle priamo (o tom vela ludi nevie).

Inac, tie 3 dni by to tak ci onak netrval, vsak len samotna doprava nahradnych dielov z centralneho skladu je 2-3 dni. Pre Slovaka je to vsak jedno, ACER, ASUS ci HP Pavilion musi tak ci onak vzdy do zahranicia.

C

DDDavid
občas něco napíše
Příspěvky: 58
Registrován: 28 pro 2007 20:24

Příspěvekod DDDavid » 30 črc 2008 21:12

Dneska byl u me kurýr pro muj Pavilion, tak jsem zvedavy za jak dlouho se mi notas vrátí, doufám, že to nebudou ty 3 týdny :? . Pak dám vědět, jak jsem dopadl.

DDDavid
občas něco napíše
Příspěvky: 58
Registrován: 28 pro 2007 20:24

Příspěvekod DDDavid » 08 srp 2008 14:31

Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů ;-)

Sergei
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 11 bře 2007 14:40

Příspěvekod Sergei » 29 led 2009 19:37

Vzhledem k tomu, že mi před časem odešly quickplay tlačítka na dv6397, byl jsem nucen ho také poslat na cestu do Polska. Měl jsem jisté obavy, ale vrátil se mi za docela slušných 17 dní. Kurýrní služby jsem nevyužil, servisní předávka proběhla přes libereckou pobočku AutoContu.
HP Pavilion dv6397ea | Core2Duo T7200 2,0 GHz | GeForce Go7400 | 2x 1024 MB RAM | 160 GB HDD | Windows Vista Home Premium | Wi-Fi | BT

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 30 led 2009 10:53

DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů ;-)

Sakrááááááá! Že jsem si to nepřečetl začátkem tohohle týdne :( Poslal jsem svůj pavilion (po 2.) na reklamaci a to prostřednictvím sběrhného střediska ...
Při první reklamaci to došlo do sběrhného střediska tak po 32 dnech ... Posílal jsem to z Olomouce, teď z Ostravy ...
Jinak co se týče vyřízení oprav, tak jsem byl hodně spokojený - při první reklamaci jsem do protokolu uvedl - vadný HDD, vadný displey (bílé tečky) , volné uchycení displeye, slabá baterie.
Vyměnili mi celé víko (takže ho teď aspoň nemám poškrábané), vyměnili mi i mechaniku (nevím ani proč ... vrzal mi na ní ten plast, možná kvůli tomu), vyměnili hdd. Akorát na tu baterii se mi ozvali, že nesmí být starší než půl roku .. měl jsem ji necelý rok.

Teď jsem reklamoval na špatný kontakt v konektoru na nabíjení.

Ale fakt mě štve, že jsem nevyužil kurýra :(

enemy
občas něco napíše
Příspěvky: 10
Registrován: 23 led 2009 17:38

Příspěvekod enemy » 30 led 2009 19:48

fido píše:no..nejlepší servis je v Brně :lol:
ses ocas:-D

joudabouda
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 21 srp 2008 20:50

Příspěvekod joudabouda » 30 led 2009 21:54

cross píše:
DDDavid píše:Táááák, nevím jestli mi budete věřit, ale po týdnu mám noťas zpět a opravený!!! takže super. Využil jsem službu HOME PICK UP AND DELIVERY HOME, kdo potřebuje reklamovat noťas PAVILION tak ať použije tuto službu - je zadarmo a pro NB si přijedou domů ;-)

Sakrááááááá! Že jsem si to nepřečetl začátkem tohohle týdne :( Poslal jsem svůj pavilion (po 2.) na reklamaci a to prostřednictvím sběrhného střediska ...
Při první reklamaci to došlo do sběrhného střediska tak po 32 dnech ... Posílal jsem to z Olomouce, teď z Ostravy ...
Jinak co se týče vyřízení oprav, tak jsem byl hodně spokojený - při první reklamaci jsem do protokolu uvedl - vadný HDD, vadný displey (bílé tečky) , volné uchycení displeye, slabá baterie.
Vyměnili mi celé víko (takže ho teď aspoň nemám poškrábané), vyměnili mi i mechaniku (nevím ani proč ... vrzal mi na ní ten plast, možná kvůli tomu), vyměnili hdd. Akorát na tu baterii se mi ozvali, že nesmí být starší než půl roku .. měl jsem ji necelý rok.

Teď jsem reklamoval na špatný kontakt v konektoru na nabíjení.

Ale fakt mě štve, že jsem nevyužil kurýra :(


Tak sis měl nechat vrátit peníze, protože to překročilo zákonnou lhůtu 30 dní na reklamaci.


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů