servis pavilion

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 25 úno 2009 21:35

fortera:
nezapomen, ze pavilion je urceny jen na domaci pouziti. byt stejne kvalitni a hl. ve stejne pevnem sasi jako business hp-cka, lezl by jim do zeli, stejne tak je to snad u vsech vyrobcu. bohuzel, ac je to trochu smutne
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 05 bře 2009 16:32

Takže má reklamace je v současné době ve stavu možného vrácení peněz. Komunikuji s HP po mailu s nějakým pracovníkem, který napsal do servisu, aby můj ntb pořádně prohlídli. Současně bere v potaz, že chci vrátit peníze (vypadá to na plnou částku). Ale byla tam, pro mě celkem znepokující, podmínka, že to musí uznat jako reklamaci ... Tak jsem zvědavý ...

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 12 bře 2009 15:25

Takže ti debilní poláci prý nenalezli žádnou HW závadu na mém notebooku (která tam je), tudíž mi byla reklamace zamítnuta a s tím i vrácení peněz ... prý to ani nevyřeší to, že si notebook nepřevezmu a nechám ho znovu poslat na reklamaci - že bych ho posílal tak dlouho, než by to bylo 30 dní ...

Mám to prý vyřešit s obchodem, kde jsem to koupil. V mém případě tedy E LINKX, a.s. , kam jsem před chvílí napsal a čekám na vyjádření ...

Co mám dělat v případě, že to nebudou řešit ani oni?
Mám prostě závadu na notebooku a nemůžu to vyreklamovat?

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 13 bře 2009 16:09

Nevíte prosím, kde bych mohl najít nějakou poštovní adresu na HP?
Chci posílat písemnou stížnost / dopis a nevím kam :(

CeCo

Příspěvekod CeCo » 14 bře 2009 10:10

Skus telefonny zoznam ;-)

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 14 bře 2009 12:30

Jestli myslíš typický telefonní seznam (Zlaté stránky, nevím jak to máte vy), tak ten jsem nedržel v ruce ani neviděl už několik let.
Zkusím se ještě poptat v autocontu, až si půjdu pro notebook.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 14 bře 2009 12:32

Presne ten som myslel.
Btw, vedel si ze existuje aj jeho internetova verzia? ;-)

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 14 bře 2009 14:30

Mi se ten jejich systém moc nelíbí .. mohly by tam být uvedeny i normálně maily, ne jen formuláře ...
A chci k tomu přiložit i přílohy (protokoly o přijetí, emailovou komunikaci, záruční list) a myslím, že lepší to bude písemně než elektronicky ... tam to dostane zase nějaký pracovník, co mi odpoví naučenou frází a tak mě pošle do pr***.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 14 bře 2009 18:21

Neboj, dostane to tak ci onak ten isty pracovnik a tu odpoved, co by ti poslal emailom ti moze aj vytlacit ;-) A asi aj viem, ktora pani na to bude odpovedat...

C

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 15 bře 2009 10:14

Ok, zkusím to teda prvně takhle.
Doufám, že odpovídat nebude pan Šťastný ... nejsem jako proti němu, staral se o to, aby mi tu závadu v polsku konečně opravili, ale ti blbci jakože nic nenašli.

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 17 bře 2009 11:37

Na stížnost mi bylo odpovězeno tím samým chlápkem, který si se mnou psal maily ohledně předposlední reklamace ... odepsal jen:

do reklamace prodejcu bohuzel nemuzeme jako lokalni zastoupeni vyrobce HP jakkoliv zasahovat a tedy ani Vasi reklamaci urychlit.


Napíšu tam stížnost jako prase a on mi napíše tohle. Prodejce mi napsal, že to čeká na vyjádření HP a ten mi zase napíše, že to nemůžou řešit. Bože ...
Už jsem si vyhledal i středisko Sdružení ochrany spotřebitelů a chystám se tam ...

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 02 dub 2009 17:36

Takže jsem se dnes dostal do fáze, kdy budu nechat dělat znalecký posudek ...
HP se opět vyjádřilo negativně k mé žádosti ... že prý je to nenabíjení způsobeno neoriginálním zdrojem, který používám (dodaný zdroj s notebookem odešel, koupil jsem si nový HP adaptér ... nevím, co je pro ně tedy originál ... ) a prý to na jejich originálním zdroji jelo ...
Ti poláci jsou fakt asi de....

shaggy
píše často
Příspěvky: 107
Registrován: 16 lis 2007 16:11

Příspěvekod shaggy » 10 dub 2009 20:13

cross, a nie je do*ebany ten adapter?
HP Pavilion dv6670ec, 4GB RAM, Windows 7 RC x64

cross
píše často
Příspěvky: 370
Registrován: 18 čer 2007 21:46

Příspěvekod cross » 10 dub 2009 21:46

Ne, není. Již při druhé reklamaci jsem to zdůrazňoval. Zkoušel jsem jak ten můj původní zdroj (je oblepený izolepou + zkrácený dráty), tak kámoščin dodaný k HP Compaq i kámošův dodaný k HP Pavilion - všechno reagovalo stejně.

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 11 dub 2009 12:13

zkus se zeptat Michala,běhá tady někde kolem,ten tvrdí že servis HP patří k těm nejlepším,zřejmě neměl na mysli jen Elitebooky :(

jinak před tím posudkem bych se jich nejprve zeptal na nějakého konkrétního znalce,aby pak z nich nevylezlo že toho od kterého to máš,oni nemaj v seznamu a proto...
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů