servis pavilion
fortera:
nezapomen, ze pavilion je urceny jen na domaci pouziti. byt stejne kvalitni a hl. ve stejne pevnem sasi jako business hp-cka, lezl by jim do zeli, stejne tak je to snad u vsech vyrobcu. bohuzel, ac je to trochu smutne
nezapomen, ze pavilion je urceny jen na domaci pouziti. byt stejne kvalitni a hl. ve stejne pevnem sasi jako business hp-cka, lezl by jim do zeli, stejne tak je to snad u vsech vyrobcu. bohuzel, ac je to trochu smutne
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Takže má reklamace je v současné době ve stavu možného vrácení peněz. Komunikuji s HP po mailu s nějakým pracovníkem, který napsal do servisu, aby můj ntb pořádně prohlídli. Současně bere v potaz, že chci vrátit peníze (vypadá to na plnou částku). Ale byla tam, pro mě celkem znepokující, podmínka, že to musí uznat jako reklamaci ... Tak jsem zvědavý ...
Takže ti debilní poláci prý nenalezli žádnou HW závadu na mém notebooku (která tam je), tudíž mi byla reklamace zamítnuta a s tím i vrácení peněz ... prý to ani nevyřeší to, že si notebook nepřevezmu a nechám ho znovu poslat na reklamaci - že bych ho posílal tak dlouho, než by to bylo 30 dní ...
Mám to prý vyřešit s obchodem, kde jsem to koupil. V mém případě tedy E LINKX, a.s. , kam jsem před chvílí napsal a čekám na vyjádření ...
Co mám dělat v případě, že to nebudou řešit ani oni?
Mám prostě závadu na notebooku a nemůžu to vyreklamovat?
Mám to prý vyřešit s obchodem, kde jsem to koupil. V mém případě tedy E LINKX, a.s. , kam jsem před chvílí napsal a čekám na vyjádření ...
Co mám dělat v případě, že to nebudou řešit ani oni?
Mám prostě závadu na notebooku a nemůžu to vyreklamovat?
Mi se ten jejich systém moc nelíbí .. mohly by tam být uvedeny i normálně maily, ne jen formuláře ...
A chci k tomu přiložit i přílohy (protokoly o přijetí, emailovou komunikaci, záruční list) a myslím, že lepší to bude písemně než elektronicky ... tam to dostane zase nějaký pracovník, co mi odpoví naučenou frází a tak mě pošle do pr***.
A chci k tomu přiložit i přílohy (protokoly o přijetí, emailovou komunikaci, záruční list) a myslím, že lepší to bude písemně než elektronicky ... tam to dostane zase nějaký pracovník, co mi odpoví naučenou frází a tak mě pošle do pr***.
Na stížnost mi bylo odpovězeno tím samým chlápkem, který si se mnou psal maily ohledně předposlední reklamace ... odepsal jen:
do reklamace prodejcu bohuzel nemuzeme jako lokalni zastoupeni vyrobce HP jakkoliv zasahovat a tedy ani Vasi reklamaci urychlit.
Napíšu tam stížnost jako prase a on mi napíše tohle. Prodejce mi napsal, že to čeká na vyjádření HP a ten mi zase napíše, že to nemůžou řešit. Bože ...
Už jsem si vyhledal i středisko Sdružení ochrany spotřebitelů a chystám se tam ...
do reklamace prodejcu bohuzel nemuzeme jako lokalni zastoupeni vyrobce HP jakkoliv zasahovat a tedy ani Vasi reklamaci urychlit.
Napíšu tam stížnost jako prase a on mi napíše tohle. Prodejce mi napsal, že to čeká na vyjádření HP a ten mi zase napíše, že to nemůžou řešit. Bože ...
Už jsem si vyhledal i středisko Sdružení ochrany spotřebitelů a chystám se tam ...
Takže jsem se dnes dostal do fáze, kdy budu nechat dělat znalecký posudek ...
HP se opět vyjádřilo negativně k mé žádosti ... že prý je to nenabíjení způsobeno neoriginálním zdrojem, který používám (dodaný zdroj s notebookem odešel, koupil jsem si nový HP adaptér ... nevím, co je pro ně tedy originál ... ) a prý to na jejich originálním zdroji jelo ...
Ti poláci jsou fakt asi de....
HP se opět vyjádřilo negativně k mé žádosti ... že prý je to nenabíjení způsobeno neoriginálním zdrojem, který používám (dodaný zdroj s notebookem odešel, koupil jsem si nový HP adaptér ... nevím, co je pro ně tedy originál ... ) a prý to na jejich originálním zdroji jelo ...
Ti poláci jsou fakt asi de....
zkus se zeptat Michala,běhá tady někde kolem,ten tvrdí že servis HP patří k těm nejlepším,zřejmě neměl na mysli jen Elitebooky
jinak před tím posudkem bych se jich nejprve zeptal na nějakého konkrétního znalce,aby pak z nich nevylezlo že toho od kterého to máš,oni nemaj v seznamu a proto...
jinak před tím posudkem bych se jich nejprve zeptal na nějakého konkrétního znalce,aby pak z nich nevylezlo že toho od kterého to máš,oni nemaj v seznamu a proto...
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů