Kvalitní servis Lenovo (Myšleno ironicky)

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem

Kladné zkušenosti

Anketa končí za 07 kvě 2011 21:08

Ano
9
64%
Ne
5
36%
 
Celkem hlasů: 14

j.matrix
píše často
Příspěvky: 430
Registrován: 17 dub 2009 08:40

Příspěvekod j.matrix » 01 kvě 2011 19:24

ano je to ono, aspon myslim :) ... a co sa tyka tej reklamacie, urcite by som to robil cez sudneho znalca..
Lenovo ThinkPad T500 , T9400, 6GB RAM, crucial m4 240GB ssd, 4500mhd+3650, LED podsvietenie, 320GB Ultrabay, Win8

Lenovo ThinkPad X201

ondravojta
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 12 kvě 2008 12:51

Příspěvekod ondravojta » 01 kvě 2011 21:38

A máte s tím někdo zkušenosti? Jestli pak člověk získá záruku jako u Dellu nebo to taky bude dohadování a problémy s reklamacemi, kterých je o Lenovu plný internet, včetně tohoto tématu?

Protože mít za 700 jistotu, že když něco odejde, tak druhý den přifrčí technik a vymění bez řečí klidně celou základní desku, by se určitě vyplatilo.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 01 kvě 2011 21:58

Btw nemyslete si, že je to u DELLu taky zlatý. Sám jsem se s nima kdysi taky přel a zamítli mi to, ač šlo stejně jako v případě Lenova a konstrukční vadu (jen jinou).

Nicméně u DELLu aspoň platí, že po koupi protection už vás s ničím nepruděj.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

ondravojta
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 12 kvě 2008 12:51

Příspěvekod ondravojta » 01 kvě 2011 22:19

Kamaráda u Dellu třeba neprudili ani s výměnou monitoru, který se odřel o tlačítka. Podle mě na to nárok neměl, ale oni to v pohodě vzali. Možná štěstí na technika.

Klilad
občas něco napíše
Příspěvky: 15
Registrován: 07 dub 2011 20:04

Příspěvekod Klilad » 04 kvě 2011 18:48

Tak vážení... Dokonalý podraz od servisu Lenovo(Teleplan). Zítra končí jejich reklamační lhůta a reklamace nebyla pořád vyřešená. Vyřešili to tak, že mi poslali notebook zpátky formou balíčku, bez průvodních dokladů a v neoriginální krabici. Balíček jsem nepřijal a ani jsem NEBYL předem informován, že bude odeslán, ale bylo mi to řečeno půl hodiny před příjezdem kurýra pouze telefonicky s nezájmem o jakékoliv odpovědi.
Včera odpoledne mi byla doručena zpráva, že NESTRANNÍ specialisté servisu Lenovo se shodli, že jejich jednání je oprávněné a cena oprav mimozáruční poruchy adekvátní.

mystikp
píše často
Příspěvky: 284
Registrován: 13 dub 2009 23:39

Příspěvekod mystikp » 04 kvě 2011 21:51

Jak já to vidím tak už zbývá fakt jen sdružení ochrany spotřebitele a soud :-( .

Python.P
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4172
Registrován: 07 bře 2009 19:56

Příspěvekod Python.P » 05 kvě 2011 08:20

řekl bych že je to doceal podpásovka člověk si kupuju u " lepších " výrobců protože čeká taky lepší servis, ale třeba u Aceru nebyl problém dokud jsem nechtěl peníze zpět :)
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 05 kvě 2011 17:48

Mam totalne zle skusenosti so servisom Lenova a kupa Ideapadu uz nikdy viac; LENOVO IDEAPAD G560 kupeny December 2010 , Februar 2011 prehrievanie, vypinanie, otacky ventilatora stale na maxime . Po rozobrati vsetko cistucke bez jedinej smietky prachu a vadna heatpipe, na CPU sa nedal udrzat prst a cca. 1cm dalej uz rurka studena a z vetraku po celu dobu fukal ladovy vzduch .Poslane na reklamaciu do Lenova v Bratislave tam povedali ze je to zlozita zavada a poslali do Brna kde to trcalo 3 tyzdne s tym ze 2 tyzdne hovorili ze cakaju na nahradny diel, proste ledva stihli 30dnovu lehotu , vymenili heatpipe a notebook funguje ale aby takuto primitivnu zavadu niekto riesil 27 dni a este ta logistika - Lenovo to zvezie zdarma do servisu v BA kde povedia ze je to zlozita zavada a poslu to do Brna to uz Acer, Asus a HP Pavilion ma kvalitnejsie servisne sluzby ako toto a reklamacia pritom bola standardne riesena cez predajcu a lenovo hotline tak neviem kde v tom maju problem .
A k vadnej heatpipe sa uz skoda vyjadrovat notebook mal 2 mesiace od kupy a jeho power on time bol 116 hodin :roll:
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

Klilad
občas něco napíše
Příspěvky: 15
Registrován: 07 dub 2011 20:04

Příspěvekod Klilad » 08 kvě 2011 18:09

Dnešního dne jsem založil internetový blog, kde budu nadále zveřejňovat pokračování případu.
Viz: http://problemovelenovo.blog.cz/

Nazgul
občas něco napíše
Příspěvky: 90
Registrován: 06 črc 2008 22:22

Příspěvekod Nazgul » 09 srp 2011 21:45

Tento článek mě dost odradil od koupě Lenova, protože se s dost otřesným chováním současně setkávám u Sony a to v porovnání s výše zmíněným případem je ještě v rámci slušnosti na úrovni.
Chci se zeptat jestli se jedná o dost ojedinělou situaci a nebo se s takovým přístupem servisu již setkalo více lidí (hlavně majitelé ThinkPadů).

mystikp
píše často
Příspěvky: 284
Registrován: 13 dub 2009 23:39

Příspěvekod mystikp » 09 srp 2011 22:15

Majitelé ThinkPadů hlavně využívají úplně jiné servisy než majitelé IdeaPadů, to je dobré si uvědomit v první řadě.

Prostě tam většinou servis funguje dost jinak, řekl bych neporovnatelně lépe.
A můžeš si vybrat do kterého servisu půjdeš...

http://www.lenovo.cz/download/AWSP.pdf

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 09 srp 2011 22:56

no ja ted pujdu momentalne reklamovat LCD u T500 udelala se mi nejak skvrna :/ tak uvidim...

jinak doporucuji pokazde kdyz jdu delat reklamaci to co posilam nafotiti detailne aspon 10 - 15 fotek :wink:
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

lexicon
píše často
Příspěvky: 106
Registrován: 20 kvě 2008 23:21
Bydliště: Praha

Příspěvekod lexicon » 10 srp 2011 15:48

Ja mam pouze zkusenost s reklamaci stareho Lenovo 3000 V200 v te dobe jeste u Ceskeho Servisu v Praze Modranech a taky to nebyl zadny zazrak, ale vse nakonec dobre dopadlo.

Reklamoval jsem zavadu na napajeci casti notebooku, ktera pri nevytizenem procesoru a bezicim napajeni z baterie neprijeme piskala. Zavada se zacala projevovat priblizne po pul roce pouzivani. Reklamace byla prijata a narok na zarucni opravu uznan. Pro opraveny notebook jsem si cca. po dvou tydnech prisel a odnesl si ho domu. Prvni prekvapeni po vybaleni bylo ze notebook vypadal jako by na nem servisni technik opakovane svacil. Tak upatlany displej od mastnoty jsem na notebooku v zivote nevidel i klavesnice nebyla zrovna nejcistci, urcite ne v takovem stavu jako kdyz jsem notebook do servisu nesl. Rikal jsem si ok mohlo to byt horsi, displej vycistil a jal se notebook zapnout. Po zapnuti a nabehnuti Windows bylo vse v poradku, zadne piskani. Uz jsem se zacal radovat ale predcasne. Otevru webovy prohlizec, zacnu psat adresu a zjistuju ze se nektere znaky vubec nenapsaly. Po dalsim zkoumani jsem zjistil ze nefunguje asi pulka tlacitek na klavesnici. Tak ze notas zase zabalit a dalsi den znovu do servisu. Mezitim napsani stiznosti do formulare s namety a pripominkami. Druhy den telefonat primo od reditele Ceskeho Servisu s omluvou a s nabidkou bezplatneho prevozu opraveneho notebooku ke me domu (uz jsem si rikal ze poctivy Cesky podnikatel skoro vymrel, ale neni tomu tak). Tentokrat uz dorazil notebook zcela cisty a kompletne opraveny, tak ze nakonec vsecko dobre.

Kdybych notebook potreboval zivotne dulezite k praci tak budu na celou vec koukat asi z jineho uhlu, ale nakonec vse dobre.

Jinak ted jsem po odbocce k DELLu (ktery taky nebyl uplne bez problemu) znovu poridil Lenovo, konkretne ThinkPad X220 a jeste ten samy den co jsem si ho koupil putoval take do servisu (PC Net CZ spol. s r.o.). Od prvniho zapnuti je na displeji svysly sedivy pruh asi 7cm siroky, vypada to na mechanickou vadu z vyroby protoze se pruh zobrazuje i mimo OS. Reklamovano 2.8. tak pak dam vedet jak jsem dopadl.
Lenovo ThinkPad X220 | Ci5 2520M 2,5GHz | 4GB RAM | Intel HD 3000 | mSATA Intel 310 80GB SSD + SATAII 320GB 7200ot HDD | Win 7 Professional x64 + Ultrabase Series 3
bylo: Lenovo 3000 V200, DELL XPS M1330

cyber-mythius
guru
Příspěvky: 1014
Registrován: 11 lis 2008 18:58
Bydliště: China/Zlín/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod cyber-mythius » 10 srp 2011 22:49

Rád bych se zeptal, jestli máte někdo zkušenosti s Ideapad servisem (telepan nebo jak se jmenují) v případě dokoupení dražší záruky - tj. i s protekcí proti náhodnému poškození atd. - a jestli se to vůbec vyplatí dokupovat. Přece je to 1000Kč navíc oproti klasickému prodloužení na 3 roky.

ne že bych si plánoval polít notebook nebo něco podobného, ale člověk nikdy neví (když pije a jí u notebooku ... :P ).

Bavil jsem se o tom dnes v OG shopu ve Zlíně s prodejcem a ten zmínil, že by doporučoval spíš jen prodloužení záruky než dražší protekci - nicméně i oni mi nebyli schopní říct, jaké jsou zkušenosti s ideapad servisem.
AcerIconia W700 128GB SSD (tablet), Samsung S5
PAST -Thinkpad X230, i7-3520M, 8GB RAM, 120GB SSD, Thinkpad W520 Lenovo IdeaPad Y570 , Asus M51Ta, HTC Desire Z, Nokia Lumia, 800,Xperia ION, HTC OneX,Lumia 920,Nexus 7,Xperia Z1

Jakoob
guru
Příspěvky: 835
Registrován: 14 bře 2007 18:00
Bydliště: Kousek od Prahy

Pozitivní zkušenost (Září 2011)

Příspěvekod Jakoob » 03 zář 2011 15:06

Tak musím taky přispět, reklamoval jsem svojí T500 jen pár týdnů před vypršením záruky. Po zkušenostech spolužáka z fakulty jsem zajel do Dejvic, kde sídlí Data Intertech. Reklamoval jsem displej (pár šedých bodů), klávesnici (unavená z psaní :-) ), pískající adaptér a panty.

Mluvil jsem s různými techniky (přejímka, vracení) a musím je pochválit. Byli velmi chápaví a kromě pantů, mi všechno vyměnili v rámci záruky. Dokonce mi zkusili vyměnit zakoupené RAM v CZC (bohužel nefungovaly) a nic za to nechtěli. Zkrátka paráda.

Jediné co bylo trochu otravné, byla doba než Lenovo dodalo náhradní díly (2-3 týdny), ale za to tenhle servis asi těžko může.

Takže asi opravdu záleží, kam přijdete a s kým to řešíte
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů