Kvalitní servis Lenovo (Myšleno ironicky)
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12 kvě 2008 12:51
A máte s tím někdo zkušenosti? Jestli pak člověk získá záruku jako u Dellu nebo to taky bude dohadování a problémy s reklamacemi, kterých je o Lenovu plný internet, včetně tohoto tématu?
Protože mít za 700 jistotu, že když něco odejde, tak druhý den přifrčí technik a vymění bez řečí klidně celou základní desku, by se určitě vyplatilo.
Protože mít za 700 jistotu, že když něco odejde, tak druhý den přifrčí technik a vymění bez řečí klidně celou základní desku, by se určitě vyplatilo.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Btw nemyslete si, že je to u DELLu taky zlatý. Sám jsem se s nima kdysi taky přel a zamítli mi to, ač šlo stejně jako v případě Lenova a konstrukční vadu (jen jinou).
Nicméně u DELLu aspoň platí, že po koupi protection už vás s ničím nepruděj.
Nicméně u DELLu aspoň platí, že po koupi protection už vás s ničím nepruděj.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 20
- Registrován: 12 kvě 2008 12:51
Tak vážení... Dokonalý podraz od servisu Lenovo(Teleplan). Zítra končí jejich reklamační lhůta a reklamace nebyla pořád vyřešená. Vyřešili to tak, že mi poslali notebook zpátky formou balíčku, bez průvodních dokladů a v neoriginální krabici. Balíček jsem nepřijal a ani jsem NEBYL předem informován, že bude odeslán, ale bylo mi to řečeno půl hodiny před příjezdem kurýra pouze telefonicky s nezájmem o jakékoliv odpovědi.
Včera odpoledne mi byla doručena zpráva, že NESTRANNÍ specialisté servisu Lenovo se shodli, že jejich jednání je oprávněné a cena oprav mimozáruční poruchy adekvátní.
Včera odpoledne mi byla doručena zpráva, že NESTRANNÍ specialisté servisu Lenovo se shodli, že jejich jednání je oprávněné a cena oprav mimozáruční poruchy adekvátní.
Mam totalne zle skusenosti so servisom Lenova a kupa Ideapadu uz nikdy viac; LENOVO IDEAPAD G560 kupeny December 2010 , Februar 2011 prehrievanie, vypinanie, otacky ventilatora stale na maxime . Po rozobrati vsetko cistucke bez jedinej smietky prachu a vadna heatpipe, na CPU sa nedal udrzat prst a cca. 1cm dalej uz rurka studena a z vetraku po celu dobu fukal ladovy vzduch .Poslane na reklamaciu do Lenova v Bratislave tam povedali ze je to zlozita zavada a poslali do Brna kde to trcalo 3 tyzdne s tym ze 2 tyzdne hovorili ze cakaju na nahradny diel, proste ledva stihli 30dnovu lehotu , vymenili heatpipe a notebook funguje ale aby takuto primitivnu zavadu niekto riesil 27 dni a este ta logistika - Lenovo to zvezie zdarma do servisu v BA kde povedia ze je to zlozita zavada a poslu to do Brna to uz Acer, Asus a HP Pavilion ma kvalitnejsie servisne sluzby ako toto a reklamacia pritom bola standardne riesena cez predajcu a lenovo hotline tak neviem kde v tom maju problem .
A k vadnej heatpipe sa uz skoda vyjadrovat notebook mal 2 mesiace od kupy a jeho power on time bol 116 hodin
A k vadnej heatpipe sa uz skoda vyjadrovat notebook mal 2 mesiace od kupy a jeho power on time bol 116 hodin
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
Dnešního dne jsem založil internetový blog, kde budu nadále zveřejňovat pokračování případu.
Viz: http://problemovelenovo.blog.cz/
Viz: http://problemovelenovo.blog.cz/
Tento článek mě dost odradil od koupě Lenova, protože se s dost otřesným chováním současně setkávám u Sony a to v porovnání s výše zmíněným případem je ještě v rámci slušnosti na úrovni.
Chci se zeptat jestli se jedná o dost ojedinělou situaci a nebo se s takovým přístupem servisu již setkalo více lidí (hlavně majitelé ThinkPadů).
Chci se zeptat jestli se jedná o dost ojedinělou situaci a nebo se s takovým přístupem servisu již setkalo více lidí (hlavně majitelé ThinkPadů).
Majitelé ThinkPadů hlavně využívají úplně jiné servisy než majitelé IdeaPadů, to je dobré si uvědomit v první řadě.
Prostě tam většinou servis funguje dost jinak, řekl bych neporovnatelně lépe.
A můžeš si vybrat do kterého servisu půjdeš...
http://www.lenovo.cz/download/AWSP.pdf
Prostě tam většinou servis funguje dost jinak, řekl bych neporovnatelně lépe.
A můžeš si vybrat do kterého servisu půjdeš...
http://www.lenovo.cz/download/AWSP.pdf
-
- _-=*Open Source*=-_
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 14 pro 2007 02:54
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no ja ted pujdu momentalne reklamovat LCD u T500 udelala se mi nejak skvrna :/ tak uvidim...
jinak doporucuji pokazde kdyz jdu delat reklamaci to co posilam nafotiti detailne aspon 10 - 15 fotek
jinak doporucuji pokazde kdyz jdu delat reklamaci to co posilam nafotiti detailne aspon 10 - 15 fotek
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
Ja mam pouze zkusenost s reklamaci stareho Lenovo 3000 V200 v te dobe jeste u Ceskeho Servisu v Praze Modranech a taky to nebyl zadny zazrak, ale vse nakonec dobre dopadlo.
Reklamoval jsem zavadu na napajeci casti notebooku, ktera pri nevytizenem procesoru a bezicim napajeni z baterie neprijeme piskala. Zavada se zacala projevovat priblizne po pul roce pouzivani. Reklamace byla prijata a narok na zarucni opravu uznan. Pro opraveny notebook jsem si cca. po dvou tydnech prisel a odnesl si ho domu. Prvni prekvapeni po vybaleni bylo ze notebook vypadal jako by na nem servisni technik opakovane svacil. Tak upatlany displej od mastnoty jsem na notebooku v zivote nevidel i klavesnice nebyla zrovna nejcistci, urcite ne v takovem stavu jako kdyz jsem notebook do servisu nesl. Rikal jsem si ok mohlo to byt horsi, displej vycistil a jal se notebook zapnout. Po zapnuti a nabehnuti Windows bylo vse v poradku, zadne piskani. Uz jsem se zacal radovat ale predcasne. Otevru webovy prohlizec, zacnu psat adresu a zjistuju ze se nektere znaky vubec nenapsaly. Po dalsim zkoumani jsem zjistil ze nefunguje asi pulka tlacitek na klavesnici. Tak ze notas zase zabalit a dalsi den znovu do servisu. Mezitim napsani stiznosti do formulare s namety a pripominkami. Druhy den telefonat primo od reditele Ceskeho Servisu s omluvou a s nabidkou bezplatneho prevozu opraveneho notebooku ke me domu (uz jsem si rikal ze poctivy Cesky podnikatel skoro vymrel, ale neni tomu tak). Tentokrat uz dorazil notebook zcela cisty a kompletne opraveny, tak ze nakonec vsecko dobre.
Kdybych notebook potreboval zivotne dulezite k praci tak budu na celou vec koukat asi z jineho uhlu, ale nakonec vse dobre.
Jinak ted jsem po odbocce k DELLu (ktery taky nebyl uplne bez problemu) znovu poridil Lenovo, konkretne ThinkPad X220 a jeste ten samy den co jsem si ho koupil putoval take do servisu (PC Net CZ spol. s r.o.). Od prvniho zapnuti je na displeji svysly sedivy pruh asi 7cm siroky, vypada to na mechanickou vadu z vyroby protoze se pruh zobrazuje i mimo OS. Reklamovano 2.8. tak pak dam vedet jak jsem dopadl.
Reklamoval jsem zavadu na napajeci casti notebooku, ktera pri nevytizenem procesoru a bezicim napajeni z baterie neprijeme piskala. Zavada se zacala projevovat priblizne po pul roce pouzivani. Reklamace byla prijata a narok na zarucni opravu uznan. Pro opraveny notebook jsem si cca. po dvou tydnech prisel a odnesl si ho domu. Prvni prekvapeni po vybaleni bylo ze notebook vypadal jako by na nem servisni technik opakovane svacil. Tak upatlany displej od mastnoty jsem na notebooku v zivote nevidel i klavesnice nebyla zrovna nejcistci, urcite ne v takovem stavu jako kdyz jsem notebook do servisu nesl. Rikal jsem si ok mohlo to byt horsi, displej vycistil a jal se notebook zapnout. Po zapnuti a nabehnuti Windows bylo vse v poradku, zadne piskani. Uz jsem se zacal radovat ale predcasne. Otevru webovy prohlizec, zacnu psat adresu a zjistuju ze se nektere znaky vubec nenapsaly. Po dalsim zkoumani jsem zjistil ze nefunguje asi pulka tlacitek na klavesnici. Tak ze notas zase zabalit a dalsi den znovu do servisu. Mezitim napsani stiznosti do formulare s namety a pripominkami. Druhy den telefonat primo od reditele Ceskeho Servisu s omluvou a s nabidkou bezplatneho prevozu opraveneho notebooku ke me domu (uz jsem si rikal ze poctivy Cesky podnikatel skoro vymrel, ale neni tomu tak). Tentokrat uz dorazil notebook zcela cisty a kompletne opraveny, tak ze nakonec vsecko dobre.
Kdybych notebook potreboval zivotne dulezite k praci tak budu na celou vec koukat asi z jineho uhlu, ale nakonec vse dobre.
Jinak ted jsem po odbocce k DELLu (ktery taky nebyl uplne bez problemu) znovu poridil Lenovo, konkretne ThinkPad X220 a jeste ten samy den co jsem si ho koupil putoval take do servisu (PC Net CZ spol. s r.o.). Od prvniho zapnuti je na displeji svysly sedivy pruh asi 7cm siroky, vypada to na mechanickou vadu z vyroby protoze se pruh zobrazuje i mimo OS. Reklamovano 2.8. tak pak dam vedet jak jsem dopadl.
Lenovo ThinkPad X220 | Ci5 2520M 2,5GHz | 4GB RAM | Intel HD 3000 | mSATA Intel 310 80GB SSD + SATAII 320GB 7200ot HDD | Win 7 Professional x64 + Ultrabase Series 3
bylo: Lenovo 3000 V200, DELL XPS M1330
bylo: Lenovo 3000 V200, DELL XPS M1330
-
- guru
- Příspěvky: 1014
- Registrován: 11 lis 2008 18:58
- Bydliště: China/Zlín/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Rád bych se zeptal, jestli máte někdo zkušenosti s Ideapad servisem (telepan nebo jak se jmenují) v případě dokoupení dražší záruky - tj. i s protekcí proti náhodnému poškození atd. - a jestli se to vůbec vyplatí dokupovat. Přece je to 1000Kč navíc oproti klasickému prodloužení na 3 roky.
ne že bych si plánoval polít notebook nebo něco podobného, ale člověk nikdy neví (když pije a jí u notebooku ... ).
Bavil jsem se o tom dnes v OG shopu ve Zlíně s prodejcem a ten zmínil, že by doporučoval spíš jen prodloužení záruky než dražší protekci - nicméně i oni mi nebyli schopní říct, jaké jsou zkušenosti s ideapad servisem.
ne že bych si plánoval polít notebook nebo něco podobného, ale člověk nikdy neví (když pije a jí u notebooku ... ).
Bavil jsem se o tom dnes v OG shopu ve Zlíně s prodejcem a ten zmínil, že by doporučoval spíš jen prodloužení záruky než dražší protekci - nicméně i oni mi nebyli schopní říct, jaké jsou zkušenosti s ideapad servisem.
AcerIconia W700 128GB SSD (tablet), Samsung S5
PAST -Thinkpad X230, i7-3520M, 8GB RAM, 120GB SSD, Thinkpad W520 Lenovo IdeaPad Y570 , Asus M51Ta, HTC Desire Z, Nokia Lumia, 800,Xperia ION, HTC OneX,Lumia 920,Nexus 7,Xperia Z1
PAST -Thinkpad X230, i7-3520M, 8GB RAM, 120GB SSD, Thinkpad W520 Lenovo IdeaPad Y570 , Asus M51Ta, HTC Desire Z, Nokia Lumia, 800,Xperia ION, HTC OneX,Lumia 920,Nexus 7,Xperia Z1
Pozitivní zkušenost (Září 2011)
Tak musím taky přispět, reklamoval jsem svojí T500 jen pár týdnů před vypršením záruky. Po zkušenostech spolužáka z fakulty jsem zajel do Dejvic, kde sídlí Data Intertech. Reklamoval jsem displej (pár šedých bodů), klávesnici (unavená z psaní ), pískající adaptér a panty.
Mluvil jsem s různými techniky (přejímka, vracení) a musím je pochválit. Byli velmi chápaví a kromě pantů, mi všechno vyměnili v rámci záruky. Dokonce mi zkusili vyměnit zakoupené RAM v CZC (bohužel nefungovaly) a nic za to nechtěli. Zkrátka paráda.
Jediné co bylo trochu otravné, byla doba než Lenovo dodalo náhradní díly (2-3 týdny), ale za to tenhle servis asi těžko může.
Takže asi opravdu záleží, kam přijdete a s kým to řešíte
Mluvil jsem s různými techniky (přejímka, vracení) a musím je pochválit. Byli velmi chápaví a kromě pantů, mi všechno vyměnili v rámci záruky. Dokonce mi zkusili vyměnit zakoupené RAM v CZC (bohužel nefungovaly) a nic za to nechtěli. Zkrátka paráda.
Jediné co bylo trochu otravné, byla doba než Lenovo dodalo náhradní díly (2-3 týdny), ale za to tenhle servis asi těžko může.
Takže asi opravdu záleží, kam přijdete a s kým to řešíte
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 hostů