acer ferrari
FERRARI POZOR!
Na Ferrari, velký pozor! Jsem mimořádně nespokojený majitel Ferrari notebooku. Po 3 opravách v servisu jsem žádal vrácení peněz. Chování Acer ČR mě šokovalo, protože mi suše sdělili, že jsem si pořídil notebook na firmu a proto se řídí obchodním zákoníkem a ne občanským a podle obchodního na vrácení peněz nemám nárok. Skousl jsem to...... při 4 opravě (mi řekli to stejné), jsem se zeptal zda mi vůbec kdy mohou vrátit peníze milostivě mi nabídli nový notebook. Nechtěl jsem ho a požádal ať mi dají aspoň jiný typ, zamítli, zeptal jsem se zda mi aspoň poběží nová záruka - nepoběží. Volba byla vem si ten starý 4x opravovaný, nebo nový (neva že mu nevěříš-ber nebo nech být). Chtěl jsem tomu pánovi Kaňokovi - tak se ten pán na servise jmenuje, alespoň zavolat ale nedovoláte se mu a jste nucen vše řešit přes maily. Otřesný přístup, s horším jednáním jsem se nesetkal. ACER NIKDY!!!!!!! Pokud chytnete špatný kus jako já, máte smůlu - Zákazníku na tebe mi sereme!!!
Ja som si ho kupil na mamu, Tenot co mam teraz mam na seba,
Inac mne normalne vratili peniaze po 4 reklamcii len sa toho musel chityt sudny znalec, Skoda ze to mas na firmu, Ale aj tak by som bral novy notebook a hned ho predal...Moje odporucanie znie zober si ten novy notebook a okamzite skor nez ho hocijako pouzijes ho predaj...(Napr. aukcie atd.)
Inac mne normalne vratili peniaze po 4 reklamcii len sa toho musel chityt sudny znalec, Skoda ze to mas na firmu, Ale aj tak by som bral novy notebook a hned ho predal...Moje odporucanie znie zober si ten novy notebook a okamzite skor nez ho hocijako pouzijes ho predaj...(Napr. aukcie atd.)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
jdorazil: Nemohl bys to trochu rozepsat, o co konkrétně šlo?
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
pokud bereš na firmu podmínky jsou daleko tvrdší než pro normální osobu je to tak a není tomu tak jen u ACERu stejný problém měl kámoš u ASUSU s F3 serii branej na firmu. Peněz se nedočkal, nabízeli mu jen nový notebook, později mu nabídnuli jinou serii, ale nic víc nic mín... od té doby už ASUS nechce ani vidět a ten svůj prodal.
tento účet již není aktivní.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 33
- Registrován: 04 dub 2008 16:21
maxxz píše:pokud bereš na firmu podmínky jsou daleko tvrdší než pro normální osobu je to tak a není tomu tak jen u ACERu stejný problém měl kámoš u ASUSU s F3 serii branej na firmu. Peněz se nedočkal, nabízeli mu jen nový notebook, později mu nabídnuli jinou serii, ale nic víc nic mín... od té doby už ASUS nechce ani vidět a ten svůj prodal.
heh to ale neni problem ani Aceru ani Asusu , holt nemate to kupovat na firmu ale mate to koupit normalne ...
btw kdyz uz sme u tech zaruk vsem vrele doporucuju at si nikdo nekupuje acer s prodlouzenou zarukou, protoze v te zaruce nemas pravo na odstoupeni od smlouvy a oni si to muzou opravovat kolikrat chteji ...
Pozor!
Pokud si koupím jako soukromá osoba (tedy nikliv na firmu) ten noťas s prodlouženou zárukou, nejsou má práva nijak dotčena. Tedy mám stále nárok odstoupit od smlouvy v souladu s našimi zákony, čili za splnění zákonem daných podmínek.
Osobně jsem reklamoval u Aceru svůj notebook a neměl jsem nejmenší problém. Zavolal, zabalil, předal a počkal cca týden (nejvýš). A od té doby mi slouží pořád dobře.
Pokud si koupím jako soukromá osoba (tedy nikliv na firmu) ten noťas s prodlouženou zárukou, nejsou má práva nijak dotčena. Tedy mám stále nárok odstoupit od smlouvy v souladu s našimi zákony, čili za splnění zákonem daných podmínek.
Osobně jsem reklamoval u Aceru svůj notebook a neměl jsem nejmenší problém. Zavolal, zabalil, předal a počkal cca týden (nejvýš). A od té doby mi slouží pořád dobře.
ACER Aspire 5101AWLMi Turion MK-36, 512 MB RAM, 120 GB HDD, ATI X1300
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů