servis MSI
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Tak jako obchodní maj strašně rádi, když jim lidi nosí notebooky k nim místo do servisního střediska ...takže se pak podle toho i chovaj příslušně netečně - to už jsem sám taky poznal.
Dát to do servisu je tedy nejlepší volba. Když to nevyjde tam, tak až potom má cenu vymýšlet další kroky. Kdybys byl z Prahy, tak ti to pomůžu vyreklamovat, ale sem to máš docela pěkný kus cesty .
Mam doma MSI EX700 som s nim spokojny akurat mi odisiel displej nadobro.
...btw tahle věta je fakt bomba a ukazuje, jak nenároční umí uživatelé MSI notebooků být
Dát to do servisu je tedy nejlepší volba. Když to nevyjde tam, tak až potom má cenu vymýšlet další kroky. Kdybys byl z Prahy, tak ti to pomůžu vyreklamovat, ale sem to máš docela pěkný kus cesty .
Mam doma MSI EX700 som s nim spokojny akurat mi odisiel displej nadobro.
...btw tahle věta je fakt bomba a ukazuje, jak nenároční umí uživatelé MSI notebooků být
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Problém se zvukem
Neporadil by mi někdo prosím vás, mám problém s notebookem GX600PX, že když připojím sluchátka nebo reproduktory do konektoru, tak se začne pokaždé, když ntb čte z pevného disku ozývat takový praskavý zvuk. Když je puštěná hudba, tak to nejde slyšet, ale například když během filmu je "ticho" tak je to dost nepříjemné... Zkoušel jsem nejnověší ovladače zvuku ze stránek MSI, ale nepomohlo to. Nesetkal se už někdo s takovým problémem? A ještě když propojím notebook s televizí přes HDMI, tak obraz i zvuk fungují, ale zase když notebook dělá něco s diskem, tak se ozývá strašné šumění... Myslíte že mám ntb reklamovat?
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Odstraněna hromada OT a flame (na smetiště). Je vidět, že je tady na vás potřeba neustále dohlížet, že to nejde po dobrém. Pokud vám dále v diskuzi náhodou zmizí nějaký příspěvek, tak ho nepište znovu, ale raději se zamyslete, jestli byl opravdu úplně v pořádku.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Goodbye MSI
skuser píše:diss píše:tak to mam to iste, tiez som v NAY kupoval som zvedavy dufam ze to bude 30 dni
potom sa ozvi kolko to trvalo. Ja idem dnes napisat sprievodny list s detailnym popisom problemu a asi cez vikend zbehnem do NAY podat reklamaciu.
Po 30-dňoch mi v NAY vrátili peniaze. Od dodávateľa (Agem) nedostali žiadne vyjadrenie k problému.
servis MSI slovensko
chcem sa podelit o este nekonciaci zazitok so servisom MSI.
problem: vadny disk, chybne bloky na disku, nemozem kopirovat alebo mazat data na disku...
servisne stredisko: SWISS, Bratislava... (odovzdany osobne)
servis: odovzdany 7.9.2009, predpokladany datum uskoncenia opravy 14.9.2009, aktualny datum 24.9.2009... volal som so servisnym tecchnikom, caka na novy disk uz asi tyzden...
Aky mate na to nazor, je to v pohode ze servisne stredisko nema potrebne komponenty na sklade, pripadne ze dodanie komponentu trva tak dlho?
Moj nazor je ze nech je to MSI, Acer, DELL, kazdy notebook sa MOZE ALE AJ NEMUSI POKAZIT, takze jedine a hlavne kriterium preco si vybrat napriklad DELL je servis na, ktory sa mozete kedykolvek spolahnut a pride vam to opravit na druhy den. Radsej si teda priplatim za DELL ako cakat na opraveny noteboook 3-4 tyzdne...
Hmmmm?
problem: vadny disk, chybne bloky na disku, nemozem kopirovat alebo mazat data na disku...
servisne stredisko: SWISS, Bratislava... (odovzdany osobne)
servis: odovzdany 7.9.2009, predpokladany datum uskoncenia opravy 14.9.2009, aktualny datum 24.9.2009... volal som so servisnym tecchnikom, caka na novy disk uz asi tyzden...
Aky mate na to nazor, je to v pohode ze servisne stredisko nema potrebne komponenty na sklade, pripadne ze dodanie komponentu trva tak dlho?
Moj nazor je ze nech je to MSI, Acer, DELL, kazdy notebook sa MOZE ALE AJ NEMUSI POKAZIT, takze jedine a hlavne kriterium preco si vybrat napriklad DELL je servis na, ktory sa mozete kedykolvek spolahnut a pride vam to opravit na druhy den. Radsej si teda priplatim za DELL ako cakat na opraveny noteboook 3-4 tyzdne...
Hmmmm?
-
- píše často
- Příspěvky: 144
- Registrován: 17 čer 2009 14:40
- Bydliště: Praha-Brno
To taky záleží na tom jestli se bez notebooku obejdeš. Kdybych já neměl k dispozici jiný PC(i klidně přes 4 roky starý, jen na kancelářskou práci, internet....), tak bych si MSIčko nikdy nekoupil.
Nešlo se s nimi domluvit na zanechání pouze vadného disku (nebo mechaniky, jednoho ze dvou RAM modulů), vrazit tam třeba disk z externího rámečku, a notebook dále používat ? Tohle mě přijde jako debilita, mít nout měsíc v servisu jen kvůli disku, což je nejsnadněji nahraditelný komponent...
Nešlo se s nimi domluvit na zanechání pouze vadného disku (nebo mechaniky, jednoho ze dvou RAM modulů), vrazit tam třeba disk z externího rámečku, a notebook dále používat ? Tohle mě přijde jako debilita, mít nout měsíc v servisu jen kvůli disku, což je nejsnadněji nahraditelný komponent...
servis MSI slovensko
no to je ten problem. ze sa len tak nezaobidem bez notebooku, ci uz kvoli skole, praci alebo zabave... No tak do servisu som ho daval s myslienkou ze to spravia co najskor a co najlepsie, no zacinam mat z toho divny pocit ze sa ho hned tak skoro nedockam... kazdopadne uz ked som tolko vydrzal... ale tiez uznajte objednat a dodat disk, trva do jedneho tyzdne (pracujem na logistike v IP firme)...
silly:
nj, ale na to si mel myslet driv, NBD servis je dnes dostupny u hodne vyrobcu (Acer, nektere Asusy, HP mimo pavilion, Lenovo, Dell, Toshiba, Apple, nektere Sony, ...)
proste servis na to ma zakonnych 30 dni, pokud jsi to bral jako fyzicka osoba a s tim bohuzel nic nenadelas
nj, ale na to si mel myslet driv, NBD servis je dnes dostupny u hodne vyrobcu (Acer, nektere Asusy, HP mimo pavilion, Lenovo, Dell, Toshiba, Apple, nektere Sony, ...)
proste servis na to ma zakonnych 30 dni, pokud jsi to bral jako fyzicka osoba a s tim bohuzel nic nenadelas
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů