Jakým způsobem poznám,že daná hra bude hratelná pod GMA 950 s 2GB nebo 1GB RAM?
Kde to najdu v binárních souborech pod jakým enginem je to napsáno, jestliže výrobce hry neudavá pod jakým enginem byla vyvíjena.
gma 950 a engine her
engine ti neurčuje kolik potřebuješ paměti.. jestli 1gb nebo 2 gb.. navíc to při hraní moc nepoznáš.. engine má něco společného s pohyby a grafickým zpracováním hry.. nemusíš vědět jaký má hra engine, ale spíše HW nároky.. tzn. většinou to co je na té krabici od hry napsané.. CPU, RAM, OS a taky na které grafice to jde a které nejsou podporovány.. většinou to pak máš ještě napsané v readme.txt po nainstalování hry..
ThinkPad T420
Akonahle chce vyrobca hardwarove shadery tak to na GMA950 nepojde.
Pre nazoronost postaci napr.
http://www.intel.com/support/graphics/i ... 021400.htm
C
Pre nazoronost postaci napr.
http://www.intel.com/support/graphics/i ... 021400.htm
C
Na GMA950 pujdou hry ktere striktne nevyzaduji HW T&L a vertex shader modely. Zadny zaruceny zpusob jak to urcit neni... existuje stranka - http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest kde si muzes zkontrolovat jestli ti na danou hru dostacuje hardware, ale ne vzdy je to presne a u nekterych her to pise ze HW T&L jednotku je nutne mit a presto hru spustis a muzes hrat bez problemu. Takze opravdu zadny zpusob ani neni, jedine hru zkusit... a nebo mit dobry usudek (vedet, ktere hry jsou jak stare, a predpokladat jake asi maji pozadavky). Ale napr. do hry STALKER bys nerekl, ze by vubec sla na GMA950 spustit, a ona ze nejen jde spustit, ale na low detaily jde i hratelne dohrat.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
V binárních souborech sám nezjistíš vůbec nic.
1) Pojem engine nemá žádnou vypovídající hodnotu. Je to jen uměle vytvořený pojem. Hra může být složena z různých frameworků, anebo si ji její programátoři mohou naprogramovat celou od začátku (případně z miniaturních frameworků).
2) 2 hry na jednom komerčním enginu mohou mít úplně odlišnou náročnost.
1) Pojem engine nemá žádnou vypovídající hodnotu. Je to jen uměle vytvořený pojem. Hra může být složena z různých frameworků, anebo si ji její programátoři mohou naprogramovat celou od začátku (případně z miniaturních frameworků).
2) 2 hry na jednom komerčním enginu mohou mít úplně odlišnou náročnost.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Na GMA 950 si toho moc novějšího nezahraješ, dost her tě odmítne kvůli HW T&L, ale do značné míry se to dá obejít simulací přes prográmek 3danalyzer. Jenomže pak je znát to, že je to integrovaná grafika, takže Zaklínače sice spustíš, ale je z toho taková nepovedená tahová strategie (hratelná mimo souboje. ).
Z novinek jsem docela dobře na GMA 950 rozjel Trackmanii Nations Forever.
Z novinek jsem docela dobře na GMA 950 rozjel Trackmanii Nations Forever.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů