Zdravím.
Chtěl jsem se zeptat na jednu věc.
Kupoval jsem si na ts.bohemia.cz notebook Lenovo TP R61 a dokoupil jsem si záruku ze 2 na 3 roky. Dostal jsem k NB obal od CD s návodem, jak to prodloužit. Postupoval jsem (snad) přesně podle údajů, vyplnil jsem tam výrobní něco, pak nějakej ten pin či co tam bylo - to všechno na nějaké Anglické stránce Lenovo. Ne na tom ts.bohemia. Hádám že jsem udělal vše dobře. Ale už je to asi 5 dní a stále žádná odpověď (jak tam psali) mi na mail nepřišla. Nevím co se děje, jestli ještě počkat či co, na ts.bohemia jsem napsal, zatím neodepsali (2 dny).
Máte s tím někdo zkušenosti? Jak dlouho to trvá, jestli jsem to udělal dobře a nebo hlavně - kde zjistím, jak dlouho mám na něj záruku?
Díky moc všem.
Prodloužení záruky
-
- píše často
- Příspěvky: 235
- Registrován: 24 kvě 2008 19:57
- Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
- Kontaktovat uživatele:
-
- píše často
- Příspěvky: 235
- Registrován: 24 kvě 2008 19:57
- Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
- Kontaktovat uživatele:
ne, záruku můžeš dokoupit kdykoli v době standardní záruky, tedy každopádně během prvního roku od koupi, to jestli během druhého se tu někde řešilo ale k ničemu nedospělo, to bys musel zavolat linku Lenova ale v tvém případě je to stejně jedno.
Lenovo Thinkpad R61 - 1680x1050, C2D T7250, 2GB 667mhz, 250GB Seagate Momentus 7200.3, NVS 140m, XP Professional + 3 year carry-in
-
- píše často
- Příspěvky: 235
- Registrován: 24 kvě 2008 19:57
- Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
- Kontaktovat uživatele:
-
- píše často
- Příspěvky: 235
- Registrován: 24 kvě 2008 19:57
- Bydliště: Obraťte hlavu nahoru ^_^
- Kontaktovat uživatele:
Nevím přesně číslo. Spojí mě to s někým z ČR? Angličtinu taky zvládám, ale nevím, jestli bych byl schopnej se s nima anglicky plynule domluvit a vysvětlit jim to.
Mmj před týdnem když jsem to registroval tak se mi tam napsalo:
Vaše registrace bude nyní ověřena, což může trvat až následující počet pracovních dnů: 4 .
Pokud by došlo k chybě, budete okamžitě kontaktováni.
Jestliže chcete ohlásit požadavek na servisní zásah, kontaktujte prosím Lenovo +420 272 131 316
Když voláte a žádáte o službu, mějte prosím připraveny informace: Typ stroje a Sériové číslo stroje.
Děkujeme vám,
tým ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service
Dneska mi přišel dokonce mail, že nějaké varování, aby mi to nepropadlo (takže bych měl záruku 1 rok...)
Takže mám zavolat na výše zmíněné číslo?
Sakra. Začínám být zoufalej....
Mmj před týdnem když jsem to registroval tak se mi tam napsalo:
Vaše registrace bude nyní ověřena, což může trvat až následující počet pracovních dnů: 4 .
Pokud by došlo k chybě, budete okamžitě kontaktováni.
Jestliže chcete ohlásit požadavek na servisní zásah, kontaktujte prosím Lenovo +420 272 131 316
Když voláte a žádáte o službu, mějte prosím připraveny informace: Typ stroje a Sériové číslo stroje.
Děkujeme vám,
tým ThinkPlus/Lenovo Care Maintenance Service
Dneska mi přišel dokonce mail, že nějaké varování, aby mi to nepropadlo (takže bych měl záruku 1 rok...)
Takže mám zavolat na výše zmíněné číslo?
Sakra. Začínám být zoufalej....
A proc tam nezavolas? V nejhorsim ti reknou, ze mas volat jinam.
Nebo chces cekat na nekoho, kdo ti osobne doruci zadost od Lenova o zavolani?
Nebo chces cekat na nekoho, kdo ti osobne doruci zadost od Lenova o zavolani?

Naposledy upravil(a) zivan dne 16 čer 2008 10:20, celkem upraveno 1 x.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
ano presne na to cislo +420-2-7213-1316 http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... IGR-4HWSE3 anglicky vediet nemusis
typ stroja (machine type) a seriove cislo mas na nalepke na spodku notebooku.

typ stroja (machine type) a seriove cislo mas na nalepke na spodku notebooku.
Predator 15, MBP 13 Early 2015, T410, Apple iPad 9.7 (2018), Kindle Fire HD 8
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host