výběr notebooku (30 000 - 35 000)
jj...jasan..ta zakladni zaruka platí vsude na svete...podle vsech norm na svete dostanes zaruku 1 rok ktera plati na ten vyrobek vsude na svete...podle ceskyho obcanskyho zakoniku dostnes jako fyzicka osoba 2 roky ale ten druhej rok jen v cr.....vyrobce(i lenovo) u nekterejch modelu nabizi zaruku delsi a tak pak taky plati na celmy svete....ale sluzba NBD i vsechny jejich obdoby u vsech vyrobcu plati jen v zemi zakoupeni teto sluzby...takze ano...v svedsku ti ten notas opravi ale je kdyz jim ho doneses nebo kdzy si NBD koupis tam......
Uz je doma
Tak jak jsem rekl, tak jsem ucinil. Nakonec to bylo trochu hekticke, ale R61 14'' uz je doma. Jdu pomalu vybalovat.
S tou zarukou to budu jeste resit, hlavne to musim stihnout v te doporucene lhute. To mi jeste zamotali hlavu zase v Mironetu - na servisu, kam me poslali ze zdola s tim dotazem na zaruky, mi rikal ze zarucni balicky dodavaj behem dvou dnu. U vydeje ntb jsem se ptal skladniku a ty rikali deset dni minimalne, spis ctrnact...
Takze zejtra zjistim podminky, jestli neni problem (zatim bych si vystacil s rokem co jsem dostal k ntb primo) a hned objednam carepack, asi 3y on-site+Protection.
S tou NBD mi ale zase motate hlavu :/
Protection ma taky omezenou platnost podle mista nakupu?
S tou zarukou to budu jeste resit, hlavne to musim stihnout v te doporucene lhute. To mi jeste zamotali hlavu zase v Mironetu - na servisu, kam me poslali ze zdola s tim dotazem na zaruky, mi rikal ze zarucni balicky dodavaj behem dvou dnu. U vydeje ntb jsem se ptal skladniku a ty rikali deset dni minimalne, spis ctrnact...
Takze zejtra zjistim podminky, jestli neni problem (zatim bych si vystacil s rokem co jsem dostal k ntb primo) a hned objednam carepack, asi 3y on-site+Protection.
S tou NBD mi ale zase motate hlavu :/
Protection ma taky omezenou platnost podle mista nakupu?
kr píše:nechci byt poslem spatnych zprav ale myslim ze nbd,carepack ci jakoliv se ta zaruka nazyva je platna jen v zemi zakoupeni...dneska sem se na to ptal v lenovo centru i na lince hp a oba mi jasne rekli ze tenhle servis plati jen v zemi zakoupeni teto sluzby...cili pokud ji clovek chce vyuzit v zahranci tak zakoupit az tam......
No to mi snad ani nerikej
kr píše:jj...jasan..ta zakladni zaruka platí vsude na svete...podle vsech norm na svete dostanes zaruku 1 rok ktera plati na ten vyrobek vsude na svete...podle ceskyho obcanskyho zakoniku dostnes jako fyzicka osoba 2 roky ale ten druhej rok jen v cr.....vyrobce(i lenovo) u nekterejch modelu nabizi zaruku delsi a tak pak taky plati na celmy svete....ale sluzba NBD i vsechny jejich obdoby u vsech vyrobcu plati jen v zemi zakoupeni teto sluzby...takze ano...v svedsku ti ten notas opravi ale je kdyz jim ho doneses nebo kdzy si NBD koupis tam......
Jestli je tohle pravda, tak jsme tu veskerou debatu o zarukach v predchozich dnech vedli v podstate bezpredmetne - tohle mi stacilo slyset a byl jsem spokojen!
Musim se jasne zeptat v LENOVO centru, co jako teda znamena ta zaruka, co mi na ni udelali tu kalkulaci.
Derek píše:Ja byl dneska v Mironetu (pac na Lenovo lince jsem pani za tuhle vec odpovednou uz nesehnal) a ujistili me, ze Lenovo ma zaruku worldwide i tu uplne zakladni k NTB.
To je i informace pro tebe, ivanku007
A ptal ses primo na NBD a hlavne ON SITE?
Derek píše:S tou NBD mi ale zase motate hlavu :/
Protection ma taky omezenou platnost podle mista nakupu?
No to mi povidej...taky v tom mam gulas
Derek píše:Tak jak jsem rekl, tak jsem ucinil. Nakonec to bylo trochu hekticke, ale R61 14'' uz je doma. Jdu pomalu vybalovat.
Tak to je fakt rychlost a mas Visty nebo XP? Az si s tim trosku pohrajes, byl bych Ti vdecny za nejaky ten nazor...treba do threadu o LENOVO noteboocich.
ivanek007 píše:Derek píše:Ja byl dneska v Mironetu (pac na Lenovo lince jsem pani za tuhle vec odpovednou uz nesehnal) a ujistili me, ze Lenovo ma zaruku worldwide i tu uplne zakladni k NTB.
To je i informace pro tebe, ivanku007
A ptal ses primo na NBD a hlavne ON SITE?
Jak jsem jiz zminoval jinym - navsteva Mironetu /ta prvni/ byla jenom znouzectnost, udelana proto, ze na Lenovo lince uz jsem v 1600 nikoho veci znalyhonechytl. Slecna dole ve vestibulu (ochotna, mila) mi zjistila, ze info okolo zaruk mi prozradej prave v servisu.
Jenze k cemu je ti pokec od nekoho, kdo mi pri reseni pravnicka vs. fyzicka osoba rekne, ze nevi a at si to ta firma resi sama. Pri slovech jako on-site a carry-in hledal slovnik. A o Lenovu neustale mluvil jako o IBM (a zpocatku jeste neustale pletl do vseho HP, kvuli jejich podobne politice se zarukami-ten jeden rok pro pravnicke osoby).
Jedine co poresil a tomu jsem veril (protoze se zrejme radil s kompetentnejsimi vzadu), ze mezinarodne plati i ten jeden rok standardni zaruky k ntb.
Ale vsechno tohle musim behem zitrka poresit s tou pani pres registrace na Lenovo lince. Poradne ted ani nevim, jestli je bezpodminecne nutne vyplnit tu kartu u ntb, aby mi zaruka platila. A co na ni kdyztak vyplnit-jmeno majitele nebo uzivatele? Proste je toho dost.
A dalsi jsou pak prave dotazy na tu NBD. Jenom se bojim, aby tomu konecne nekdo fakt rozumnel a ta pani se pro zmenu neptala nejakejch kolegu ...
ivanek007 píše:Tak to je fakt rychlost a mas Visty nebo XP? Az si s tim trosku pohrajes, byl bych Ti vdecny za nejaky ten nazor...treba do threadu o LENOVO noteboocich.
Snad kdyz to pujde. Ale poradne jsem si s tim nepohral ani ja, sotva to zapnul, projel par tech welcome menu a hotovo. Musim balit a mam toho nad hlavu. Nejspis si s bookem budu hrat v letadle nebo pri mezipristani v Soulu.
Beru si veskery data s sebou, takze na vsechny customizace a osahavani bude casu dost, az budu taky nekde bydlet
Tak cela situace kole R61 a Mironetu zacina nabirat dalsi rozmer ...
Grr. Ze ja to kupoval takhle narychlo
Volal jsem pani Hrabetove (pani pres registrace service packu), resili jsme samotnou registraci a tak a vsechno veskrze v pohode. Service pack nema zadny mezni lhuty - neplati zadnejch patnact dni povinne registrace od nakupu, to je jenom kvuli tomu, ze lidi si to koupej a registrovat to jdou teprve kdyz se jim neco vysype a oni zjistej, ze nemaj aktivni zaruku.
Druha mensi mystifikace-to mi zase udelal nekdo z prodejcu-servicepack u lenova (nadstadardni) je mozno koupit a aktivovat kdykoliv behem doby behu standardni zaruky. Takze kdyz ja mam ted rok zaruky, platne mezinarodne (asi urcite carry-in) tak kdykoliv behem toho roku muzu dokoupit a regnout nejakej dalsi spack.
Co me ale krapet vytocilo - pani Hrabetova mi podle rodneho cisla ntb zjistovala zaruku. A co cert nechtel - na tenhle kousek mi zaruka bezi uz od 28-05-2008, ackoliv by mela zacit bezet az dnem zakoupeni.
Takze to jenom k tomu, jakej je v Mironetu slendrian.
Zatim to resim volani do Mironetu (uz pet hovoru, predavaj si me jak horkej brambor) a pro jistotu mam jeste do podpory Spacku poslat nascannovanou fakturu a mila pani na to bude zkouset myslet a kdyzta mi dobu trvani upravi, jakmile se ji tam objevi registrace nejakeho meho dalsiho Spacku.
Tak alespon ze na te podpore jsou tak vstricni. Mironetu odebiram vcerejsi kladne hodnoceni z prodeje, protoze ted akorat marnim cas a penize resenim neceho, co meli udelat oni automaticky vcera.
O platnosti svetove, NBD ani dalsich porad nic nevim. Pi. Hrabetova dela ciste support registraci a o tomhle nic nevedela. Prej by tohle meli jasne vedet a rici prodejci ...
Grr. Ze ja to kupoval takhle narychlo
Volal jsem pani Hrabetove (pani pres registrace service packu), resili jsme samotnou registraci a tak a vsechno veskrze v pohode. Service pack nema zadny mezni lhuty - neplati zadnejch patnact dni povinne registrace od nakupu, to je jenom kvuli tomu, ze lidi si to koupej a registrovat to jdou teprve kdyz se jim neco vysype a oni zjistej, ze nemaj aktivni zaruku.
Druha mensi mystifikace-to mi zase udelal nekdo z prodejcu-servicepack u lenova (nadstadardni) je mozno koupit a aktivovat kdykoliv behem doby behu standardni zaruky. Takze kdyz ja mam ted rok zaruky, platne mezinarodne (asi urcite carry-in) tak kdykoliv behem toho roku muzu dokoupit a regnout nejakej dalsi spack.
Co me ale krapet vytocilo - pani Hrabetova mi podle rodneho cisla ntb zjistovala zaruku. A co cert nechtel - na tenhle kousek mi zaruka bezi uz od 28-05-2008, ackoliv by mela zacit bezet az dnem zakoupeni.
Takze to jenom k tomu, jakej je v Mironetu slendrian.
Zatim to resim volani do Mironetu (uz pet hovoru, predavaj si me jak horkej brambor) a pro jistotu mam jeste do podpory Spacku poslat nascannovanou fakturu a mila pani na to bude zkouset myslet a kdyzta mi dobu trvani upravi, jakmile se ji tam objevi registrace nejakeho meho dalsiho Spacku.
Tak alespon ze na te podpore jsou tak vstricni. Mironetu odebiram vcerejsi kladne hodnoceni z prodeje, protoze ted akorat marnim cas a penize resenim neceho, co meli udelat oni automaticky vcera.
O platnosti svetove, NBD ani dalsich porad nic nevim. Pi. Hrabetova dela ciste support registraci a o tomhle nic nevedela. Prej by tohle meli jasne vedet a rici prodejci ...
Derek píše:Jak jsem jiz zminoval jinym - navsteva Mironetu /ta prvni/ byla jenom znouzectnost, udelana proto, ze na Lenovo lince uz jsem v 1600 nikoho veci znalyhonechytl. Slecna dole ve vestibulu (ochotna, mila) mi zjistila, ze info okolo zaruk mi prozradej prave v servisu.
Jenze k cemu je ti pokec od nekoho, kdo mi pri reseni pravnicka vs. fyzicka osoba rekne, ze nevi a at si to ta firma resi sama. Pri slovech jako on-site a carry-in hledal slovnik. A o Lenovu neustale mluvil jako o IBM (a zpocatku jeste neustale pletl do vseho HP, kvuli jejich podobne politice se zarukami-ten jeden rok pro pravnicke osoby).
Jedine co poresil a tomu jsem veril (protoze se zrejme radil s kompetentnejsimi vzadu), ze mezinarodne plati i ten jeden rok standardni zaruky k ntb.
Ale vsechno tohle musim behem zitrka poresit s tou pani pres registrace na Lenovo lince. Poradne ted ani nevim, jestli je bezpodminecne nutne vyplnit tu kartu u ntb, aby mi zaruka platila. A co na ni kdyztak vyplnit-jmeno majitele nebo uzivatele? Proste je toho dost.
A dalsi jsou pak prave dotazy na tu NBD. Jenom se bojim, aby tomu konecne nekdo fakt rozumnel a ta pani se pro zmenu neptala nejakejch kolegu ...
No tak to je vážně paráda...lidi na svém místě koukám!
Derek píše:Snad kdyz to pujde. Ale poradne jsem si s tim nepohral ani ja, sotva to zapnul, projel par tech welcome menu a hotovo. Musim balit a mam toho nad hlavu. Nejspis si s bookem budu hrat v letadle nebo pri mezipristani v Soulu.
Beru si veskery data s sebou, takze na vsechny customizace a osahavani bude casu dost, az budu taky nekde bydlet
Vpohodě, pak dej vědět, až se usídlíš a budeš mít notebook "prozkoumanej"
Derek píše:Volal jsem pani Hrabetove (pani pres registrace service packu), resili jsme samotnou registraci a tak a vsechno veskrze v pohode. Service pack nema zadny mezni lhuty - neplati zadnejch patnact dni povinne registrace od nakupu, to je jenom kvuli tomu, ze lidi si to koupej a registrovat to jdou teprve kdyz se jim neco vysype a oni zjistej, ze nemaj aktivni zaruku.
Druha mensi mystifikace-to mi zase udelal nekdo z prodejcu-servicepack u lenova (nadstadardni) je mozno koupit a aktivovat kdykoliv behem doby behu standardni zaruky. Takze kdyz ja mam ted rok zaruky, platne mezinarodne (asi urcite carry-in) tak kdykoliv behem toho roku muzu dokoupit a regnout nejakej dalsi spack.
Aha...ale většina lidí to stejně podle mne koupí při koupi stroje, na co se pak zbytečně starat...ale když vidim ty ciráty všechny kolem toho, tak si pořád víc a víc říkám, proč já vůl nejdu do toho DELLa Latitude
Derek píše:Co me ale krapet vytocilo - pani Hrabetova mi podle rodneho cisla ntb zjistovala zaruku. A co cert nechtel - na tenhle kousek mi zaruka bezi uz od 28-05-2008, ackoliv by mela zacit bezet az dnem zakoupeni.
Takze to jenom k tomu, jakej je v Mironetu slendrian.
Tak tohle je fakt NESKUTEČNÝ!!!
Derek píše:Mironetu odebiram vcerejsi kladne hodnoceni z prodeje, protoze ted akorat marnim cas a penize resenim neceho, co meli udelat oni automaticky vcera.
Přesně tak a hlavně, když už prodávají bussines notebooky, u kterých je pravděpodobnost, že s nima lidi budou cestovat po světě a chtít na ně záruky,měli by tam snad mít někoho,kdo se v tom skutečně vyzná...takhle je to amatérismus nejhrubšího zrna
Derek píše:O platnosti svetove, NBD ani dalsich porad nic nevim. Pi. Hrabetova dela ciste support registraci a o tomhle nic nevedela. Prej by tohle meli jasne vedet a rici prodejci
Bezva...takže to je začarovanej kruh No nicméně až něco budeš vědět, hoď sem prosím info...
btw...kdy odlétáš?
V 2005..
Uz mam za sebou dalsi kolecko hovoru. Clovek, kterej dela Lenova je na jednani. Mam zavolat pozdeji... Grr
Kazdopadne dost zvazuju, ze si ten Spack poridim od nekoho jineho. Sice by to nemel byt problem, ale jak vidno, tak Mironet dokaze necekane...
Hrabetova taky rikala, at to kdyztak vezmu jinde.
Btw. pravnicka vs. fyzicka osoba - melo by to bejt uplne jedno. Technik jenom v DB zcheckuje, jestli dany NTB ma danou zaruku a dal to neresi. Dikybohu za tohle.
A samotna registrace Spacku by mela byt taky v pohode, teda vyjma te ucasti prodejce. Ten by od tebe mel jenom dostat email, kam prijde aktivacni link (jenze prodejce ten mail musi dat Lenovu a to muze bejt ten kamen urazu) a vsechno se uz resi ciste na netu. Prej uz se nemusi posilat ani ta papirova verze souhlasu s podminkami. Tam prej akorat bacha na netu - kdybych je nahodou odmitl, tak je ten Spack "hotovej" a uz se s nim nic neda delat. Docela nepekna predstava - prekliknu se a x-tisic pryc
Uz mam za sebou dalsi kolecko hovoru. Clovek, kterej dela Lenova je na jednani. Mam zavolat pozdeji... Grr
Kazdopadne dost zvazuju, ze si ten Spack poridim od nekoho jineho. Sice by to nemel byt problem, ale jak vidno, tak Mironet dokaze necekane...
Hrabetova taky rikala, at to kdyztak vezmu jinde.
Btw. pravnicka vs. fyzicka osoba - melo by to bejt uplne jedno. Technik jenom v DB zcheckuje, jestli dany NTB ma danou zaruku a dal to neresi. Dikybohu za tohle.
A samotna registrace Spacku by mela byt taky v pohode, teda vyjma te ucasti prodejce. Ten by od tebe mel jenom dostat email, kam prijde aktivacni link (jenze prodejce ten mail musi dat Lenovu a to muze bejt ten kamen urazu) a vsechno se uz resi ciste na netu. Prej uz se nemusi posilat ani ta papirova verze souhlasu s podminkami. Tam prej akorat bacha na netu - kdybych je nahodou odmitl, tak je ten Spack "hotovej" a uz se s nim nic neda delat. Docela nepekna predstava - prekliknu se a x-tisic pryc
Ad platnost záruky od května 08: na stránkách Lenova se před jakoukoli registrací jakékoli záruky ukazuje platnost odvozená od data výroby notebooku (logicky Lenovo nemůže vědět kdo to kdy koupí). Já to měl u svého Thinkpadu taky. Kupovaný v únoru, záruku to ukazovalo od ledna.
Fujitsu Lifebook S751
Derek píše:V 2005.. A samotna registrace Spacku by mela byt taky v pohode, teda vyjma te ucasti prodejce. Ten by od tebe mel jenom dostat email, kam prijde aktivacni link (jenze prodejce ten mail musi dat Lenovu a to muze bejt ten kamen urazu) a vsechno se uz resi ciste na netu. Prej uz se nemusi posilat ani ta papirova verze souhlasu s podminkami. Tam prej akorat bacha na netu - kdybych je nahodou odmitl, tak je ten Spack "hotovej" a uz se s nim nic neda delat. Docela nepekna predstava - prekliknu se a x-tisic pryc
To sou komedie a ciráty
Derek píše:Kazdopadne dost zvazuju, ze si ten Spack poridim od nekoho jineho. Sice by to nemel byt problem, ale jak vidno, tak Mironet dokaze necekane...
Hrabetova taky rikala, at to kdyztak vezmu jinde.
No když to čtu, tak se Ti ani nedivím...možná se zkus obrátit na to LENOVO centrum na Bělehradské či jak se ta ulice jmenuje. Já tam jel tramvají šestkou a vystoupil na zastávce Bruselská...pak je to ještě kousek pěšky.
Tak paní Hrabětová doporučuje konkurenci? To je zaměstnanec
Vojťas píše:na stránkách Lenova se před jakoukoli registrací jakékoli záruky ukazuje platnost odvozená od data výroby notebooku (logicky Lenovo nemůže vědět kdo to kdy koupí). Já to měl u svého Thinkpadu taky. Kupovaný v únoru, záruku to ukazovalo od ledna.
No jasně, ale to je přece postavené na hlavu, dávat na to záruku od data výroby...si vem, když to bude půl roku ležet na skladě někde...
>>Vojtas: o to jde. Vysvetlovano primo pani od Lenova. Datum prodeje ma zaktualizovat prodejce, aby zaruka bezela spravne. Protoze jinak by to bylo fakt na palici, jak rika ivanek007
>>ivanek007: pani Hrabetova neni od konkurence, ona je od Lenova (nebo jeste jine firmy - email kam mam poslat tu fakturu je dokonce na IBM domene ). A Mironet ji dokonce vubec nic nerikal (coz me v prvni chvili dost sokovalo - prej proc jsem si je vybral - uz kdyz jsem rikal, ze se speializujou na ntb, tak jsem si uvedomil, jaka hrozna kravina to je - dalsi udalosti me v tom jenom utvrzujou. A viz to, co jsi podotkl k biz ntb a zarukam ty vyse.
Do Belehradsky to moc nestiham. Hold kdyz to dnes neklapne s tim po**** Mironetem, tak to budu muset nechat na tom, ze se doba zaruky zaktualizuje az pri registraci dalsiho Spacku.
>>ivanek007: pani Hrabetova neni od konkurence, ona je od Lenova (nebo jeste jine firmy - email kam mam poslat tu fakturu je dokonce na IBM domene ). A Mironet ji dokonce vubec nic nerikal (coz me v prvni chvili dost sokovalo - prej proc jsem si je vybral - uz kdyz jsem rikal, ze se speializujou na ntb, tak jsem si uvedomil, jaka hrozna kravina to je - dalsi udalosti me v tom jenom utvrzujou. A viz to, co jsi podotkl k biz ntb a zarukam ty vyse.
Do Belehradsky to moc nestiham. Hold kdyz to dnes neklapne s tim po**** Mironetem, tak to budu muset nechat na tom, ze se doba zaruky zaktualizuje az pri registraci dalsiho Spacku.
to derek: Aha, ja myslel, ze je od Mironetu a ze Te posila at si to koupis jinam
No to sou super novinky...takze ten kluk v tom LENOVO centru mel teda asi v necem pravdu, kdyz rikam, ze tyhle e-shopy mnohdy poradne ani nevedi, co prodavaji a ze hlavne dohadovani zaruk a jejich dokupovani je u nich velkej problem
Hele ja jak to tak vidim...tak kdyz LENOVO...tak fakt asi na zaklade te nabidky od toho kluka z LENOVO centra...sice to bude o par stovek drazsi nez na netu...ale ty problemy mi za tu usporu fakt nestojej!
Letis tedy zitra, jo
No to sou super novinky...takze ten kluk v tom LENOVO centru mel teda asi v necem pravdu, kdyz rikam, ze tyhle e-shopy mnohdy poradne ani nevedi, co prodavaji a ze hlavne dohadovani zaruk a jejich dokupovani je u nich velkej problem
Hele ja jak to tak vidim...tak kdyz LENOVO...tak fakt asi na zaklade te nabidky od toho kluka z LENOVO centra...sice to bude o par stovek drazsi nez na netu...ale ty problemy mi za tu usporu fakt nestojej!
Letis tedy zitra, jo
Ne, dneska
Jeste par hektickych hodin a frr do viru velkomesta, stavkujicich odboraru a pak snad vzhuru na cesty.
Prave, ze pani Hrabetova je naprosto od zdroje, povolanejsi kontakt, alespon co se jejiho oboru, bych shanel tezko. Ted sehnat nekoho podobneho, kdo mi rekne, jak je to s platnosti zaruk a podobne.
No schvalne zkusim to Lenovo centrum ted po telefonu, jestli mi to nevysvetli oni.
Jenom si nejsem jist, jestli to s tim Lenovo centrem nebude podobne. Protoze kdyz chces vsechno opravdu jistojiste a kvalitne, tak nezbude nez nakupovat primo od vyrobce - tzn. Dell
Dobrou podporu, minimalne po telefonu ma jeste to HP.
Jeste par hektickych hodin a frr do viru velkomesta, stavkujicich odboraru a pak snad vzhuru na cesty.
Prave, ze pani Hrabetova je naprosto od zdroje, povolanejsi kontakt, alespon co se jejiho oboru, bych shanel tezko. Ted sehnat nekoho podobneho, kdo mi rekne, jak je to s platnosti zaruk a podobne.
No schvalne zkusim to Lenovo centrum ted po telefonu, jestli mi to nevysvetli oni.
Jenom si nejsem jist, jestli to s tim Lenovo centrem nebude podobne. Protoze kdyz chces vsechno opravdu jistojiste a kvalitne, tak nezbude nez nakupovat primo od vyrobce - tzn. Dell
Dobrou podporu, minimalne po telefonu ma jeste to HP.
to Derek:
Dneska Tak to je fakt hekticke
No a kor kdyz dneska odborari tou svoji "hodinkou" totalne rozeser*u dopravu na celej zbytek dne
Aha, tak to je fajn,ze je primo od zdroje...ale stejne Ti moc nepomohla
LENOVO centrum zkus:
http://macsource.cz/lenovo/index.php?page=1
No na DELLa uz mas trosku pozde ale ja bych to snad jeste stihnul, nakonec se mi odlet posunul na zacatek srpna, cili od te hekticnosti muzu kapku ustoupit
Dneska Tak to je fakt hekticke
No a kor kdyz dneska odborari tou svoji "hodinkou" totalne rozeser*u dopravu na celej zbytek dne
Aha, tak to je fajn,ze je primo od zdroje...ale stejne Ti moc nepomohla
LENOVO centrum zkus:
http://macsource.cz/lenovo/index.php?page=1
No na DELLa uz mas trosku pozde ale ja bych to snad jeste stihnul, nakonec se mi odlet posunul na zacatek srpna, cili od te hekticnosti muzu kapku ustoupit
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 hostů