Crysis a DX10
-
- píše často
- Příspěvky: 240
- Registrován: 27 úno 2008 16:08
-
- píše často
- Příspěvky: 111
- Registrován: 29 led 2008 10:27
EHM
mam notas http://www.alza.cz/fujitsu-siemens-amil ... d83439.htm
muze mi nekdo rici kde mam nastavit jake Directy chci vyuzivat? Marne jsem to hledal u nastaveni hry a i v systemu.
OT: pod vistama muzete mi doporucit nejaky program na kontrolu/opravu chyb na disku? (mam tuseni ze by neco takoveho melo byt i primo v OS)
diky
mam notas http://www.alza.cz/fujitsu-siemens-amil ... d83439.htm
muze mi nekdo rici kde mam nastavit jake Directy chci vyuzivat? Marne jsem to hledal u nastaveni hry a i v systemu.
OT: pod vistama muzete mi doporucit nejaky program na kontrolu/opravu chyb na disku? (mam tuseni ze by neco takoveho melo byt i primo v OS)
diky
FS Amilo xa 2528 ,AMD Turion64 X2 TL-60,2GB RAM,GF 8600gs,VHP
czech best OSI like Ultima Online server :www.Twilight-zone.cz
czech best OSI like Ultima Online server :www.Twilight-zone.cz
-
- píše často
- Příspěvky: 111
- Registrován: 29 led 2008 10:27
-
- píše často
- Příspěvky: 240
- Registrován: 27 úno 2008 16:08
Taky bych řek. Podle toho co sem kde četl ,tak dx10 je v provozu pořád i když se hraje na LOW (samozřejmě ve vistě). To že to někdo spojuje s very high detailama je proto že pouze na tohle nastavení se využijí nové "efekty" dx10. Kecy typu že vynucení dx9 je blbost pramení tak akorát z toho že dotyčný lidi nevěděj jak to udělat.
onne ma namysli novou verzi pixel sharder prave v DX 10, tato funkce je prave mozna zapnout az pri ultra detailech do te doby neni aktivni, tudiz hra nevyuziva DX 10
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler
-
- píše často
- Příspěvky: 240
- Registrován: 27 úno 2008 16:08
Spuštění s parametrem není nutný, jde to i jinak, ale zaboha už nevim jak.
To že není aktivní nějaká funkce dx10 neznamená že to běží pod dx9, to je nesmysl.
A pokud na tom trváte tak mi vysvětlete následující
- proč je Crysis mnohem náročnější když ho spustím normálně než když vynutím dx9
- proč má vůbec ve vistách volbu dx9 když to podle vás není potřeba
- proč mi to při vynucení dx9 dělalo grafický bugy (způsobené pravděpodobně ovladači gk) a při normálním spuštění ne
- proč se mi při vynucení dx9 sekaly videa a při normálním spuštění ne (opět způsobeno ovladači)
- proč při vynucení dx9 nejsou dostupné very high detaily (samo že ve vistách)
To že není aktivní nějaká funkce dx10 neznamená že to běží pod dx9, to je nesmysl.
A pokud na tom trváte tak mi vysvětlete následující
- proč je Crysis mnohem náročnější když ho spustím normálně než když vynutím dx9
- proč má vůbec ve vistách volbu dx9 když to podle vás není potřeba
- proč mi to při vynucení dx9 dělalo grafický bugy (způsobené pravděpodobně ovladači gk) a při normálním spuštění ne
- proč se mi při vynucení dx9 sekaly videa a při normálním spuštění ne (opět způsobeno ovladači)
- proč při vynucení dx9 nejsou dostupné very high detaily (samo že ve vistách)
protoze je to jak rikas vynucene.. hra s tim nepocita a proto vznikaj problemy to je apson ma domnenka... jinak very high detail si mensi upravou aktivujes i pod DX9
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler
-
- píše často
- Příspěvky: 240
- Registrován: 27 úno 2008 16:08
Crysis je dx9 hra s přidanejma věcma z dx10. Stejný věci (bugy, trhání) to dělalo i ve WinXP, a tam to asi vynucený nebylo, navíc jak píšu bylo to starejma ovladačema, nový to plně vyřešily. Navíc to nevysvětluje výrazně zvýšený nároky pod DX10 (vyšší framerate pod dx9 podle mě neni problém jak nepřímo tvrdíte) a možnost spustit hru v dx9 - podle vaší rétoriky by to vůbec nebylo třeba, a přece je to tam.
Pokud jde o nejvyšší nastavení pod dx9 - o tom nepolemizuju, tam jde o to že hra zvládá všechny efekty jak v dx9 tak dx10, omezený to bylo tak akorát kvůli marketingu - propagace Dx10.
Pokud jde o nejvyšší nastavení pod dx9 - o tom nepolemizuju, tam jde o to že hra zvládá všechny efekty jak v dx9 tak dx10, omezený to bylo tak akorát kvůli marketingu - propagace Dx10.
s propagaci DX10 souhlasim... krome pixel sharder 4.0 to nic noveho neprineslo. Navic ani to neni zadna super vec kvuli, ktere by stalo prechazet na Visty
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů