Servis on-site Lenovo

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Tapdancer
občas něco napíše
Příspěvky: 27
Registrován: 29 čer 2008 00:03

Servis on-site Lenovo

Příspěvekod Tapdancer » 07 črc 2008 21:48

koupí nb bez DPH padá zááruka na 1 rok, spolu s tímto nb bych zakoupil i rozšíření záruky 3 roky on-site, co znamená, že servisní technik přijede do druhého pracovního dne-kdo? Nějaký pán z Lenova nebo z jakého servisu( liší se to snad podle toho u kterého prodejce záruku zakoupím nebo to má Lenovo zajišteno nějak jinak? Máte s tím někdo skušenosti? Dík:)

kyo
guru
Příspěvky: 1648
Registrován: 04 lis 2007 19:26

Příspěvekod kyo » 07 črc 2008 21:59

přijede technik, je snad jedno odkad.. s prodejcem to nema vubec nic spolecnyho, rozsireni zaruky si sjednavas primo s Lenovem a tim padem jeho smluvnimy partnery - servisy.
Lenovo Thinkpad R61 - 1680x1050, C2D T7250, 2GB 667mhz, 250GB Seagate Momentus 7200.3, NVS 140m, XP Professional + 3 year carry-in

Puppy
guru
Příspěvky: 1888
Registrován: 16 kvě 2006 17:17

Příspěvekod Puppy » 07 črc 2008 22:02

Prijede technik do druheho pracovniho dne od nahlaseni zavady. Prakticke zkusenosti s tim nastesti nemam :-) 4 leta onsite zaruka mi ted stejne konci a prodlouzit se to uz neda.

M$ak
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 23 čer 2008 15:03

Příspěvekod M$ak » 08 črc 2008 11:41

Kdyz si zakoupim tady tuhle zaruku a budu mit s notebookem nejake potize, kam mam zavolat, na jake cislo ?

Na All Platforms http://www.ibm.com/planetwide/cz/ ?

CeCo

Příspěvekod CeCo » 08 črc 2008 13:12

K zaruke bude urcite aj telefonne cislo, kam mas zavolat ;-)

C


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti