Problémy s 8400M GS
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 12 srp 2008 19:53
- Bydliště: Brno
Možná offtopic, ale tohle stojí za to přečíst- http://www.extranotebook.cz/jak-odhalit ... -notebooku
CPU:Intel Pentium IV 2,8GHZ ,MB:Asus P4S8X-X,RAM:2x512MB DDR 400,GPU:Leadtek 7600GT (AGP),HDD:Seagate Baracuda 7200.10 320GB 16MB cache; 7200.7 80GB 2mb cache,Zvuková karta:Creative Sound Blaster Audigy 2, LCD: Samsung 206BW 20" 1680*1050
To je zajímavé, že na ATI HD 2400XT jede COD2 při 1280x800 na low také do 30 FPS přestože by měla být mnohem výkonnější než integrovaná X3100onne píše:COD2 pro měl byl taky oříšek, ale flashnul jsem bios, dal nové ovladače na grafiku a dal nový directx.. zablokoval jsem nechtěné programy v tray a jiné běžící procesy co nepotřebuju a světe div se - hraju na intel x3100 COD2 na 1280x800 low na nějakých 25 fps takže jestli ti to jede takhle na GF8400M GS, tak asi má něco špatně..
Acer Aspire TimelineX 3820tg. i5 460m, ATI HD 5650... ex. Travelmate 5520G Turion 1,9GHz, ATI 2400 xt
-
- píše často
- Příspěvky: 124
- Registrován: 02 kvě 2008 17:26
- Bydliště: 3nec
.
každopádně je to zajímavé ja mam kartu viz popis, a také sem osekal co se dalo, dal direct 7, jen rozlišení 1024x768 sem si nechal ať se dá na to koukat, a mám fpska od 150 do 250 (víc fps liga nedovoluje ) a myslím že je to určitě nastavením popř. konfigem
Acer Aspire 6920G-6A4G25MN / 2GHz Intel Core 2 Duo T5750 / 4096MB RAM / NVIDIA GeForce 9500M GS. / OS: MS Windows Vista Home Premium
-
- píše často
- Příspěvky: 124
- Registrován: 02 kvě 2008 17:26
- Bydliště: 3nec
.
od 100 do 175 ale pohybuje se to nejčastěji kolem 125ti, pročpak se ptáš?
Acer Aspire 6920G-6A4G25MN / 2GHz Intel Core 2 Duo T5750 / 4096MB RAM / NVIDIA GeForce 9500M GS. / OS: MS Windows Vista Home Premium
pokud hrajes online na nejakej lepsi urovni, tak pokud mas min jak 100FPS tak je to pomerne velka nevyhoda, tam je kazdej pohyb strasne dulezitej a pokud se ti jen minimlane skubne, tak to muze ovlivnit spoustu veci.. for fun sem hral na notasu online CoD4 a byl obrovskej rozdil kdyz sem mel 100fps a treba jen 60..
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
Pokud ti ale FPS pod 60 neklesne, tak je to lastně fuk, ne? Když LCDčka víc než 60 FPS nezvládnou vykreslit.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
to je mozne, ale profi hrac uz je tak vycvicnej, ze pri nejakem pohybu ocekava nejaky vysledek a opravdu pozna kdyz to ma tolik a tolik FPS.. LCD to treba nezaznamena, ale on ve vysledku pozna, ze tam neco nebylo stopro plynule
MSI GX600PX -014cz : C2D 7500 (2.6GHz TDE), Nvidia 8600GT 512MB, 2GB ram, 250GB HDD, win XP, 3dmark06 5200+ b. + Thermaltake R150N01 IXOFT Fanless NTB Cooler
Chlebovnik píše:Pokud ti ale FPS pod 60 neklesne, tak je to lastně fuk, ne? Když LCDčka víc než 60 FPS nezvládnou vykreslit.
zapomen na refresh rate u lcd, refresh rate je aplikovatelnej u crt, kde urcuje, kolikrat za sekundu dokazou ionty z dela vykreslit obraz.
u lcd nic takovyho neni. tam je dulezitej rise time/fall time, aneb jak dlouho trva, nez pixel pod novym napetim zmeni barvu. 60Hz u lcd se uvadi kvuli kompatibilite. (bohuzel tam vznika snimkovy limit pri vertikalni synchronizaci)
priznam se, ze nevim kolik ma odezvu moje lcd, ale mnoho let zpatky jsem mel strej dell lcd displej s 8ms odezvou, kde se obraz jeste trosku rozmazaval, ale dneska uz je to urcite zas o dost lepsi.
proto jediny omezeni, ktery ti vadi je omezeni lidskeho oka, tam bych upgradoval hardware
(ale co znam, tak zadnej progamer neda dopustit na "zlaty" crt, kde pri 100Hz s 100FPS se CS nedalo hrani s LCD srovnavat...)
Ale FPS nemá nic společnýho s rychlostí střelby ani s ničim podobnym. Chceš říct, že stejnej úsek přeběhne člověk se 100FPS 2x rychleji než člověk s 50 ? Od 30 FPS vejš kdy lidský oko stejně nepozná rozdíl je úplně jedno kolik máš. Tohle je jen některejma pořád dokola živenej mýtus.
Lenovo Thinkpad R61 - 1680x1050, C2D T7250, 2GB 667mhz, 250GB Seagate Momentus 7200.3, NVS 140m, XP Professional + 3 year carry-in
Jenže to není věc oka. Některé hry jsou při 25FPS úplně plynulé a jiné ne. Je to dané optimalizací hry a tím, jak se vůbec úroveň FPS vypočítává.
Jako programátor jsem si kdysi hrál se sadou komponent jménem Asphyre usnadňujícími přístup k funkcím Direct3D. Vzal jsem složitý model stromu z Maxe a jen tak jsem ho vykreslil do scény, kde byla jen obloha a placka představující zem. A výsledek? 50 FPS a přesto se scéna neskutečně škubala.
Jako programátor jsem si kdysi hrál se sadou komponent jménem Asphyre usnadňujícími přístup k funkcím Direct3D. Vzal jsem složitý model stromu z Maxe a jen tak jsem ho vykreslil do scény, kde byla jen obloha a placka představující zem. A výsledek? 50 FPS a přesto se scéna neskutečně škubala.
TP R61 [C2D T8100@2,1GHz, 1x2GB DDR2, Quadro NVS140m 128MB, 15,4" WSXGA+ mat]
kyo píše:Ale FPS nemá nic společnýho s rychlostí střelby ani s ničim podobnym. Chceš říct, že stejnej úsek přeběhne člověk se 100FPS 2x rychleji než člověk s 50 ? Od 30 FPS vejš kdy lidský oko stejně nepozná rozdíl je úplně jedno kolik máš. Tohle je jen některejma pořád dokola živenej mýtus.
pripominas mi debatu, kterou jsem absolvoval s kamosem nad pivem tak mesic dva zpatky. mel uplne stejny argumenty.
predstav si, ze kolem tebe jede auto a ty ho 3x vyfotis. kdyz se pak na ty fotky kouknes za sebou, poznas z toho, ze jelo kolem tebe. kdyz ale tech fotek udelas 30 a podivas se na ne, poda ti to podrobnejsi zpravu o tom, jak kolem tebe projelo. neznamena to, ze jelo 10x rychlejc. ale treba zachytis na tech fotkach neco, co se stalo mezi 6tym a 9tym snimkem. (zato v prvnim pripade tam mas porad celou dobu prvni snimek).
zivenej mytus je to, ze 25 graficky renderovanejch ostrejch (!) obrazku je plynulej obraz. jestlize vychazis z videa, kde 25 snimku je plynulejch, tak si zkus nekdy pauznout nejakou rychlou akcni scenu. ostrej ten obrazek urcite nebude. rozmazani obrazku simuluje prokladani snimku u televize.
dnesni graficky technologie se neco podobnyho snazi aplikovat. poprvy se to tusim objevilo v thief3, dnes napr. assassins creed (stejnej engine jako thief3) v gears of war (rozmazani obrazu pri otaceni). tudiz pri rychlym otoceni se scena rozmaze (thief3 rozostril na mensi rozliseni) a zamezi tak skubanemu otoceni pri narocne scene
souhlasil bych, ze na 25 snimku je to hratelny, ale ne plynuly. plynuly je to tak okolo tech 50ti 60ti snimku. 100 je optimalni (nad 100 musi bejt clovek uz hodne rozmazlenej aby to poznal )
Bummer píše:Jenže to není věc oka. Některé hry jsou při 25FPS úplně plynulé a jiné ne. Je to dané optimalizací hry a tím, jak se vůbec úroveň FPS vypočítává.
Jako programátor jsem si kdysi hrál se sadou komponent jménem Asphyre usnadňujícími přístup k funkcím Direct3D. Vzal jsem složitý model stromu z Maxe a jen tak jsem ho vykreslil do scény, kde byla jen obloha a placka představující zem. A výsledek? 50 FPS a přesto se scéna neskutečně škubala.
to mi spis pripada, zes mel bud fixne nastaveny snimky, kdy grafika duplikovala, kdyz nestihala, nebo si to spadne odecitalo FPS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů