AMILO PI 1556 a vadna grafika?

notebooky Fujitsu Siemens (Amilo, Amilo Pro, Lifebook) a vše kolem nich
Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 28 srp 2008 02:24

Staci faktura. A zavady musi byt tri stejne, nebo ctyri ruzne. Pricemz spolu pri jedne reklamaci nesmi dve nahlasene zavady spolu souviset.
Zarucni list ja napr. nepotrebuji ani pri vraceni penez. Firma u ktere jsem notebook kupoval potrebuje zarucaky jen u znacek jako je Asus, Acer. U FSC staci vyplneny formular o zarucnim zasahu.
Jinak tu posledni zavadu nenahlasovat a nenechat opravit. Date to pouze do servisu k posouzeni a kdyz se servis vyjadri, ze je zavada opravdu pritomna, pak uz jednate jen s prodejcem. Ja nastesti kupoval u slusneho prodejce, kde nakupuji uz dlouho, takze by nemel byt problem. (U jineho prodejce mozna bude potreba i zarucak a hodne stesti).

EDIT: Tak mam vyjadreni ze servisu ohledne meho Amila. Obe dve nahlasene zavady mam uznane a tentokrate to nebyla graficka karta (vsak jsem dukladne hlidal teploty a notebook mel stale na chladici podlozce), jak jsem se domnival, ale vadny cely LCD panel a poskozeny invertor (zpusoboval problikavani displeje - nezavisle na poskozeni panelu samozrejme). Ted uz jen vyzvednout notebook a odvezt na pobocku obchodu a nechat si vratit penize.

Jinak servisaci FSC mi rekli, ze pokud FSC, tak at kupuji jednoznacne Lifebook a ne ******** Amilo. Cimz chci tedy upozornit i ostatni. Opravdu se za kvalitu vyplati priplatit.
Ted se rozhoduji mezi Lifebookem, Latitudem E a HP 6730b - tak snad to bude stastny vyber.

Jinak chci tedy tedy jeste pozdvihnout servis CDC na Praze 4, ktery vse vyrizuje rychle a jednani je na jednicku - ne jako odstrasujici servisy Aceru a Asusu.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

ejbl
občas něco napíše
Příspěvky: 35
Registrován: 29 říj 2006 21:41

Příspěvekod ejbl » 10 zář 2008 23:45

Chtěl bych se zeptat, jestli můžu přinést Pi1556 do servisu já, i když je na faktuře napsaný můj otec (kvůli odepisu z daní). A dále bych se zeptal, jestli musím mít nějaký konkretní problém, nebo jestli si můžu nechat udělat jen diagnostiku, jestli je vše ok. Notas mi zatím běhá, ale za 3 měsíce mi končí záruka a nechtěl bych, aby se posral až po záruce. Už tak nějak pociťuji, že dodělává (např. prohnutá klávesnice, lupání v pravém kloubu po delším užívání, po delším užívání se občas sekne, po resetu ani nenaběhnout okna, naskočí nějaká hláška a musím chvíli počkat, než vychladne).

Zed
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 24 zář 2008 18:34

Příspěvekod Zed » 24 zář 2008 18:40

Do servisu můžete zanést notebook i vy, fakturu k tomu vůbec nepotřebujete, stačí záruční list. Pokud na záručním listu je uvedeno jméno vašeho otce, tak to také vůbec nevadí. V případě, že nemáte problém, který chcete reklamovat, tak za prohlídku zaplatíte servisem stanovenou cenu.

Zed
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 24 zář 2008 18:34

Příspěvekod Zed » 24 zář 2008 18:49

K době čekání na reklamaci, bych dodal asi toto. Amilo mám již na třetí reklamaci. Pokaždé odešla grafika - svislé pruhy přes obrazovku. Vždy reklamace trvala celých 30 dní. Prodejce (Znojmo) mi řekl, že to odesílá do servisu v Olomouci, a kdy to přijde zpátky, že neovlivní.
Do konce lhůty na vyřizení třetí reklamace, kde jsem žádal dobropis notebooku, zbývá pět dní. Takže v pondělí se uvidí.

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 24 zář 2008 19:26

Cau Zede...Tos mel zavezt do autorizovaneho servisu... Ja to mel za tri a podruhe za ctyri dny opravene.. Taky cekam na uplynuti lhuty..posuzuji uz nejak dlouho... Nevis jestli ta lhuta 30dni jsou pouze pracovni dny?
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

polo

Příspěvekod polo » 24 zář 2008 21:49

Na asus zarucak nepotrebujes staci ti serive cislo...Este som nepocul ze by niekto reklamoval asus a potreboval daky zdrap papiera...


A odstarsujuci servis nato si kde prisiel...


Ja som sice reklamoval iba nabyjacku a mechaniku ale obydvne reklamcie trvali aj s dopravou tam a spat + samotni servi 3 dni a toto ide do Ciech a ja som v SR...( Staci vyplnit formula na nete na druhi den masdoma kuriera a na dalsi uz to maju v servise v ten isty den to poslali aj spat a na dalsi som to mal doma)

nabyjacku som reklamoval pretoze piskal slabo a reklamcia uznana..
Mechanika mala zase problemi s niektorymi mediami co sa tyka napalovania a nemali problem okamzite vymenit...

A podpbnych pripadov poznam vela skus si aspon toto forum prestudovat...


Inac mam skusenosti aj zo servisom Fujitsu-siemens , HP, Toshiba ci ACER a to vlastne nehovoriac o okoli a roznych forach...

Inac ACER ma proiserni servis to je bez debaty...( book mi vdaka nim nykdy nefungoval a nakoniec to skoncilo u sudneho znalca naco mi vratili po case peniaze)

Zed
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 24 zář 2008 18:34

Příspěvekod Zed » 25 zář 2008 11:56

Zdravím,
jelikož nemám s reklamacemi mnoho zkušeností, tak jsem vycházel z reklamačního řádu prodejce a občanského zákoníku. Navíc nechci notebook opravit, ale pouze posoudit závadu a vrátit peníze. Takže to si myslím, že stejně musím jít k prodejci a ne do servisu.
Co se týče lhůty na reklamaci, těch třicet dní je kalendářních třicet dní. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den. Viz občanský zákoník §122.
To je i můj případ. Na reklamaci jsem dal notebook 29. 8. a konec lhůty je tak 28. 9., což je neděle. Proto poslední den lhůty připadá na pondělí 29.9.

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 25 zář 2008 14:01

Tak to jsme na tom stejne... 29.9. tedy cekam telefonat..Jinak v utery volam ja :twisted:
Novy notebook uz je na ceste i tak.. ale snad ty penize vrati... Bylo by prijemne mit noveho Della jen za 5000Kc :D
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

iamreddwarf
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2008 22:19

Příspěvekod iamreddwarf » 08 lis 2008 20:38

S timto notebookem amilo Pi1556 sem si užil taky své, sice když nebyl rozbitej tak bežel špičkově (kromě toho že se hrozně přehřejval) ale jak uz tu bylo zmineno tak problemy s grafikou, viz pruhy pres obrazovku a vubec se nenabootoval, jenom ve VGA rezimu, vzdycky sem ho odves do servisu (bring in) zaruka, staci zaručák. tma mi ho do tejdne vetsinou opravili, jenze behem 2 let co sem ho mel se to stalo 3x stim ze potřetí mi ho vratili sice s novou grafikou, zakladni deskou a podobne ale prozmeni nefunkcni baterkou. kazdopadne 3x u nej menili baterku, 2x disk, radice disku, chlazeni, zakladni desku nebo co o bylo a pak jeste naky veci, proste vzdy nova soucastka s stejnej problem tkaze asi seriova vada tehle notebooku takze urcite nekupovat ;-) pri 4. reklamaci momentalne cekam na vraceni penez a chci si koupit za ty penize co sem kupoval tehle 2 roky, HP EliteBook 8530p, coz by mel byt kvalitnejsi notebook i kdyz vyko je srovnatelny.

kdybych nemel tuhle spatnou zkusenost (sice servis vybornej, nikdy nerekli ani slovo a bylo to v pohode) tak by se mi libil i posledni FSC AMILO Pi3540 protoze je za ty prachy nadupanej i s slusnou vydrzi baterky(u 1556 to bylo jenom kolem hodiny i pri maly zatezi), ale asi nebudu riskovat podruhy a pudu relativne na jistotu k HP...

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 10 lis 2008 17:46

Amilo uz nekupuj.. Fakt to nema smysl pokouset. Tyhle levny vykonny notasy jsou na jedno brdo.. Navic ten servis je prijemnejsi, kdyz nekdo prijede rovnou domu a zavadu odstrani na miste... :wink:
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

superkojot
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 21 kvě 2007 22:40

Příspěvekod superkojot » 30 lis 2008 13:52

Zdravím. Mě prodejce řekl, že aby mi mohl vrátit peníze musím mít tři stejné závady. Já mám momentálně 4 různé. Jak je to tedy vlastně. Povedlo se někomu dostat peníze při čtyřech různých závadách.

Jinak FJS vydal nový bios 1.26 pro tento model. Ten má prý vylepšený algoritmus řízení otáček ventilátoru, což má zamezit tepelnému namáhání grafiky. Moc mu ale nevěřím, protože mi ho v servisu flashli a musel sem downgradovat. Řídil větrák úplně nesmyslně - asi na půlku max. ot. bez zátěže a při zátěži se ztlumil na nejnižší. Takže samozřejmě neměl šanci nic uchladit :) . Volal sem do servisu a tam mi řekli ať tam dám teda zpět 1.25 a moc se divili, že to dělá. No opravdu nevím co s tím teď. Nejraději bych už tenhle NB neviděl :( .

ještě citace z http://support.fujitsu-siemens.com/amilo_graphic.asp

"Mandatory BIOS update!!!
Some Fujitsu Siemens Computers notebooks are experiencing long-term faults in their graphics displays. This is due to faulty graphics cards and chipsets. The problem can be remedied by replacing the graphics card or motherboard. During the warranty this repair is performed by us free-of-charge:

...

If your system doesn`t show one or more of these symptoms we strongly recommend to update your system with the latest BIOS version available for download on our support pages."

iamreddwarf
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2008 22:19

Příspěvekod iamreddwarf » 30 lis 2008 14:28

to nevim jak to je tahle, ja ho mel v servise 3x a vzdycky byl problem pres grafiku, ale i dalsi veci ale to bylo uz spis dusledkem prehrejvani a proste spatny grafiky a asi konstrukce pze ten notas byl neuveritelne poruchovej, jeslti chces muzu nekdy dohledat ty protokoly o opravach...

jaky u nej mas ty problemy, kdyz rikas 4 tak scim? a dycky ti ho ze servisu vratili spravenej?

superkojot
občas něco napíše
Příspěvky: 69
Registrován: 21 kvě 2007 22:40

Příspěvekod superkojot » 30 lis 2008 15:21

No nejdřív jsem si stěžoval na hlučný ventilátor. Tedy spíše jsem se chtěl jen tak poradit, jestli je to u tohodle modelu normální... Přes moje překvapení mi to uznali a vyměnili celej ten chladicí blok. Potom se mi porouchala DVD mechanika. Asi půl roku se nic nedělo a nedávno mi odešla grafika. Asi týden po výměně grafiky jsem ho donesl zpět, protože se zahříval více než před tím. Bylo to totiž už na hranici 94°C kdy grafika již začíná omezovat výkon.... Sice se v servisu na mě divně tvářili, když jsem jim řekl, že se mi to přehřívá. Pochopil jsem něco na smysl toho, že to je NB a že není určený na zátěž. Vyměnili mě opět chladící blok a flashli BIOS, o čemž jsem již psal. Jinak téměř všechny opravy byly vyřízené do týdne, takže na rychlost servisu si nemohu stěžovat. Teď jsou teploty při zátěži o trochu nižší. Opravdu ale jen o pár stupňů. Tak nevím co s tím. Že se přehřívá by mi nevadilo, kdyby to nezpůsobovalo riziko, že se mi měsíc po vypršení záruční lhůty opět zpeče grafika.

EDIT: poslal sem ti do SZ moje icq, tak jestli budeš mít čas, můžeš mitam poslat ty protokoly...


Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů