Thinkpad R61 a vse kolem nej

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
kyo
guru
Příspěvky: 1648
Registrován: 04 lis 2007 19:26

Příspěvekod kyo » 07 zář 2008 21:53

potrebujes aspon fakturu. no a nebo to muzes zkusit, v Lenovu podle seriovyho cisla zjistej minimalne kdy to bylo zhruba koupeny a tady u toho bude vzhledem k tomu jak dlouho se prodava jasny ze v zaruce je.

nárok na nový ntb nemáš nikdy.
Lenovo Thinkpad R61 - 1680x1050, C2D T7250, 2GB 667mhz, 250GB Seagate Momentus 7200.3, NVS 140m, XP Professional + 3 year carry-in

Chiquita
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 21 črc 2008 13:10

Příspěvekod Chiquita » 08 zář 2008 08:26

Po třetí stejné uznané záruční opravě nebo po čtyřech různých uznaných záručních opravách máš dle zákona nárok na odstoupení od smlouvy.
Rozhodnutí zda chceš vrátit peníze nebo nové zboží je čistě na tobě.
LENOVO ThinkPad X200, 12.1'' WXGA, Intel Core 2 Duo P8400(2.26GHz), 4GB RAM, HDD 160GB, Intel X4500, 3G modem

Guf
guru
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 08 zář 2008 10:42

V Lenovo zjistí kulový, to mám bohužel odzkoušený. Vyplivnou na tebe datum výroby a budou ti tvrdit, že je to datum koupě. :D

Pak na tebe vytáhnou, že notebook už není v záruce. Ty se jich zeptáš, proč z tebe dělají blbce, když se prodává teprve rok. Začnou ti tvrdit, že záruka je pouze jeden rok. Ale záruka je 2 roky ze zákona ČR, takže se snimi začneš hádat. A čas běží dál, nic se neděje.

Nakonec už tě to přestane bavit a ty jim, kromě pár nevybíravých slov, zahrozíš Českou obchodní inspekcí. Toho se zakleknou a nakonec se dají věci do chodu. Seženeš nějaký doklad, kde bude uvedeno sériové číslo notebooku a je to, záruka je doložena a konečně se může začít opravovat :D.

Takhle to probíhalo u mé rekalmace, všichni od Aceru až po Lenovo jsou hajzli, kterým zaplatíš a si jejich. Notebooku je v reklamaci od 14.8. a doposud ho nemám spravený, protože servis mi nebyl schopen sdělit, co po mě vlastně chtějí. Nevím jestli je normální, když práce dva týdny stojí, a nikoho v servisu nenapadne, čí že to leží na stole notebook a zda-li pak nepotřebuje opravit? FUCK ALL šulini.
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in

MartenP
píše často
Příspěvky: 449
Registrován: 08 srp 2007 13:41

Příspěvekod MartenP » 08 zář 2008 13:25

Podobné jsou i mé zkušenosti. Oficiální servis Lenovo Orange and Green - První reklamace pantů dopadla v pořádku a během 14 dnů bylo opraveno (notebook ponechán zákazníkovi, oprava na počkání). Druhá reklamace pantů už byla horší. Nejdřív mi oznámili, že je notebook bez záruky (cca půl roku starý), poslal jsem jim doklad o koupi a šel do jiného servisu - Your Systems. Tam jsem jim ukázal doklad a reklamace byla vcukuletu uznána s tím, že mi ponechají notebook a až dorazí díl, přinesu, opraví na počkání.

PetrVavrik
píše často
Příspěvky: 211
Registrován: 15 říj 2006 15:58

Příspěvekod PetrVavrik » 08 zář 2008 14:00

MartenP: s Your System v Ostravě mám ty nejlepší zkušenosti, taktéž jsem zde byl 2x na výměně pantů u R60 a vždy objednali díl a opravili na počkání. 3. reklamaci pantů jsem řešil u Orange and Green, ale už jsem nechtěl vyměnit panty, jen sepsat protokol o 3. stejné závadě. Taky naprosto bezproblémový přístup.
MacBook Pro 13'3/2,4GHz/4GB RAM/HDD 250GB/GPU nVidia 320m/Mac OS X Snow Leopard 10.6.4 + Magic mouse

Mukl
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 01 kvě 2008 19:50

Příspěvekod Mukl » 08 zář 2008 16:38

Hmm, to sem teda zvědavej, ale záruku jsem normálně potvrzoval přes internet (aby byla ty 2 roky), tak to snad vyjde.

Největší gól je, že mi fakturu (takže i záručák) nevrátili právě v servisu, ale všimnul sem si toho až pozdě :-/
Lenovo TP R500: 15,4", Core 2 Duo 2.26GHz, 2 GB DDR3, Radeon 3470, 16OGB, MS Vista Bus. +
ThinkPad port Advanced mini dock

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 08 zář 2008 17:51

Jinak záruka se dá ověřit zde: http://www-307.ibm.com/pc/support/site. ... -WARNTY#sw

U mě to ukazuje expiraci 2011-05-25 a to tak asi odpovídá podle toho, kdy jsem to koupil.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

kyo
guru
Příspěvky: 1648
Registrován: 04 lis 2007 19:26

Příspěvekod kyo » 08 zář 2008 18:14

u prodlouženejch záruk to ukazuje přesně, protože jsi datum koupě uváděl při registraci záruky.

u normální záruky to ukazuje datum výroby.
Lenovo Thinkpad R61 - 1680x1050, C2D T7250, 2GB 667mhz, 250GB Seagate Momentus 7200.3, NVS 140m, XP Professional + 3 year carry-in

Mukl
píše často
Příspěvky: 119
Registrován: 01 kvě 2008 19:50

Příspěvekod Mukl » 08 zář 2008 21:26

Dík, za ten odkaz.
Sice mi to ukazuje datum výroby, i když jsem to aktualizoval, ale stále mám více jak půlrok, tak to stíhám...

Díky všem
Lenovo TP R500: 15,4", Core 2 Duo 2.26GHz, 2 GB DDR3, Radeon 3470, 16OGB, MS Vista Bus. +

ThinkPad port Advanced mini dock

seleslav
občas něco napíše
Příspěvky: 42
Registrován: 08 zář 2008 22:56

Příspěvekod seleslav » 09 zář 2008 13:05

Zdravím chtěl bych se zeptat na výdrž 15" R61 s 140nvs pri zatizeni a pri setření...

pilgrim
občas něco napíše
Příspěvky: 97
Registrován: 21 srp 2007 18:12

zataz a setrenie

Příspěvekod pilgrim » 09 zář 2008 16:06

ono sa to lisi podla roznej zataze (je rozdiel pozerat film a kopirovat subory) ako je aj rozdiel v setreni (bud na nom pracujes alebo setris)

vysledky su zhruba taketo:

zataz: 1,5 hodiny
setrenie: 3 hodiny
(po roku pouzivania)

ked je novy, tak asi +20 min.

(pre R61, 15,4", T7100, 1GB, 120HDD, NV Quadro 140M)
teda u tych novsich modelov sa to bude trochu lisit.


2 hod. film zvladne v pohode (so znizenym jasom displaya)

vydrz vo viste a v xp zhruba rovnaka, v ubuntu max vydrz okolo 2 hod.
Lenovo Thinkpad T61, Lenovo Thinkpad R61 (stolen)

MartenP
píše často
Příspěvky: 449
Registrován: 08 srp 2007 13:41

Příspěvekod MartenP » 10 zář 2008 11:11

Mukl píše:Hmm, to sem teda zvědavej, ale záruku jsem normálně potvrzoval přes internet (aby byla ty 2 roky), tak to snad vyjde.


Kde jsi to prosím Tě potvrzoval? Já nikde nic nenašel. Jediné, co jsem udělal, bylo, že jsem poslal tu přiloženou kartu do Anglie, kde bylo datum zakoupení, sériové číslo,... Díky!

Guf
guru
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 11 zář 2008 09:55

Super, notebook je konečně opravený. Vypadá to, že je v pořádku.

Koupil jsem si média s XP a nainstaloval, konečně XP :D. Jen se chci zeptat, jakým programem se dá bezpečně rozdělit disk ještě na jeden oddíl?

Protože je notebook v továrním nastavení, objevila se mi také ikonka Lenovo Registration. Mám někde něco registrovat, koupil jsem si totiž 3 letou záruku a nerad bych něco pokazil. Díky
Naposledy upravil(a) Guf dne 11 zář 2008 10:04, celkem upraveno 1 x.
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in

roxtedy
píše často
Příspěvky: 191
Registrován: 12 bře 2007 10:39

Re: re

Příspěvekod roxtedy » 11 zář 2008 10:04

Guf píše:Super, notebook je konečně opravený. Vypadá to, že je v pořádku.

Koupil jsem si média s XP a nainstaloval, konečně XP :D. Jen se chci zeptat, jakým programem se dá bezpečně rozdělit disk ještě na jeden oddíl?


Tak to za ty XP jsi vyhodil penize zbytečně :lol: Nechápu proč někdo kdo tomu nerozumí hodnotí, tak výbornej system jako W VISTA.... Tady si můžeš přečíct o tom proč je W VISTA mnohem lepší,stabilnější a bezpečnější OS

http://myego.cz/item/windows-vista-jsou ... dows-vista

Jo jinak na rozdělení disku acronis disk director, je v češtině a umí bezproblémově rozdělit disk na kterém je operační systém.....

Guf
guru
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 11 zář 2008 10:12

Já tady ale nikde Visty nehodnotím, nebo ano?? :D :D :D

Co k tomu článku říct no... Ještě nikdy se mi nestalo, aby mi při flashi BIOSu spadnul operační systém. Až teďkom u Vist, a proto už je nechci ani vidět.

Aby se v průběhu flashe z ničeho nic objevila nějaká triviální chyba Vist (tuším nějaký explorer...) a já kvůli tomu musel měnit základní desku, tomu Ty říkáš stabilní systém??
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů