problém s power managerem a access connections

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
rah
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 11 říj 2008 12:16

problém s power managerem a access connections

Příspěvekod rah » 11 říj 2008 12:35

zdravím, mám problém s power managerem a access connections. Nejdřív mi z ničeho nic z lišty zmizelo zobrazení stavu baterie power manageru, už se k němu dostanu jen přes gadget v postranním panelu, ovšem vůbec nemůžu spustit samotný power manager - vždycky se zobrazí jen hláška "program přestal fungovat"... Nepomohla ani několikerá odinstalace a opětovná instalace.
Něco podobného se před časem stalo i s Access connections - ikona se sice zobrazí v system tray, připojení funguje, ale když dám "launch Access connections", zas následuje jen hláška "program přestal fungovat"...

(všecko aktualizuju přes system update)

co s tím??

wern_er
guru
Příspěvky: 1129
Registrován: 10 kvě 2007 12:35

Příspěvekod wern_er » 11 říj 2008 12:53

V podobném stavu je asi jediné jisté a rychlé řešení zazálohovat soubory a obnovit tovární nastavení ... poté si dát pozor co člověk do NTB instaluje aj. (pravidelně pročistit NTB od případné havěti z netu atd.) ... řešit podobné problémy jinou cestou bývá jen zdlouhavé a často k ničemu ...
TP T61 7664-18G, 2x2GB RAM 800MHz, Intel SSD 330 180GB, Advanced Mini-Dock
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x8GB DDR3 1600MHz, 128GB mSATA Crucial M4 SSD
TP X230 2320-2QG (IPS, UB dock), 2x4GB DDR3 1600MHz, 256GB mSATA Crucial M500 SSD

Jakoob
guru
Příspěvky: 835
Registrován: 14 bře 2007 18:00
Bydliště: Kousek od Prahy

Příspěvekod Jakoob » 11 říj 2008 15:32

souhlas s Wern_erem, pokud ti to jednou spadne(zmizi) tak to opravis leda reinstallem celyho systemu. mozna existuje nejaky nastroj na odmazani celyho softu od Lenova ale to uz jen teoretizuji.....
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů