Servis HP Pavilon (SR)
Servis HP Pavilon (SR)
ahoj
Cital som na niektorych forach ze v servise nevedia/ nechcu opravovat HP Pavilony, z dovodu ze su primarne urcene pre USA trh a na Slovensko sa nedovazaju vsetky nahradne diely.
Viete mi povedat vasu skusenost s touto HP radou.
Je mi jasne ze je to asi ta najnizisa rada od HP, takze kvalita bude nizsia.
dik
Cital som na niektorych forach ze v servise nevedia/ nechcu opravovat HP Pavilony, z dovodu ze su primarne urcene pre USA trh a na Slovensko sa nedovazaju vsetky nahradne diely.
Viete mi povedat vasu skusenost s touto HP radou.
Je mi jasne ze je to asi ta najnizisa rada od HP, takze kvalita bude nizsia.
dik
servis v sk ti opravi jen pavilion, ktery
a) je urceny pro sk trh
- jsou totiz i obchody, ve kterych prodavaji za nizsi cenu ruzne predvadecky, notebooky z jinych statu, apod., servis pak musis resit jedine pres ten obchod, napr. gigacomputer (bude jich vic, ale vzpominam jen na tento)
b) je koupeny v sk
- paviliony nemaji mezinarodni zaruku.
je to rada domacich multimedialnich booku - tzn. ne nejake denni noseni domov - prace/skola a kvalita je skutecne nizsi, nez u HP compaq modelu
a) je urceny pro sk trh
- jsou totiz i obchody, ve kterych prodavaji za nizsi cenu ruzne predvadecky, notebooky z jinych statu, apod., servis pak musis resit jedine pres ten obchod, napr. gigacomputer (bude jich vic, ale vzpominam jen na tento)
b) je koupeny v sk
- paviliony nemaji mezinarodni zaruku.
je to rada domacich multimedialnich booku - tzn. ne nejake denni noseni domov - prace/skola a kvalita je skutecne nizsi, nez u HP compaq modelu
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
j, blbe jsme se vyjadril, sk servis do neopravi, ale prijme do opravy.
pak se poslou do polska a zpatky, blbe je na tom to, ze diky te preprave sk->pl->sk to trva dlouho
pak se poslou do polska a zpatky, blbe je na tom to, ze diky te preprave sk->pl->sk to trva dlouho
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
to bud rad kamarade, zes to mel za takovou "chvilku". Ja cekal u VBI na opravu 2 mesice, cele leto a to jsem jim jeste za to platil, i kdyz se to melo vztahovat na reklamaci. Bohuzel o vraceni penez jsem se dozvedel az po tomto incidentu a take jsem tam mel mnoho dat, o která jsem stál.jen pisu, zes to nemel jeste tak hrozne a mesic je celkem dobrej =)
HP Pavilion 1199EC Intel C2D 2x2.26, GF9600m GT 512MB, 4GB DDR2, 320GB HDD...
no tak dva mesiace by som na NB nečakal.a žeby som platil aj za niečo(neviem začo si platil ty),tak to už by ma fakt dorazilo...čakal som,že reklamačka bude trvať nejakých 3 týždne,keď šiel až do poľska,ale žeby to bolo tak dlho som vôbec nečakal...dva mesiace bez NB je vražedná doba...
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station
Chcem sa podelit o moju skusenost s Pavilion servisom.
Ta skusenost je skor negativna ako pozitivna.Dal som ho prvykrat reklamovat kvoli odpalenej grafike.Vramci zaruky.Vymenili celu MB,obraz krasny,slape jak hodinky.NOtebook prisiel za 20 dni.ALE malo to jeden hacik.Siel som napalovat a ono ta s*ina neberie ziadne napalene medium!!Dokonca ani nenapaluje!!To sa vztahovalo IBA na DVDcka.CDcka mi v pohode bralo,ale nenapalovalo.Dalej,v reprakoch bolo pocut obcasne rusenie.Cize horsa vratit notebook zasa..Teraz cakam uz asi 23.den a notebook stale nemam..
Co z toho vyplyva??V Polskom servise su neschopni ´odbornici´..
Kebyze mi vratia peniaze,tak si urcite kupim DELLko ale business verziu...
Ta skusenost je skor negativna ako pozitivna.Dal som ho prvykrat reklamovat kvoli odpalenej grafike.Vramci zaruky.Vymenili celu MB,obraz krasny,slape jak hodinky.NOtebook prisiel za 20 dni.ALE malo to jeden hacik.Siel som napalovat a ono ta s*ina neberie ziadne napalene medium!!Dokonca ani nenapaluje!!To sa vztahovalo IBA na DVDcka.CDcka mi v pohode bralo,ale nenapalovalo.Dalej,v reprakoch bolo pocut obcasne rusenie.Cize horsa vratit notebook zasa..Teraz cakam uz asi 23.den a notebook stale nemam..
Co z toho vyplyva??V Polskom servise su neschopni ´odbornici´..
Kebyze mi vratia peniaze,tak si urcite kupim DELLko ale business verziu...
Tak pisem o dalsej skusenosti.Notebook sa mi vcera vratil z reklamacie.Ako som pisal,nesla korektne DVDROMka.Vyskusal som ju pred predavacmi a ono to NEFUNGUJE!!Dokonca ide este HORSIE ako predtym!!!V protokole je uvedene ze bola menena DVD mechanika.Ta tam aj je fyzicky vymenena,ale nefugnuje to.CO myslite ako sa mam zachovat?Tipujem ze je zla maticna doska.CO vy na to??Mam pravo ziadat od nich peniaze spat??
Je to strasne aki neschopni ludia robia v tych servisoch!!!Tak po tomto uz paviliony NIKDY V ZIVOTE!!!
Je to strasne aki neschopni ludia robia v tych servisoch!!!Tak po tomto uz paviliony NIKDY V ZIVOTE!!!
Nechal jsi jim ten notebook v servisu s tim, ze bezi porad puvodni reklamacni lhuta? Pak staci pockat mesic od zacatku, nechat si napsat doklad o neopraveni vcas a jit s nim za prodejcem.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan píše:Nechal jsi jim ten notebook v servisu s tim, ze bezi porad puvodni reklamacni lhuta? Pak staci pockat mesic od zacatku, nechat si napsat doklad o neopraveni vcas a jit s nim za prodejcem.
Tak druha reklamacna lehota presla.Toto je uz zasa daco ine.Ale chyba je pritom ta ista.A ten notebook som nechal na predajni s tym,ze oni objednaju mechaniku a vyskusaju ju.Cize notebook mi uz prisiel z POLSKEHO servisu.
Ty jsi ten notebook snad koupil v te prodejne a tam jsi ho taky odnesl reklamovat. Reklamoval jsi spatnou mechaniku, prisel opraveny, ty jsi zkontroloval mechaniku a nepodepsal jim prevzeti z opravy. Takze reklamace bezi dal...
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan píše:Ty jsi ten notebook snad koupil v te prodejne a tam jsi ho taky odnesl reklamovat. Reklamoval jsi spatnou mechaniku, prisel opraveny, ty jsi zkontroloval mechaniku a nepodepsal jim prevzeti z opravy. Takze reklamace bezi dal...
Vlastne mas pravdu.Ano kupil som ho v tej predajni,kde som ho aj nechal teraz.Takze mozem ziadat peniaze??
No jestli jsi nepodepsal protokol o prevzeti reklamace, tak se ti pocita cas od te reklamace mechaniky. V CR mas po prekroceni 30 dnu narok narok na odstoupeni od smlouvy a vraceni penez.
Pokud jsi ten protokol podepsal a az pak zjistil, ze ta mechanika nefunguje, tak to je dalsi reklamace.
Samozrejme vse plati, jpokud jsi nakupoval jako spotrebitel a mas klasickou zakonem danou zaruku (2 roky).
Pokud jsi ten protokol podepsal a az pak zjistil, ze ta mechanika nefunguje, tak to je dalsi reklamace.
Samozrejme vse plati, jpokud jsi nakupoval jako spotrebitel a mas klasickou zakonem danou zaruku (2 roky).
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů