Dobry vecer,
vlastnim nb asus a6m-q050 a na mem lcd je mrtvy bod (trvale zhasnuty). Vim, ze se na tento pripad nevztahuje zaruka, ale mam dijem, ze se nejedna o 1 mrtvy bod ale o 2-4 nahloucene tesne vedle sebe. Mam totiz znameho se "stejnym" problemem (1 mrtvy bod) a jeho mrtvy bod je opravdu jenom malinka tecka na lcd sotva rozpoznatelna... Mhl by mi tedy nekdo z vas poradit v nasledujicich dotazech?:
1. Pokud by se opravdu jednalo min. o 2 mrtve body ani ne milimetr od sebe, da se na ne uz zaruka uplatnit? Nejsem si totiz jist zda jsem te norme dobre porozumel, ale zda se mi, ze v tomto pripade by zarucni opravu uplatnit slo.
2. Mam se pred pripadnou opravou jeste obratit na nejakeho odbornika a na ktereho? Budou napr. toto vedet prodavaci v obchodech s vyp. technikou?
3. Jak dlouho vyrizeni zaruky muze priblizne trvat?
Pokud byste si nekdo nasel chvilku a dotazy mi zodpovedel, prip. povedel neco navic, budu velmi vdecny.
TK
A6M-Q050 a mrtvy (-e) body/y
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 12 kvě 2006 14:02
- Bydliště: Trutnov, ale teď spíš kolej v Brně
Dekuji, to neni vubec spatny napad, to me nenapadlo! Mam pouze strach, ze fotky nebudou, vzhledem ke kvalite meho fotoaparatu, dostatecne vypovidajici. Asi neexistuje program, ktery by byl schopny sejmout aktualni pracovni plochu vcetne tohoto defektu, ze? . Kazdopadne se jeste zkusim poptat dal. Druhy muj problem je, ze jsem nb kupoval v Praze a jsem z Brna. Je to problem? Je nutno jet s nb kvuli reklamaci do Prahy nebo je mozno kontaktovat primo asus servisni stredisko? Na strankach asus je psano neco v tom smyslu, ze servisni stredisko mam kontaktovat az v pripade, ze prodejce zaniknul nebo jiz nepodnika. Kazdopadne jeste jednou dekuji a samozrejme se zkusim ridit Vasi radou. TK
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1420
- Registrován: 12 kvě 2006 14:02
- Bydliště: Trutnov, ale teď spíš kolej v Brně
Bohužel žádným trikem typu "printscreen" se to vyřešit nedá, SW o tom nemá ani tušení, je to jako když se hodí hadr přes televizi, taky to ta televize neví a myslí si, že na ní dál můžeme koukat .
Asus A6T (Turion X2 1600Mhz@0,9V(800MHz@0775V)), 1GB RAM, nVidia Go7600(450/400(OC:500/420)), Vista Business MSDNAA)
Konzultoval jsem tu zavadu s informatikem, ktery se mnou bydli na koleji. Mysli si, ze tech mrtvych bodu je v tom jednom miste vice temer stoprocentne, on osobne to tipuje na 5-6. Dale jsem kontaktoval prodejce sveho nb mailem a ten mi poradil, ze nejlepsi bude kontaktovat primo servisni stredisko asus a to co nejdrive, udajne by meli prijet, zavadu zhodnotit a dat mi vedet vysledek. Mam jenom strach, aby to nakonec nebyl plany poplach Nemate s prubehem reklamaci nekdo vice zkusenosti? Jinak za vyse uvedene tipy dekuji!
Diky za dalsi info. Poprosim jeste odpovedi na par otezecek:
1. Pokud bude zavada vyhodnocena skutecne jako oduvodnena k reklamaci, pro nb si prijedou? Pochopil jsem to spravne?
2. Da se s nimi v pohode domluvit termin prevzeti nb k zarucni oprave?
3. Jak dlouho priblizne trva vyrizeni reklamace?
4. Je mozno si ponechat harddisk, pokud pricina reklamace nespociva v nem?
Predem opet velmi dekuji! T.
1. Pokud bude zavada vyhodnocena skutecne jako oduvodnena k reklamaci, pro nb si prijedou? Pochopil jsem to spravne?
2. Da se s nimi v pohode domluvit termin prevzeti nb k zarucni oprave?
3. Jak dlouho priblizne trva vyrizeni reklamace?
4. Je mozno si ponechat harddisk, pokud pricina reklamace nespociva v nem?
Predem opet velmi dekuji! T.
chybne pixely LCD
na nete su navody ako si odpomoct od chybnych pixelov, len naznacim: stale svietiace jednou z troch zakladnych farieb je mozne "rozcvicit" specializovanym programom, ktory v rychlom slede opakovane strieda zobrazenie roznych farieb...osobne som riesil problem z dvomi "mrtvymi" stale ciernymi pixelmi kde nemusi byt nevyhnutne "vadny" spinaci tranzistor, podla navodu staci JEMNE na dane miesto zatlacit prstom cez napr. flanel, postupne zvysovat tlak do rozumnych medzi pripadne postup opakovat, MAT na pamati, ze LCD je na poskodenie velmi citlive, postup na vlastne riziko!
Tu aplikaciu som pouyil uz netusim ako sa to volalo ale hladal som to daco v zmisle "dead pixel recover" a normalne to fungovalo. ja som mal zlu len 1 farbu a na pixel som netlacil stacilo to preblikavanie. bezalo to polhodku potom som to vypol ze je to blbost ze to aj tak fungovat nebude ... a ked som na druhi den zapol NB pixel bol prec
Dobry vecer, po dlouhe dobe jsem zavital sem na forum a uvidel jsem Vase odpovedi, za ktere samozrejme velmi dekuji. NB jsem nakonec jiz pred 3 mesici poslal na reklamaci, vse probehlo bez problemu a LCD vymenili.
Presto bych chtel pozadat o upresneni programu, se kterym jste meli tak dobre zkusenosti, prip. o odkaz ke stazeni, myslim, ze by se to do budoucna mohlo mnoha lidem zde na foru hodit.
Ad. Tlaceni na LCD: Tuto informaci mi pred reklamaci NB podal jeden znamy, ale neodvazil jsem se touto radou ridit . Nicmene, zrejme by to mohlo fungovat, kdyz uz to slysim od dalsiho cloveka... (bez zaruky!!! ).
Prijemny vecer!!!
Presto bych chtel pozadat o upresneni programu, se kterym jste meli tak dobre zkusenosti, prip. o odkaz ke stazeni, myslim, ze by se to do budoucna mohlo mnoha lidem zde na foru hodit.
Ad. Tlaceni na LCD: Tuto informaci mi pred reklamaci NB podal jeden znamy, ale neodvazil jsem se touto radou ridit . Nicmene, zrejme by to mohlo fungovat, kdyz uz to slysim od dalsiho cloveka... (bez zaruky!!! ).
Prijemny vecer!!!
NB: ASUS A6M, CPU AMD Sempron64 3400+, LCD 15.4" 1280x800 CS, DDRAMII 1024MB PC667 dualchannel, HDD 80GB (5400rpm), DVD-RW SuperMulti DL, WiFi 802.11b/g + LAN 10/100/1000, modem 56kb/s, VGA on board nVidia 6100 128MB TV-out, FireWire
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů