HP Pavilion DV6134 a dalsia reklamacia??!

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
Nergal
píše často
Příspěvky: 156
Registrován: 11 dub 2007 12:13
Bydliště: Poprad

HP Pavilion DV6134 a dalsia reklamacia??!

Příspěvekod Nergal » 14 lis 2008 22:45

Zdravim,
tak vratili mi moj notebook po 3 tyzdnoch.Mal som vadnu grafiku.Neako blbli farby..Vymenili maticnu dosku..Obraz je uz ok,jako za mladi.. :wink: :wink:
Problem je ale inde..Ako klasicky,chcel som si daco stiahnut z normalneho DVD,ktore palila tato mechanika.No na moje pocudovanie,nenacitala to DVD vobec!!Dam dalsie DVD a nic!!!Optika vahala,ale nenacitala...
dal som ale origo DVD kupene a neako to nacitalo..Toto mi ale predtym nikdy nerobilo!
Tak sa vas pytam,mam to ZASA reklamovat??Ako sa mam vlastne zachovat,co mam robit???Mam opat cakat dalsich niekolko tyzdnov??Myslite,ze je to tou maticnou doskou??Ja by som radsej chcel peniaze naspat,ale to asi nepojde...
Vopred Vam dakujem za vase nazory.....

CeCo

Příspěvekod CeCo » 15 lis 2008 00:23

Ak je to 3tia vada tak ostava len reklamacia.

C

Nergal
píše často
Příspěvky: 156
Registrován: 11 dub 2007 12:13
Bydliště: Poprad

Příspěvekod Nergal » 15 lis 2008 07:55

CeCo píše:Ak je to 3tia vada tak ostava len reklamacia.

C


Hm myslel som si to..Vlastne co to moze sposobovat???Ono to je iba druha vada zatial...Prva bola ta grafika,teraz toto.TO vazne su taki amateri ti servisaci?? :oops: :cry: :cry:

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 15 lis 2008 08:33

zkus ty DVD na jiné mechanice,možná "jen" blbě zapisuje,potom nepůjdou přečíst asi nikde a zkus teď napálit něco na DVD RW abys nezkazil další nosič a jestli přečte ten? Jinak Polsko :(
no a když to jde tak zvesela,tak i těch dalších dvou se dočkáš brzo...Když se něco začne sr...t,pak už se to se.e pořád
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

Nergal
píše často
Příspěvky: 156
Registrován: 11 dub 2007 12:13
Bydliště: Poprad

Příspěvekod Nergal » 15 lis 2008 08:44

Gogo píše:zkus ty DVD na jiné mechanice,možná "jen" blbě zapisuje,potom nepůjdou přečíst asi nikde a zkus teď napálit něco na DVD RW abys nezkazil další nosič a jestli přečte ten? Jinak Polsko :(
no a když to jde tak zvesela,tak i těch dalších dvou se dočkáš brzo...Když se něco začne sr...t,pak už se to se.e pořád



Ono to ani skusat nemusim,lebo vsetky tieto media mi predtxm bezchybne funguju...A tieto iste media idu na inych PC spolahlivo... No ved to,aj ja to hovorim,ze servis v PL a vsetko je posr*ne...CO aj ty mas taku blbu skusenost s nimi???Uz normalne lutujem zesom to HP vobec kupil...Radsej som mal pockat a kupit DELL....Ach jo....

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 15 lis 2008 09:07

jo Dell,alespoň to čekání by odpadlo
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

Nergal
píše často
Příspěvky: 156
Registrován: 11 dub 2007 12:13
Bydliště: Poprad

Příspěvekod Nergal » 15 lis 2008 09:08

Gogo píše:jo Dell,alespoň to čekání by odpadlo


V DELL je lepsi servis??Co myslis,su aj kvalitnejsie nez tieto HP??Asi hej,co??

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 15 lis 2008 09:51

záleží na tom jaká řada,kvalita taky ne z nejlepších /u těch běžných řad/,ale servis jeden z nejlepších-většinou máš v ceně 3 roky NBD takže nikam nic nenosíš a neposíláš,všechno se děje při kafe v obýváku
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 15 lis 2008 11:15

Tak nekdy to taky neni NBD, pokud nemaji dil apod. Ale je fakt, ze nemusis nikam jezdit a nic zarizovat. Zavolas, domluvis se a cekas doma na servisaka. Taky je dobre, ze pokud se ti neco nezda, bez reci ti to vetsinou vymeni - viz. zkusenosti lidi zde z fora a z jinych for... napr. nesedici baterie, nerovny plast nad displejem apod.. Libi se mi, ze resi i takove prkotiny, ktere by asi u jine znacky neresili.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

CeCo

Příspěvekod CeCo » 15 lis 2008 11:20

Michal27:
No, pocul som od ludi v slovenskom Delli, ze pomalicky zacinaju uz riesit problemy... Zistili, ze ludia niekedy servis zneuzivaju a maju s tym privelke naklady; po novom napr. chcu vadne diely (baterka, klavesnica) naspat a overuju si zaruky ;-) (ale je mozne, ze to bolo len par pripadov, nemam pristup k vsetkym zarukam)

2 ludia co robili v Dell SK (zrovna technicka podpora) povedali, ze Dell by si v zivote nekupili, dost smejdove a miestami krabicoidne notebooky. Na druhej strane - Paviliony nie su az tak o moc lepsie, bud mas stastie na fajn kus alebo nadavas...

C

polo

Příspěvekod polo » 15 lis 2008 12:18

Ono tie nesediace plasty a podobne prkotyni sa najviac vyskytuju prave na notebookoch DELL A poznam par servisakov(priatela z byvalej skoli) a maju na DELL dost odpudzujuci nazor...

DELL ma strasne casto ronze vyrobne vadi (chybajuce srouby,nedosadajuci plast atd. Proste zle poskladane alebo komponenty vadne od vyroby a DELL nemal problem to poslat zakaznikovy )

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 15 lis 2008 12:52

Možná je to součást politiky Dellu,schválně "občas" neco dokurví,však zákazník má hned druhý-třetí den doma servisáka a většinou si každý pochvaluje
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

Nergal
píše často
Příspěvky: 156
Registrován: 11 dub 2007 12:13
Bydliště: Poprad

Příspěvekod Nergal » 15 lis 2008 16:47

Hmm a to som bral DELL ako spicku medzi notebookmi..Takze nakoniec,aj ten moj Pavilion sa ´´vyrovna´´ kvalite DELLku... :lol: :lol:
Ale som absolutne sklamany...Kedysi davno som tvrdil,ze HP je najlepsia znacka,no teraz,ked sa vsetko s*rie,tak zistujem,ze nie je az aky skvely...
Tak nic,ja ho v utorok zasa supnem predavacovi pred nos,nech to riesi...Hm a napadlo ma,neda sa priamo zavolat kuriera,ktory to BEZPLATNE doruci do Polska??Lebo fakt sa mni nechce cakat dalsich 30 dni...

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 15 lis 2008 16:56

HP je kvalitní značka,ale Pavilony jsou zrovna akorát multim.plasťáky bez jakýchkoliv výstuh a s Dellem se moc porovnávat nedají,snad se Studiem,takže Pavilon=nižší kvalita + servis v Polsku,čiže taky nižší kvalita...a stím kurýrem to funguje v Aceru,tuším v Asusu a určitě i jinde,ale HP musíš asi dopravit do servisního střediska,ti to pak mastí do Polska? Asi tak nějak
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

CeCo

Příspěvekod CeCo » 15 lis 2008 17:08

Pokial viem tak aj pri HP sa da zavolat kurier. Treba sa popytat.

C


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů